Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. Gliwicka 72
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 422 78 39 , fax. 32 422 78 37
- Data zamieszczenia: 2016-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Gliwicka 72 72
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 32 422 78 39, fax. 32 422 78 37
REGON: 00033004500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.rybnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Rekreacyjno - Sportowym RUDA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Rekreacyjno - Sportowym RUDA w czasie jego funkcjonowania w sezonie letnim obejmujących: 1. Utrzymanie czystości w systemie serwisu dziennego zapewnione przez co najmniej 3 osoby, w godz. 800 - 2000. Do zadań serwisu będzie należało: a) bieżące utrzymanie czystości na terenie obiektu obejmujące: sprzątanie porozrzucanych śmieci, sprzątanie opadłych liści, a w celu uniknięcia zalegania śmieci wokół koszy - opróżnianie koszy i przenoszenie śmieci do kontenerów znajdujących się na terenie ośrodka (koszty wywozu śmieci ponosi Zamawiający) oraz uzupełnianie worków na śmieci (20 koszy o poj. 60 l, 30 koszy o poj. 80 l) - 1 osoba b) bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniach szatni, pryszniców i sanitariatów oraz uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych - 2 osoby (1 osoba w strefie męskiej, 1 osoba w strefie damskiej) 2. Codzienne sprzątanie zasadnicze zapewnione przez co najmniej 6 osób, w godz.2000 - 2400, obejmujące: a) mycie ręczne i mechaniczne posadzek położonych w pomieszczeniach przebieralni, wc I prysznicy b) opróżnianie koszy i wymiana worków w pomieszczeniach c) mycie i dezynfekcja łazienek d) mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, kabiny prysznicowe, miski klozetowe, pisuary itp.) e) mycie i dezynfekcja szafek ubraniowych (wewnątrz i na zewnątrz) f) mycie i dezynfekcja podajników na mydło, na papier toaletowy oraz na ręczniki papierowe, koszy na śmieci g) mycie luster, suszarek do rąk i włosów h) plaża wokół basenów (6276m2, nawierzchnia syntetyczna) - usunięcie i zebranie zanieczyszczeń (także piasku) przy pomocy dmuchaw spalinowych i mioteł i) podcienie przy budynku zaplecza (350m2, płyty chodnikowe) - sprzątanie, zamiatanie j) plac zabaw (897m2, nawierzchnia syntetyczna) - usunięcie i zebranie zanieczyszczeń (także piasku) przy pomocy dmuchaw spalinowych i mioteł k) boisko do koszykówki (540m2, nawierzchnia poliuretanowa) - usunięcie i zebranie zanieczyszczeń przy pomocy dmuchaw spalinowych i mioteł l) opróżnianie koszy na terenie kąpieliska i zbiórka śmieci z plaż trawiastych m) boiska do plażowej piłki siatkowej - zbieranie śmieci 3. Sprzątanie części basenowej zapewnione przez co najmniej 2 osoby, w godz. 400 - 830, obejmujące: a) odkurzanie niecek basenowych (odkurzanie dna i ścian) przy użyciu odkurzaczy basenowych: - basen sportowy - 570 m2 - basen rekreacyjny - 1826 m2 - brodzik dla dzieci - 522 m2 b) wypuszczenie wody, czyszczenie brodzików przejściowych i nalewanie wody - 90 m2 c) uprzątnięcie zanieczyszczeń (śmieci, piasku itp.) z wodnego placu zabaw (314m2) 4. Sprzątanie okresowe a) mycie okien z zewnątrz w pomieszczeniach kasowych - 1 raz w miesiącu b) czyszczenie barierek i pochwytów wewnątrz i na zewnątrz budynku - 1 raz na 2 tygodnie c) mycie ścian w pomieszczeniach - 1 raz na 2 tygodnie d) mycie i dezynfekcja kabin w przebieralni - 1 raz na 2 tygodnie e) mycie 2 widowni (4 rzędy po 12 siedzisk) - 1 raz na tydzień f) czyszczenie mechaniczne płytek chodnikowych na terenie obiektu i przed kasami biletowymi - 1 raz w tygodniu Szczegółowy zakres wykonywania usługi zawiera załącznik do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Nadzór nad świadczeniem usługi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.rybnik.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną