Przetargi.pl
Usługi sprzątania obiektu krytej pływalni oraz pozostałych obiektów MOSiR Jasło

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jaśle ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Władysława Sikorskiego 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4465204, 4481255 , fax. 0-13 4482003
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jaśle
    ul. Władysława Sikorskiego 15 15
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4465204, 4481255, fax. 0-13 4482003
    REGON: 00065903500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir-jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania obiektu krytej pływalni oraz pozostałych obiektów MOSiR Jasło
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III . 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Kryta pływalnia a Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń obiektu Krytej Pływalni MOSiR w Jaśle wraz z zabezpieczeniem środków chemicznych, sanitarnych i dezynfekcyjnych na powierzchni posadzki ok. 1448 m2 wraz z powierzchnią ścian wyłożonych glazurą z zachowaniem kryteriów czystości w strefach stopy obutej oraz bosej szczegóły w załączniku nr 1 b Usługi sprzątania powierzchni płaskich płytek powinny być wykonywane przy pomocy specjalistycznych urządzeń tj. bateryjnych szorowarek do posadzek. c wymagany przez zamawiającego czas świadczenia usług przez serwis : 7 dni w tygodniu w godz. od 6.00 do 22.00 , d wymagana obsada etatowa - minimum jeden mężczyzna oraz jedna kobieta przez cały czas pracy serwisu określony w punkcie 1b. e w zakresie świadczonych usług serwisu sprzątającego będącego przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego mieści się zakup przez serwis środków czystości służących do pracy serwisu oraz zakup i bieżące uzupełnianie środków sanitarnych w objętych usługą serwisu pomieszczeniach, f serwis w ramach świadczonych usług zobowiązany będzie jeden raz w miesiącu w okresach 30 dniowych do mechanicznego mycia co najmniej dwie szorowarki w godz. od 22.00 do 6.00 powierzchni płaskich plaży, która mieści się w głównej hali basenowej. g serwis zobowiązany jest do stosowania wszelkiego rodzaju środków chemicznych posiadających wymagany przepisami atest PZH h pracownicy serwisu są zobowiązani do stosowania się do zaleceń kontrolujących obiekt pływalni służb sanitarnych oraz kierownictwa pływalni w zakresie będącym przedmiotem umowy na świadczenie usług serwisu sprzątającego. i wszyscy pracownicy serwisu obowiązkowo winni posiadać wymagane przepisami sanitarnymi badania lekarskie książeczki zdrowia j wynagrodzenie za usługi serwisu będzie pomniejszane o kwotę ewentualnych kar nakładanych przez organy kontroli sanitarnej za budzący zastrzeżenia stan sanitarny obiektów objętych usługami serwisu sprzątającego k pracownicy serwisu muszą posiadać jednolity ubiór roboczy wraz z nazwą firmy sprzątającej w celach identyfikacji . l wykonawca świadczący usługi serwisu sprzątającego zobowiązany jest do stałego udostępnienia utrzymywania na obiekcie w celu natychmiastowego użycia wg bieżących potrzeb wynikających np. ze złej pogody itp. na obiekcie krytej pływalni co najmniej jednej bateryjnej maszyny szorująco zbierającej o szerokości roboczej min. 50 cm ,średniej wydajności 800-1500 m2 na jeden cykl ładowania . ł integralną częścią niniejszej specyfikacji jest załącznik nr 1 zawierający wykaz pomieszczeń do sprzątania przez serwis sprzątający z uwzględnieniem stref czystości. Wspólny Słownik Zamówień CPV : 90600000-3- usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane III .2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA pozostałe obiekty a Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania następujących pomieszczeń : - hala sportowa mała i duża wraz zapleczem szatniowo- sanitarnym/ jeden raz w miesiącu mycie mechaniczne całej powierzchni dużej hali sportowej. - pomieszczenia biurowe mieszczące się w kompleksie hal sportowych - pomieszczenia biurowe administracji -sala fitness wraz z zapleczem szatniowym i sanitarnym - siłownia wraz z zapleczem sanitarnym - zaplecze sanitarne i teren basenu w okresie jego funkcjonowania wskazanym przez zamawiającego jednak nie dłużej niż od 15 czerwca do 31 sierpnia każdego roku. Wykonawca w ramach w w usług zobowiązany jest do zabezpieczenia środków chemicznych, sanitarnych i dezynfekcyjnych, worków na śmieci . b Usługi sprzątania powierzchni płaskich płytek, wykładziny hali sportowej powinny być wykonywane przy pomocy specjalistycznych urządzeń tj. bateryjnych szorowarek do posadzek . c wymagany przez zamawiającego czas świadczenia usług przez serwis : - 5 dni roboczych w tygodniu z możliwością zmiany np. istnieje potrzeba sprzątania w sobotę to pracownik