Przetargi.pl
Usługi sprzątania budynku administracyjnego Nadleśnictwa Cybinka

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka ogłasza przetarg

  • Adres: 69-108 Cybinka, ul. Dąbrowskiego 43
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3911307 , fax. 068 3911152
  • Data zamieszczenia: 2013-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka
    ul. Dąbrowskiego 43 43
    69-108 Cybinka, woj. lubuskie
    tel. 068 3911307, fax. 068 3911152
    REGON: 97003992700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_cybinka
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania budynku administracyjnego Nadleśnictwa Cybinka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Usługi polegające na kompleksowym utrzymaniu czystości w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Cybinka w miejscowości Cybinka, ul. Dąbrowskiego 43, 69-108 Cybinka. 1. Zestawienie powierzchni budynku administracyjnego podlegającego sprzątaniu 1) Piwnice - ( 293,52m2) w tym (archiwum 66,49m2, salka edukacyjna - 62,01m2, ciągi komunikacyjne - 38,16m2. 2) Parter - ( 297,09m2) pomieszczenia socjalne - 226,79m2, ciągi komunikacyjne - 52,59m2 w tym dwie toalety - 17,71m2, pokoje biurowe, część gościnna (w tym 3 pokoje, łazienka wc, przedpokój), kuchnia.-, 3) I Piętro - ( 219,21m2) pokoje biurowe i pomieszczenia socjalne - 161,87m2, ciągi komunikacyjne - 48,65m2w tym dwie toalety - 8,7m2, 4) schody wejściowe do budynku administracyjnego - 58,5m2 (na zewnątrz budynku) 2. Usługę należy wykonywać codziennie od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w przedziale czasowym pomiędzy godz. 14:00 a 19:00 Grafik częstotliwości sprzątania: 2.1. Codzienne sprzątanie pokoi biurowych, kuchni przy pokojach gościnnych, pomieszczeń socjalnych zespołów sanitarnych (zamiatanie, odkurzanie, mycie podłóg) 2.2. codzienne sprzątanie korytarzy, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, wejścia głównego na zewnątrz budynku administracyjnego (zamiatanie, odkurzanie, mycie podłóg) 2.3. mycie okien - przynajmniej jeden raz na kwartał, oraz w razie potrzeby w (przypadku zgłoszenia przez zamawiającego) 2.4. codzienne wycieranie kurzu z mebli biurowych (biurek, stołów) 2.5. wycieranie kurzu z kaloryferów, lamp, parapetów, drzwi, kontaktów, aparatów telefonicznych, szaf - łącznie z ich górnymi partiami i biurek - co najmniej raz w tygodniu 2.6. czyszczenie szyb w drzwiach wejściowych i innych powierzchni szklanych wewnątrz budynku - według potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu 2.7. codzienne opróżnianie koszy i wynoszenie śmieci do śmietnika 2.8. sprzątanie pomieszczeń w piwnicach i w archiwum przynajmniej 1 raz w miesiącu (w obecności pracownika) 2.9. codzienne sprzątanie pomieszczenia kasy, oraz kadr - przed godziną 15:00 w obecności kasjerki 2.10. sprzątane pokoi gościnnych przynajmniej 1 raz w tygodniu, oraz po każdorazowym pobycie gości, (zamiatanie, odkurzanie, mycie podłóg), oraz zmiana pościeli. 2.11. codzienne: uzupełnianie: - papieru toaletowego - mydła w płynie - odświeżaczy powietrza w toaletach - ręczników papierowych - dezynfekcje muszli klozetowych - czyszczenie armatury - mycie ścian z płytkami ceramicznymi 2.12. odkurzanie elementów dekoracyjnych (puchary, zwierzęta) co najmniej 1 raz w tygodniu. 2.13. podlewanie kwiatów w pomieszczeniach biurowych, na korytarzach oraz na schodach wejściowych - nawozy do kwiatów dostarczy zamawiający. 2.14. Zamówienie nie obejmuje czyszczenia monitorów i urządzeń komputerowych Inne czynności, np: sprzątanie pomieszczeń po bieżących remontach. 3. Informacje uzupełniające - Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenie do przechowywania środków czystości i narzędzi do sprzątania, jednakże wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zorganizować i przygotować stanowiska pracy w sposób zapewniający zatrudnionym przez siebie pracownikom bezpieczne i higieniczne warunki pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami - Środków czystości oraz narzędzia do sprzątania Wykonawca jest zobowiązany zapewnić we własnym zakresie, - Środki chemiczne użyte do sprzątania mają być wysokiej jakości, oraz dostosowane do czyszczonych powierzchni - Papier toaletowy biały dwuwarstwowy, - ręczniki toaletowe papierowe dwuwarstwowe składane w Z - - odświeżacze 4. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747600001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości : 1200,00 zł (jeden tysiąc dwieście złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 5) pieniądzu, 6) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 7) gwarancjach bankowych, 8) gwarancjach ubezpieczeniowych, 9) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz.275). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Rzepin o/ Cybinka 37 8371 1022 5500 2479 2000 0010 jako tytuł wpłaty należy wpisać: Wadium na usługi sprzątania (nazwa wykonawcy jeżeli wpłacającym wadium jest inny podmiot) 4. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. pracy biura Nadleśnictwa ( od 8 00 do 14 00 ), najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 17.12.2013 roku do godz. 10 45 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis na gwarancji winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 17.12.2013 roku do godz. 10:45 . 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli : a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10. Z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 11. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile było wymagane), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_cybinka/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną