Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-608 Łódź, ul. Wólczańska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 320 112 , fax. 426 367 797
- Data zamieszczenia: 2019-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi
ul. Wólczańska 49
90-608 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 320 112, fax. 426 367 797
REGON: 47234958200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://wuplodz.praca.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania dla WUP w Łodzi. Zamówienie obejmuje: a) usługi sprzątania siedziby WUP w Łodzi, które realizowane będą w pomieszczeniach biurowych oraz ciągach komunikacyjnych i windach w siedzibie WUP, ul. Wólczańska 49 w Łodzi (budynki A- 1569,78 m2, i B- 1943,32 m2, ogółem powierzchnia 3.513,10 m2). Usługi mają być wykonywane w dni robocze od poniedziałku do piątku, od godziny 1600 do 2000, za wyjątkiem Archiwum Zakładowego oraz z zastrzeżeniem możliwości wykonania niektórych usług (mycie okien, fasady, pranie wykładziny dywanowej) w dni wolne od pracy, po konsultacji i uzyskaniu zgody Zamawiającego. Aby zapewnić rzetelne wykonanie wszystkich czynności w określonym czasie wymaga się aby minimalna ilość osób sprzątających wynosiła nie mniej niż 4 osoby. Ponadto wymaga się aby Wykonawca zapewnił osobę Koordynatora, który będzie osobiście sprawdzał jakość wykonywanej usługi, nadzorował pracę wykonywaną przez sprzątaczki/sprzątaczy, jeden raz w tygodniu. (Część I zamówienia). b) usługi sprzątania pomieszczeń Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi w Oddziale w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Starowarszawska 10 ( powierzchnia 111,83 m2). Usługa powinna być realizowana w godzinach pracy Oddziału uzgodnionych z Kierownikiem danego oddziału CIiPKZ przez 1 osobę sprzątającą w wymiarze czasu pracy do 2 godzin dziennie, w określonych dniach (Część II zamówienia) c) usługi sprzątania pomieszczeń Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi w Oddziale w Sieradzu, ul. 3-go Maja 7 (powierzchnia 102,90 m2). Usługa powinna być realizowana w godzinach pracy Oddziału uzgodnionych z Kierownikiem danego oddziału CIiPKZ przez 1 osobę sprzątającą w wymiarze czasu pracy do 2 godzin dziennie, w określonych dniach (Część III zamówienia). d) usługi sprzątania pomieszczeń Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi w Oddziale w Skierniewicach, ul. Senatorska 10 (powierzchnia 186,14 m2). Usługa powinna być realizowana w godzinach pracy Oddziału uzgodnionych z Kierownikiem danego oddziału CIiPKZ przez 1 osobę sprzątającą w wymiarze czasu pracy do 2 godzin dziennie, w określonych dniach (Część IV zamówienia). 2. KOD CPV: 90.91.00.00 – 9 (usługi sprzątania), 90.91.92.00-4 (usługi sprzątania biur) 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 29 ust. 4 i 5 p.z.p. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a p.z.p. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowego zamówienia (sprzątaczek/ sprzątaczy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) lub odpowiadającej mu formy zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wymóg zatrudnienia Zamawiający rozumie jako wymaganie by osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowego zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze czasu pracy odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej niż minimalne wynagrodzenie za pracę ustalane na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania tego wymogu. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu, najpóźniej wraz z pierwszą fakturą, a także na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, oświadczenia w tym zakresie i wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, które wykonywać będą w/w czynności. Wykonawca będzie zobowiązany w toku realizacji umowy informować o wszelkich zmianach kadrowych i aktualizować w razie konieczności oświadczenie i dokumenty. Wykonawca zobowiązany będzie w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę zatrudnić innego pracownika na podstawie umowy o pracę. Sankcje z tytułu niespełnienia wymogów w tym zakresie zostały uregulowane w postaci kar umownych. Zamawiający w przypadku jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia na podstawie umowy o pracę uprawniony jest do zażądania od wykonawcy przedłożenia dokumentów potwierdzających ten fakt lub/i powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli. W odniesieniu do Części I zamówienia przewiduje się wyłączenie z powyższego wymogu: czynność mycia fasady i okien trudno dostępnych może być dokonywana przez pracowników zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych. 7. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą złożoną na Formularzu Oferty Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do oferty). Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie powinno być aktualne na dzień składania ofert. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, w/w oświadczenie oraz dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzając spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy wykazuje spełnianie warunków oraz brak podstaw wykluczenia. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 3. W sytuacji, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a p.z.p., zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pod pojęciem takiego zobowiązania Zamawiający rozumie dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego wyrażające w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazujące: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Ponadto Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, ma obowiązek zamieścić w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 7 pkt. 1. informacje o tych podmiotach. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 7 pkt. 1. 5. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 p.z.p., Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik 2a lub 2b do oferty). Oświadczenie w tym zakresie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p. (informacja z otwarcia ofert). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Oświadczenie w trybie art. 91 ust. 3a p.z.p. (załącznik nr 3 do oferty). 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno zostać dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w siedzibie Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2024-04-17 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli oraz odśnieżania i usuwania oblodzeń terenów zewnętrznych
Dodano: 2024-04-15 - Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
Dodano: 2024-04-05 - Usługi sprzątania powierzchni wewn budynków, przyległych terenów zewn nieruchomości oraz pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości własnych oraz pomieszczeń biurowych WTBS Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-23 - Kompleksowe świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach należących do ŁARR S.A.
Dodano: 2024-03-19 - sprzątanie obiektów Teatru Muzycznego w Łodzi
Dodano: 2024-03-14 - Świadczenie usług sprzątania terenu zewnętrznego obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek jej podległych
Dodano: 2024-03-08 - Utrzymanie czystości w budynkach ŁODR zs. w Bratoszewicach na 2024-2025
Dodano: 2024-02-21 - „Świadczenie usługi sprzątania obszarów ogólnodostępnych w obiektach sportowych Miejskiej Areny Kultury i Sportu w Łodzi.”
Dodano: 2024-02-15 - Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji „Aleksandrowski Program Mieszkaniowy” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-06