Przetargi.pl
Usługi serwisowe wybranego asortymentu aparatów firmy GE MEDICAL będących na wyposażeniu Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie

Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30663 Kraków, ul. Wielicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 582 011 , fax. 126 581 081
  • Data zamieszczenia: 2017-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
    ul. Wielicka 265
    30663 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 582 011, fax. 126 581 081
    REGON: 35137588600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.usdk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowe wybranego asortymentu aparatów firmy GE MEDICAL będących na wyposażeniu Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią usługi serwisowe wybranego asortymentu aparatów firmy GE MEDICAL będących na wyposażeniu Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie – szczegółowo wymienionych w zał. Nr 3 do SIWZ „Kalkulacja cenowa-opis przedmiotu zamówienia”, zgodnie z harmonogramem wynikającym z zaleceń producenta. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: a) wykonywania przeglądów okresowych zgodnie z wymogami producenta b) wymiany wszystkich części eksploatacyjnych przewidzianych do wymiany podczas przeglądu okresowego, c) wystawienia dokumentów potwierdzających sprawność techniczną aparatury, zawierających m.in. informację o sprawności technicznej urządzenia (adnotacja – aparat sprawny technicznie/niesprawny technicznie), typie aparatu, producencie, nr fabrycznym, roku produkcji, dacie przeglądu, ewentualnych uwagach i zaleceniach, dacie wykonania następnego przeglądu okresowego. 2. Zakres usług oraz wykaz serwisowanej aparatury zawiera zał. nr 3 do SIWZ – Kalkulacja cenowa-opis przedmiotu zamówienia. 3. Wymagana aktualizacja zainstalowanego oprogramowania do najnowszej wersji przez okres trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez zaoferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię certyfikatu autoryzacji lub inny dokument wystawiony przez producenta aparatury potwierdzający posiadanie przez wykonawcę autoryzacji w zakresie świadczenia usług serwisowych aparatury. W terminie do 3 dni od dnia publikacji na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, każdy wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy chyba, że złożenie oświadczenia w okolicznościach konkretnego przypadku stało się bezprzedmiotowe (do upływu wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta). Wraz z oświadczeniem wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 8. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wskazanego w pkt 6 ppkt 1 niniejszego rozdziału, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się dokumentu, o którym mowa w pkt 6 ppkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. Zawartość oferty: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Wypełniony i podpisany Formularz – Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ, 3) Wypełnione i podpisane załączniki nr 4 i 4a, 4) Potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia certyfikatu autoryzacji lub inny dokument wystawiony przez producenta aparatury potwierdzający posiadanie przez wykonawcę autoryzacji w zakresie świadczenia usług serwisowych aparatury, której dotyczy niniejsze postępowanie, 5) Stosowne pełnomocnictwo, 6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiają-cy Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowa-nia ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 7) Informacje składane w trakcie postępowania, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. – o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. 2003r., nr 153, poz. 1503, z późn. zm.), co do których wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania oraz wykazał, iż zastrze- żone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, muszą być oznaczone klauzulą: „DOKUMENT STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2015, poz. 2164, z późn. zm.). 8) Dokumenty, o których mowa w pkt 7 zamawiający udostępnia za pisemną zgodą wykonawcy, który dokonał skutecznego zastrzeżenia. 9) W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, do ceny najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną dolicza się podatek od towarów i usług, który zamawia-jący miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W związku z tym, w takim przypadku cena po-dana przez wykonawcę w ofercie jako „cena brutto” nie może zawierać podatku VAT, który zamawiający będzie miał obowiązek rozliczyć. Zamawiający jest zarejestrowany dla potrzeb transakcji wewnątrzwspólnotowych i posiada NIP PL679-25-25-795.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach