Przetargi.pl
Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego na terytorium Polski samochodami o ładowności do 24 ton.

Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Warszawie Oddział Materiałów Ogniotrwałych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Toszecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48(32)2701834, , fax. +48(32)2701960
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Warszawie Oddział Materiałów Ogniotrwałych
    Toszecka 99
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. +48(32)2701834, , fax. +48(32)2701960
    REGON: 00005637700045
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icimb.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego na terytorium Polski samochodami o ładowności do 24 ton.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego na terytorium Polski na poniższych trasach samochodami o ładowności do 24 ton. a) od 5 do 8 ton, b) od 12 do 24 ton, 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) miejsce dostaw bądź załadunku towaru: siedziba Zamawiającego: Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice b) samochód z naczepą o zamkniętej przestrzeni ładunkowej dostosowany do przewozu następującego towaru: surowce mineralne, betony, masy, zaprawy ogniotrwałe, c) załadunek/rozładunek materiału bokiem, d) rodzaj opakowania: 1,5 lub 1-tonowe big-bagi, 25 kg worki papierowe na paletach o wymiarach 1200x800 mm. 3. Usługi realizowane będą sukcesywnie po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego: fax lub e-mail. 4. Ubezpieczenie spoczywa na Wykonawcy /Spedytor odpowiada za ewentualne szkody powstałe podczas realizacji zlecenia spedycyjnego/. 5. Zamawiający nie ponosi kosztów dojazdu do miejsca odbioru towaru. 6. Wymagane warunki płatności: przelew 45 dni od daty wystawienia faktury. 7. Pozostałe wymagania na warunkach określonych w dołączonym wzorze umowy. 8. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 9. Termin wykonania zlecenia spedycyjnego (kursu) po pisemnym zgłoszeniu: tryb zwykły: do 72 godzin tryb pilny: do 48 godzin z wyłączeniem soboty, niedzieli, świąt oraz dni urzędowo wolnych od pracy. 10. Warunki odbioru na trasie Gliwice-Płock-Gliwice: kierowca zobowiązany będzie do samodzielnego napełnienia pustych pojemników surowcem. Karta bezpieczeństwa oraz wymagania dotyczące środków ochrony indywidualnej zostaną podane przed pierwszym odbiorem. Przedstawione trasy i ilości kursów są orientacyjne ze względu, iż Zamawiający będzie realizował zamówienia w miarę posiadanych możliwości i potrzeb produkcyjnych, podyktowanych zmiennością rynku i pozyskaniem zamówień zewnętrznych. Zamawiający w ramach realizowanej umowy zastrzega sobie możliwość zmiany tras oraz ilości kursów w w/w tabelach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Numer Sprawy ZP/15/2019.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności w postaci licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym Dz.U. z 2019r. poz.58.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach