Przetargi.pl
Usługi sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Rekreacyjno - Sportowym RUDA

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 44200 Rybnik, ul. Gliwicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 422 78 39 , fax. 32 422 78 37
  • Data zamieszczenia: 2017-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Gliwicka 72
    44200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 422 78 39, fax. 32 422 78 37
    REGON: 33004500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Rekreacyjno - Sportowym RUDA
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Rekreacyjno – Sportowym RUDA w czasie jego funkcjonowania w sezonie letnim obejmujących: 1. Utrzymanie czystości w systemie serwisu dziennego zapewnione przez co najmniej 3 osoby, w godz. 8.00 – 20.00. Do zadań serwisu będzie należało: a)bieżące utrzymanie czystości na terenie obiektu obejmujące: sprzątanie porozrzucanych śmieci, sprzątanie opadłych liści, a w celu uniknięcia zalegania śmieci wokół koszy - opróżnianie koszy i przenoszenie śmieci do kontenerów znajdujących się na terenie ośrodka (koszty wywozu śmieci ponosi Zamawiający) oraz uzupełnianie worków na śmieci (20 koszy o poj. 60 l, 30 koszy o poj. 80 l) – 1 osoba b)bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniach szatni, pryszniców i sanitariatów oraz uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych – 2 osoby (1 osoba w strefie męskiej, 1 osoba w strefie damskiej) 2. Codzienne sprzątanie zasadnicze zapewnione przez co najmniej 6 osób, w godz.20.00 – 24.00, obejmujące: a)mycie ręczne i mechaniczne posadzek położonych w pomieszczeniach przebieralni, wc i prysznicy b)opróżnianie koszy i wymiana worków w pomieszczeniach c)mycie i dezynfekcja łazienek d)mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, kabiny prysznicowe, miski klozetowe, pisuary itp.) e)mycie i dezynfekcja szafek ubraniowych (wewnątrz i na zewnątrz) f)mycie i dezynfekcja podajników na mydło, na papier toaletowy oraz na ręczniki papierowe, koszy na śmieci g)mycie luster, suszarek do rąk i włosów h)plaża wokół basenów (6276m2, nawierzchnia syntetyczna) – usunięcie i zebranie zanieczyszczeń (także piasku) przy pomocy dmuchaw spalinowych i mioteł i)podcienie przy budynku zaplecza (350m2, płyty chodnikowe) – sprzątanie, zamiatanie j)plac zabaw (897m2, nawierzchnia syntetyczna) – usunięcie i zebranie zanieczyszczeń (także piasku) przy pomocy dmuchaw spalinowych i mioteł k)boisko do koszykówki (540m2, nawierzchnia poliuretanowa) – usunięcie i zebranie zanieczyszczeń przy pomocy dmuchaw spalinowych i mioteł l)opróżnianie koszy na terenie kąpieliska i zbiórka śmieci z plaż trawiastych m)boiska do plażowej piłki siatkowej – zbieranie śmieci 3. Sprzątanie części basenowej zapewnione przez co najmniej 2 osoby, w godz. 4.00 – 8.30, obejmujące: a)odkurzanie niecek basenowych (odkurzanie dna i ścian) przy użyciu odkurzaczy basenowych: - basen sportowy – 570 m2 - basen rekreacyjny – 1826 m2 - brodzik dla dzieci – 522 m2 b)wypuszczenie wody, czyszczenie brodzików przejściowych i nalewanie wody – 90 m2 c)uprzątnięcie zanieczyszczeń (śmieci, piasku itp.) z wodnego placu zabaw (314m2) Szczegółowy zakres wykonywania usługi zawiera załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach