Przetargi.pl
Usługi sprzątania obiektu i posesji Urzędu Skarbowego w Grajewie, dokonywania drobnych napraw oraz usługi portierskie

Urząd Skarbowy w Grajewie ogłasza przetarg

  • Adres: 19-203 Grajewo, ul. Elewatorska 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2723245 , fax. 086 2722808
  • Data zamieszczenia: 2013-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Grajewie
    ul. Elewatorska 8 8
    19-203 Grajewo, woj. podlaskie
    tel. 086 2723245, fax. 086 2722808
    REGON: 45000069000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://us-grajewo.pbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania obiektu i posesji Urzędu Skarbowego w Grajewie, dokonywania drobnych napraw oraz usługi portierskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Świadczenie usług sprzątania obejmuje: a) codziennie 1)mycie i pielęgnacja wykładziny PCV o łącznej powierzchni - ok. 40 m?, 2)mycie i pielęgnacja terakoty, gresu o łącznej powierzchni - ok. 80 m?, 3)czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek, stolików i innego sprzętu biurowego oraz parapetów, pulpitów, listew ściennych itp., 4)usuwanie pajęczyn w pomieszczeniach biurowych, korytarzach, klatkach schodowych, 5)sprzątanie i mycie pomieszczeń sanitarnych - 4 szt. (podłoga terakota ok. 20 m?), mycie armatury, luster - 4 szt. oraz mycie i dezynfekcja sedesów - 4 szt, 6)uzupełnianie w miarę zużycia środków czystości do WC (aplikowane bezpośrednio do muszli, w kostce lub w żelu), środki zapachowe do toalet w sprayu lub w żelu (odświeżacze powietrza), 7)opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worków, czyszczenie koszy - 30 szt., 8)opróżnianie pojemników niszczarek i wyposażenie ich w worki foliowe - 3 szt. 9)przecieranie powierzchni oszklonych w drzwiach wejściowych do budynku, 10)mycie przeszkleń w szafkach w pomieszczeniach biurowych, w punkcie obsługi klienta itp b)2 razy w tygodniu (wtorek, czwartek) - budynek biurowy 1)odkurzanie wykładzin podłogowych typu dywanowego o łącznej pow. - ok. 270 m?, c)raz w tygodniu - budynek biurowy 1)mycie środkiem dezynfekującym podłóg w pomieszczeniach sanitarnych - powierzchnia terakota - ok. 20 m? i powierzchni ściennych wykafelkowanych w pomieszczeniach sanitarnych - ok. 100 m? , 2)przecieranie kaloryferów, 3)mycie i wycieranie kurzu z kontaktów, korytek kablowych, wyłączników oświetleniowych, gaśnic, 4)mycie drzwi. d)1 raz w miesiącu - budynek biurowy 1)mycie urządzeń biurowych (niszczarki drukarki, telefony itp) specjalistycznymi środkami, 2)odkurzanie mebli tapicerowanych i usuwanie z nich plam, 3)mycie podłóg PCV za pomocą specjalistycznych środków chemicznych, 4)dokładne mycie wszystkich drzwi, szaf i kaloryferów, 5)mycie poręczy, barierek na klatce schodowej, - tereny zielone (miesiące maj - październik) 1)utrzymanie zieleni ( koszenie trawy, przycinanie krzewów i drzew), - tereny utwardzone 1)sprzątanie całej posesji oraz zamiatanie chodników o powierzchni - ok. 50m? , e)1 raz na pół roku (maj,wrzesień) - budynek biurowy 1)mycie okien i parapetów - szt. 36 (powierzchnia okien - ok. 100 m?), - budynek pomocniczy 1)sprzątanie pomieszczeń archiwum, kotłowni olejowej, magazynu druków łączna pow. - ok 50 m? f)1 raz w roku (maj)- budynek biurowy 1)pranie wykładziny dywanowej odkurzaczem piorącym, 2)mechaniczne czyszczenie wertikali i rolet, po uzgodnieniu z Zamawiającym, 3)mechaniczne czyszczenie mebli tapicerowanych, po uzgodnieniu z Zamawiającym, - budynek pomocniczy 1)mycie okien i parapetów - szt. 11 (powierzchnia okien - ok. 30 m?), g)Doraźnie w miarę potrzeby - posesja 1)w okresie jesiennym usuwanie spadłych liści, grabienie trawnika, 2)w okresie zimowym, przed rozpoczęciem pracy Urzędu, jak również w zależności od warunków atmosferycznych - w ciągu dnia odśnieżanie, usuwanie oblodzeń i posypywanie środkami antypoślizgowymi, jak również usuwanie zalegającego śniegu na obszarze terenów utwardzonych z posesji Urzędu oraz terenów przylegającym do posesji za utrzymanie których odpowiedzialny jest zarządca obiektu, 3)zapobieganie skutkom gołoledzi na trasach komunikacji pieszej, 4)pielęgnowanie kwiatów, podlewanie, zasilanie nawozami, 5)dosiewanie trawy, - budynek biurowy i pomocniczy 1)sprzątanie na żądanie Zamawiającego pomieszczeń biurowych ok. 100 m? i toalet - 3 szt. w budynku pomocniczym - nie częściej niż 2 razy w roku, 2)usuwanie sopli z obrzeży dachowych, 3)usuwanie nadmiaru śniegu z dachu, 4)usuwanie liści z rynien, 2.Świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji obejmuje: a)usuwanie drobnych uszkodzeń i awarii dotyczących usług stolarskich, elektrycznych, hydraulicznych, np. naprawa biurka, krzesła, wymiana zamków, świetlówek, żarówek, naprawa kontaktów i gniazdek elektrycznych, naprawa spłuczki, cieknącego kranu, itp, na każdorazową interwencję Zamawiającego - przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia (np. ważną grupę kwalifikacyjną SEP - Stowarzyszenie Elektryków Polskich). 3.Świadczenie usług portierskich obejmuje: a)Otwieranie bramy wjazdowej i wejściowej na posesję Urzędu oraz drzwi wejściowych do budynku Urzędu w dniu pracy Urzędu o godz. 7.00, a w pozostałe dni na żądanie Zamawiającego zgłoszone co najmniej 1 dzień wcześniej. b)Wyłączenie systemu alarmowego po otwarciu drzwi wejściowych. c)Uzyskanie telefonicznego potwierdzenia wyłączenia systemu alarmowego od podmiotu świadczącego na rzecz Zleceniodawcy usługę monitorowania i ochrony obiektu Urzędu i potwierdzenie tego przez dokonanie wpisu w księdze dyżurów. d)Wydawanie kluczy do pomieszczeń biurowych pracownikom Urzędu. e)Obsługa centrali telefonicznej Urzędu zgodnie ze standardami obsługi klientów - łączenie rozmów telefonicznych. f)Przyjmowanie kluczy i listy obecności po zakończeniu pracy Urzędu w celu wyłożenia rano po otwarciu Urzędu. g)Zamykanie drzwi wejściowych do budynku Urzędu po zakończeniu pracy Urzędu, celem uniemożliwienia wejścia osobom postronnym do budynku. h)Po zakończeniu sprzątania przed zamknięciem bram na posesję Urzędu dokonanie obchodu obiektu, polegającego na wyłączeniu świateł oraz sprawdzaniu zamknięcia wszystkich okien i drzwi. i)Włączanie systemu alarmowego po zakończeniu świadczenia usługi sprzątania. j)Uzyskanie telefonicznego potwierdzenia załączenia systemu alarmowego od podmiotu świadczącego na rzecz Zleceniodawcy usługę monitorowania i ochrony obiektu Urzędu i potwierdzenie tego przez dokonanie wpisu w księdze dyżurów. k)Zamykanie bramy wjazdowej i wejściowej na posesje Urzędu. l)Przechowywanie i zabezpieczenie kluczy do bramy wjazdowej i wejściowej na posesje oraz drzwi do budynku Urzędu po zakończeniu świadczenia usługi portierskiej do czasu jej rozpoczęcia w kolejnym dniu. m)Udostępnianie kluczy, o których mowa w lit. l na żądanie Zleceniodawcy oraz podmiotu świadczącego na rzecz Zleceniodawcy usługę monitorowania i ochrony obiektu Urzędu, po zakończeniu usługi portierskiej potwierdzone dokonaniem wpisu w księdze dyżurów. n)Wykonywanie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu oraz bezpieczeństwu lub życiu i zdrowiu osób przebywających w Urzędzie, a także czynności mających na celu przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń w szczególności poprzez dokonywanie czynności, 1) wzywanie osób do zachowania spokoju i powagi lub do opuszczenia Urzędu w przypadku stwierdzenia zakłócania porządku, 2) niezwłoczne wezwanie Policji w celu ujęcia osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego bądź zagrożenie dla dozorowanego mienia. o)Współdziałanie w zakresie dozoru z odpowiednimi służbami i instytucjami w tym również z firmami, którym Zleceniodawca zlecił elektroniczne monitorowanie obiektu w tym zakresie. p)Bezzwłocznego podejmowania odpowiednich czynności w przypadku sygnalizacji alarmu pożarowego. q)Wyłączenie dopływu energii elektrycznej w razie pożaru. r)Współdziałanie w zakresie dozoru zagrożenia pożarowego z odpowiednimi służbami i instytucjami. s)Bieżące informowanie upoważnionych przez Zleceniodawcę pracowników o wszelkich okolicznościach mogących mięć wpływ na bezpieczeństwo obiektu, osób lub mienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://us-grajewo.pbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach