Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Wolności 44
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 5820500, 5820573 , fax. 017 5820576
- Data zamieszczenia: 2009-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Wolności 44 44
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 017 5820500, 5820573, fax. 017 5820576
REGON: 69043924700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.mielec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi sporządzania map - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług sporządzania map (usług geodezyjnych) w nw. zakresie: 1. podział nieruchomości; 2. wznowienie granic; 3. wykonanie mapy do celów projektowych; 4. wytyczenie obiektu: obiekt kubaturowy, liniowy, przyłącza; 5. wytyczenie obiektu - studzienka kanalizacyjna; 6. wytyczenie obiektu- obiekty nietypowe; 7. inwentaryzacja powykonawcza obiektu - studzienki kanalizacyjne; 8. inwentaryzacja powykonawcza obiektu ( obiekty liniowe, przyłącza, nietypowe); 9. inne prace geodezyjne: - założenie repera roboczego; - inwentaryzacja powykonawcza słupa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 5.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego; 5.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6.1. Wykaz oświadczeń i dokumentów 6.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.1.3 dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą dokument potwierdzający posiadanie uprawnień geodezyjnych. Uprawnieniami geodezyjnymi musi dysponować wskazana przez Wykonawcę w ofercie osoba fizyczna, która uczestniczyć będzie w realizacji zamówienia. Podstawą prawną upoważniającą Zamawiającego do wymagania uprawnienia jest ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005r. nr 240, poz. 2027 j. t.). 6.1.4. Formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1. 6.1.5. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2. 6.1.6. Formularz kosztorysu ofertowego zgodnie załącznikiem nr 3. 6.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. - podpunkt 6.1.1 - składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,; - podpunkt 6.1.2. - dokument potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 6. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na warunkach określonych w art. 23 i art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie obowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale skutecznie udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie, określające zakres umocowania. 2) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną musi złożyć wszelkie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ- stosownie do udziału we wspólnie realizowanym zamówieniu, 3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku wyboru złożonej przez nich oferty, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy oraz za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jest wymagane. W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda przedłożenia potwierdzonej kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej itp.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.mielec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Liskowate, gmina Ustrzyki Dolne
Dodano: 2016-06-27 - Świadczenie usług geodezyjnych i geodezyjno - prawnych przy drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego w zakresie działania Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
Dodano: 2016-05-05 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Liskowate, gmina Ustrzyki Dolne.
Dodano: 2016-05-05 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Zawadka, gmina Ustrzyki Dolne
Dodano: 2016-05-05 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Stańkowa, gmina Ustrzyki Dolne.
Dodano: 2016-05-05 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Ustjanowa Dolna, gmina Ustrzyki Dolne
Dodano: 2016-05-05 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Hoszowczyk, gmina Ustrzyki Dolne.
Dodano: 2016-05-05 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Teleśnica Oszwarowa, gmina Ustrzyki Dolne..
Dodano: 2016-05-05 - wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie bazy BDOT500 i GESUT obręb Kamionka, gmina Ostrów, powiat Ropczycko - Sędziszowski, województwo podkarpackie
Dodano: 2016-04-15 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania Budowa kolektora odprowadzającego ścieki z oczyszczalni ścieków w Dukli do projektowanej oczyszczalni ścieków w Wietrznie dla potrzeb aglomeracji Dukla i aglomeracji Równe
Dodano: 2016-01-14