Przetargi.pl
Usługi serwisu pogwarancyjnego obejmujące przeglady techniczne i naprawy aparatury medycznej przez okres 12 miesięcy

Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 04-749 Warszawa, ul. Bursztynowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 735 145 , fax. 226 131 992
  • Data zamieszczenia: 2020-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
    ul. Bursztynowa 2
    04-749 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 735 145, fax. 226 131 992
    REGON: 10669853000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisu pogwarancyjnego obejmujące przeglady techniczne i naprawy aparatury medycznej przez okres 12 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest serwis pogwarancyjny obejmujący przeglądy i naprawy aparatury medycznej w podziale na 98 zadań. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) wykonywanie przeglądów technicznych zgodnie z wymaganiami producenta, b) do przeglądów gdzie wymagana jest wymiana części zużywalnych, używanie nowych i oryginalnych części zamiennych, c) sporządzanie protokołów serwisowych po wykonanym przeglądzie i naprawie i dostarczenie ich wraz z fakturą do Zamawiającego, d) dokumentowanie przeprowadzonych przeglądów i napraw wpisem w paszporcie technicznym, e) w przypadku stwierdzenia awarii lub gdy parametry techniczne urządzenia nie zapewniają poprawnej i bezpiecznej pracy, przedstawienie oferty cenowej na naprawę która przywróci jego pełna funkcjonalność, f) po zaakceptowaniu oferty na naprawę i otrzymaniu zlecenia w ciągu 48 godzin przystąpienie do naprawy (wyłączając święta i dni wolne od pracy), g) pełną gotowość do kontaktów telefonicznych i poprzez pocztę elektroniczną z osobami upoważnionymi przez Zamawiającego. 3. Przeglądy należy wykonywać zgodnie z zaleceniami producenta, z uwzględnieniem wymiany części i podzespołów, usunięciem ewentualnych uszkodzeń i niesprawności bez dodatkowej wymiany części, wykonaniem pełnej kalibracji i testów funkcjonalnych zgodnie z instrukcją producenta, stosownych testów oraz pełnej konserwacji aparatury medycznej, wydaniem stosownych świadectw okresowej kontroli. 4. Wykonawca musi posiadać aktualne świadectwa wzorcowania, kalibracji przyrządów pomiarowych, testerów wymaganych do wykonania przeglądów okresowych wykazanej na formularzach cenowych aparatury medycznej oraz dostęp do oryginalnych części zamiennych. 5. Wykonawca musi posiadać dokumenty potwierdzające autoryzację producenta aparatury medycznej do wykonywania przeglądów, czynności serwisowych i naprawczych. 6. Okres udzielonej gwarancji na wykonane naprawy – nie krótszy niż 3 miesiące. 7. Czas reakcji na wezwanie (przystąpienia do wykonania usługi) – nie dłuższy niż 48 godzin od otrzymania informacji o konieczności wykonania przeglądu lub wystąpieniu awarii. 8. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych Zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych Zadań. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Termin realizacji zamówienia następować będzie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia ważnej umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 12. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 13. Oferty będą oceniane wg kryteriów podanych w rozdziale XVII SIWZ. 6. Projekty umów stanowiące Załącznik nr 1 do SIWZ są integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 7. Podwykonawstwo a) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, b) wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców. c) zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. d) jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. e) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi załącznikami – Formularzami Cenowymi 1.2 Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 1.3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Dotyczy pkt. 1.2 i 1.3: a) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w składanych oświadczeniach, b) w przypadku konsorcjum, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Potwierdzają one spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz barak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1.4 Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach