Przetargi.pl
Usługi sportowo-rekreacyjne dla pracowników Kancelarii Sejmu

Kancelaria Sejmu RP ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 4/6/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6942098 , fax. 022 6942098
  • Data zamieszczenia: 2011-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu RP
    ul. Wiejska 4/6/8 4/6/8
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6942098, fax. 022 6942098
    REGON: 00110334000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Sejmu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sportowo-rekreacyjne dla pracowników Kancelarii Sejmu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Kancelarii Sejmu i osób towarzyszących (w tym dzieci), zwanych dalej Użytkownikami. 2. Cel zamówienia: umożliwienie Użytkownikom korzystania z usług sportowo-rekreacyjnych w obiektach sportowych, prowadzących zajęcia w siłowni, w zakresie fitness, pływania, nauki tańca i sztuk walki na terenie całego kraju, a w szczególności na terenie Warszawy i okolic. 3. Zakres zamówienia: wymagane jest, aby firma świadcząca usługę zapewniła dostęp do min. 50 obiektów sportowo - rekreacyjnych na terenie Warszawy i okolic, oferujących możliwość korzystania z różnorodnego zakresu zajęć. Pakiet musi obejmować, dostosowane do różnego wieku ćwiczących, zajęcia na basenie oraz m. in. zajęcia typu fitness, naukę tańca lub sztuk walki i korzystanie z siłowni. Istotny jest nielimitowany, tj.: nieograniczony czasowo, dostęp do danych usług przez 7 dni w tygodniu. Wymagana jest odpowiednia jakość usługi świadczonej w danym obiekcie, poprzez zapewnienie: a) dostępności do usługi, b) obowiązkowego zaplecza technicznego (szatnia, prysznic oraz - w miarę możliwości - sauna i jacuzzi), c) odpowiedniej kadry instruktorskiej, posiadającej kwalifikacje niezbędne do realizacji programu nauczania w zakresie świadczonej usługi. Opisany program będzie finansowany przez pracowników i częściowo dofinansowany ze środków Funduszu Świadczeń Socjalnych. Kancelaria Sejmu chce zagwarantować dostęp do usługi dla całych rodzin pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci. Wymagane jest, aby każdy pracownik, który wyrazi chęć uczestnictwa w usłudze, mógł dodatkowo zgłosić, do korzystania z nielimitowanego dostępu do poszczególnych usług, dwie osoby dorosłe i dowolną liczbę dzieci. 4. Szacunkowa wartość zamówienia: usługa sportowo - rekreacyjna adresowana jest do wszystkich pracowników Kancelarii Sejmu. Z uwagi na to, że chęć uczestnictwa w usłudze jest dobrowolna, nie jest możliwe precyzyjne ustalenie liczby uczestników w każdym miesiącu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji lub zawieszenia na pewien okres czasu uczestnictwa w usłudze zgłoszonych Użytkowników, po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego (tj. 1 miesiąc). Ponadto Zamawiający zastrzega również możliwość zwiększenia liczby uczestników w trakcie obowiązywania umowy. W oparciu o doświadczenia z lat ubiegłych, planowany jest zakup karnetów w następującej ilości: 500 szt. dla pracowników, 100 szt. dla osób towarzyszących oraz 80 szt. dla dzieci poniżej 16 roku życia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl/kancelaria
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach