Przetargi.pl
„Usługi serwisowe wielofunkcyjnych urządzeń MFP Konica Minolta w KOWR OT w Pruszczu Gdańskim”

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, Powstańców Warszawy
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 302-34-51 wew. 223, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim
    Powstańców Warszawy 28
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. (58) 302-34-51 wew. 223, , fax. -
    REGON: 36784953800138
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługi serwisowe wielofunkcyjnych urządzeń MFP Konica Minolta w KOWR OT w Pruszczu Gdańskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu, czyli przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych KONICA MINOLTA eksploatowanych w Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 1.2 Świadczenie usług serwisu będzie polegało na: 1) wykonaniu tzw. przeglądu zerowego wykonanego obligatoryjnie w ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy (nie wymagającego dodatkowego zlecenia przez Zamawiającego) obejmującego: a) wykonanie przeglądu i konserwacji prewencyjnych, zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia we wszystkich urządzeniach objętych umową; b) usunięcie uszkodzeń i awarii powodujących przerwę w normalnej pracy lub wadliwą pracę urządzenia oraz konserwację i regulację parametrów technicznych (przywrócenie urządzenia do stanu sprzed awarii); c) sprawdzenie stanów technicznych urządzeń, zakończone opisem zawierającym co najmniej: - numer seryjny urządzenia, - wykaz części (nazwa, nr OEM części), które wymagają wymiany w danym urządzeniu, z podaniem przybliżonej zalecanej daty wymiany (jeśli są takie możliwości techniczne), - wykaz części, które wymagają natychmiastowej wymiany, a które nie są ujęte w wykazie materiałów, które zapewnia Zamawiający, stanowiące załącznik nr 3 do umowy. 2) wykonywaniu serwisu właściwego obejmującego: a) wykonywanie przeglądów okresowych lub prewencyjnych, zgodnych z zaleceniami producenta urządzeń; b) usuwanie uszkodzeń i awarii powodujących przerwę w normalnej pracy lub wadliwą pracę urządzenia oraz konserwację i regulację parametrów technicznych (przywrócenie urządzenia do stanu sprzed awarii); c) naprawę bądź wymianę wadliwego elementu lub części urządzenia na fabrycznie nową część sprawną; d) utrzymanie urządzenia w stanie przydatnym do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, przy zachowaniu jego parametrów technicznych zgodnych ze specyfikacją producenta. 1.3 Zamawiający zastrzega, że nie jest w stanie podać konkretnej ilości przeglądów, napraw, konserwacji, a tym samym ilości usług oraz jaki konkretnie asortyment podlegał będzie wymianie lub naprawie. W związku z powyższym wartość umowy będzie równa kwocie, którą Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, a rozliczenie za wykonane w ramach umowy usługi będzie realizowane na podstawie: a) cen jednostkowych za usługę, wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym, b) cen jednostkowych za główne części zamienne, wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym, c) cennika Wykonawcy na części zamienne inne niż wyszczególnione przez Zamawiającego w formularzu cenowym, po zaakceptowaniu przedłożonej przez Wykonawcę kalkulacji usługi, przy zastosowaniu rabatu w wysokości określonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 20 000 zł brutto. 1.4 Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, w całym okresie realizacji zamówienia, zatrudnienia przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę osób świadczących usługi serwisowe na podstawie umowy o pracę, zawartej w formie pisemnej, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040), tj. wykonywaniu przez pracownika pracy za wynagrodzeniem na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone zostały w Projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50310000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, sporządzony na wzorze zgodnym w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) formularz cenowy, sporządzony na wzorze zgodnym w treści z załącznikiem 1A do SIWZ, 3) pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych – wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wypisu z KRS), 4) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy), 6) dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji producenta na sprzedaż i wykonywanie przez niego usług serwisowych urządzeń MFP Konica Minolta – na potrzeby oceny oferty na podstawie ust. 1.4 części V SIWZ. 7) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną