Zarząd Transportu Metropolitalnego ogłasza przetarg
- Adres: 40-053 Katowice, Barbary
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48(32)7438401, , fax. +48(32)7438745
- Data zamieszczenia: 2019-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Metropolitalnego
Barbary 21A
40-053 Katowice, woj. śląskie
tel. +48(32)7438401, , fax. +48(32)7438745
REGON: 369308114 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.metropoliaztm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania i urzymania czystości na dworcu ZTM w Tarnowskich Górach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania i utrzymania czystości na dworcu ZTM w Tarnowskich Górach, które obejmują sprzątanie i utrzymanie czystości wewnątrz obiektu oraz terenu przyległego do obiektu. 2. Zestawienie powierzchni do sprzątania: A. Powierzchnie poziome podlegające sprzątaniu – 531,06 m2, w tym: - Poczekalnie – 242,43 m2 - Galeria, Pasaż – 244,06 m2 - WC + umywalnia damska – 18,25 m2 - WC + umywalnia męska – 18,18 m2 - WC dla niepełnosprawnych – 5,08 m2 - Pomieszczenie pomocnicze – 3,06 m2 B. Powierzchnie pionowe – 751,51 m2, w tym: - Szyby w poczekalni – 501,81 m2 - Drzwi i ściany w pomieszczeniach WC + umywalnia – 95,64 m2 - Słupy z tablicami na peronach – 139,06 m2 - Drzwi do pomieszczeń sanitarnych – 15 m2 C. Teren przyległego obiektu – 7938,45 m2 - Peron i obejście – 2123,25 m2 - Plac manewrowy – 5090,1 m2 - Trawa – 725,1 m2. 3. Wykonawca będzie wykonywał usługi używając własnego sprzętu i środków czystości. Środki czystości mają posiadać polskie atesty PZH (pierwsza klasa jakości) lub odpowiadające im atesty ważne na terenie Unii Europejskiej. 4. Prace związane z utrzymaniem czystości prowadzone będą codziennie nie wyłączając sobót, niedziel i dni świątecznych, w godzinach 600 – 2200. 5. W okresie zimowym odgarnianie śniegu i lodu z chodników i placu manewrowego, zabezpieczanie ww. powierzchni przed śliskością powinno być wykonywane na bieżąco w zależności od warunków pogodowych. 6. Wykonawca będzie do realizacji usługi używał odpowiedniego sprzętu i środków czyszczących przeznaczonych przez producenta do czyszczenia różnych rodzajów powierzchni podłóg (płytki gresowe), siedzisk (stal malowana proszkowo), płytek, szyb oraz urządzeń sanitarnych, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 7. Wykonawca winien zapewnić niezbędną ilość osób wykonujących usługę tak, aby przebiegała sprawnie i w ustalonym czasie. Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia swoim pracownikom właściwych warunków pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami (szczególnie z bhp, ppoż., sanitarno-epidemiologicznymi i Kodeksem pracy). Wykonawca wyznaczy osobę upoważnioną do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym w miejscu świadczenia usługi. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę oraz ewentualnych podwykonawców, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności sprzątania i utrzymania porządku, tj. osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). 9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi sprzątania poczekalni i pasażu. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania w trakcie realizacji zamówienia oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymagań i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymagań, c) przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania zamówienia. W przypadku niespełnienia ww. wymagań, Wykonawca zapłaci karę w wysokości i na zasadach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ), a nadto Zamawiający będzie mógł wypowiedzieć umowę. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określony jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w sekcji IV.6.2 ogłoszenia.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.1.3. 2. Oświadczenie Wykonawca składa w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy Wykonawca. Oświadczenie potwierdza, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykazuje jego spełnianie. 4. Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.1.3, polega na zdolnościach innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunku udziału w postępowaniu. 5. Zamawiający nie wymaga, za wyjątkiem oświadczenia wskazanego w pkt 1, złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w sekcji III.1.3. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści na stronie internetowej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w szczególności dotyczące firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej tych informacji, przekazuje Zamawiającemu, bez wezwania: 6. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). 7. Jeżeli w terminie, o którym mowa w sekcji IV.6.2, zostanie złożona jedna oferta, Wykonawca nie przekazuje Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
Dodano: 2023-11-28 - Świadczenie usług sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i podległych jej jednostkach
Dodano: 2023-01-02 - USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
Dodano: 2022-12-21 - Kompleksowa usługa sprzątania biur i utrzymanie czystości w pomieszczeniach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej i jego komórkach organizacyjnych w roku 2023
Dodano: 2022-11-16 - Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitalnych i biurowych
Dodano: 2022-09-05 - Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitalnych i biurowych
Dodano: 2021-02-22 - „Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z usługami utrzymania terenów zewnętrznych”
Dodano: 2021-01-27 - Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitalnych i biurowych
Dodano: 2020-12-29 - Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z usługami utrzymania terenów zewnętrznych.
Dodano: 2020-11-20 - Świadczenie usług sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i podległych jej jednostkach (z podziałem na części)
Dodano: 2020-11-05