otrzymuje inny uzgodniony dzień wolny w tygodniu - 7 dni w tygodniu w godz. od 8.00 do 20.00, zmiana po 6 godzin lub po 12 co drugi dzień , d wymagana obsada etatowa - min. jedna kobieta przez cały czas rok pracy serwisu oraz dodatkowa osoba w okresie funkcjonowania basenu odkrytego. e w zakresie świadczonych usług serwisu sprzątającego będącego przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego mieści się zakup przez serwis środków czystości służących do pracy serwisu oraz zakup i bieżące uzupełnianie środków sanitarnych w objętych usługą serwisu pomieszczeniach, f serwis zobowiązany jest do stosowania wszelkiego rodzaju środków chemicznych posiadających wymagany przepisami atest PZH g pracownicy serwisu są zobowiązani do stosowania się do zaleceń kontrolujących obiekt pływalni służb sanitarnych oraz kierownictwa pływalni w zakresie będącym przedmiotem umowy na świadczenie usług serwisu sprzątającego. h wszyscy pracownicy serwisu obowiązkowo winni posiadać wymagane przepisami sanitarnymi badania lekarskie książeczki zdrowia i wynagrodzenie za usługi serwisu będzie pomniejszane o kwotę ewentualnych kar nakładanych przez organy kontroli sanitarnej za budzący zastrzeżenia stan sanitarny obiektów objętych usługami serwisu sprzątającego j pracownicy serwisu winni posiadać jednolity ubiór roboczy wraz z nazwą firmy sprzątającej w celach identyfikacji . k integralną częścią niniejszej specyfikacji jest załącznik nr 2 zawierający wykaz pomieszczeń do sprzątania przez serwis sprzątający. Wspólny Słownik Zamówień CPV : 90600000-3 - usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia w częściach . Oferta musi obejmować kompleksowe świadczenie usług serwisu sprzątającego którego zakres określony został w pkt. III.1 i III.2 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych b wykonywali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy- w tym okresie , co najmniej jednego zadania polegającego na świadczeniu usług serwisu sprzątającego o wartości nie mniejszej niż brutto 100.000 tys. zł rocznie oraz załącza dokumenty potwierdzające , że usługi te wykonywane były należycie referencje. c są i pozostaną w okresie świadczenia usług serwisu sprzątającego na obiektach ośrodka ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia d spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia zakresu usług sprzątających wynikającego z bieżących potrzeb funkcjonowania poszczególnych obiektów sportowych np. przerwa technologiczna na krytej pływalni lub deszczowa pogoda w czasie funkcjonowania basenu odkrytego itp.. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 3.1 Oferta winna być przygotowana zgodnie z pkt. 10 i posiadać komplet dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt. 6 niniejszej SIWZ. 3.2 Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi . 2) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Wykaz specjalistycznych maszyn bateryjnych szorowarek do posadzek , którymi wykonawca zamierza świadczyć usługi serwisu sprzątającego oraz oświadczenie, że pozostawia do dyspozycji przez cały czas trwania świadczenia usług co najmniej jedną specjalistyczną maszynę - szorowarkę o której mowa w pkt. III SIWZ . 5) Oświadczenie, że nie ma podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Oświadczenie o akceptacji szczegółowych warunków zamówienia określonych w niniejszej SIWZ. 7) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert i że zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od zawiadomienia o wyborze oferty na warunkach określonych w projekcie umowy zał. Nr 3 do SIWZ. 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru , wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 9) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Należy uwzględniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 5 ppkt. c niniejszej SIWZ 9) Wykonawcy występujący wspólnie: Każdy z wykonawców występujących wspólnie jest zobowiązany dołączyć do oferty wszystkie wymagane dokumenty celem potwierdzenia warunków uprawniających każdego z nich oddzielnie do ubiegania się o zamówienie publiczne. Należy również dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnictwo do reprezentowania i ewentualnie do zawarcia umowy. Wszelka korespondencja między zamawiającym a wykonawcami występującymi wspólnie będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. Przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawcy występujący wspólnie przedłożą umowę regulującą ich współpracę. UWAGA: wszystkie oświadczenia i kserokopie dokumentów muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy składającej ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir-jaslo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach