Przetargi.pl
Usługi serwisowe urządzeń Alcosensor, Alkometr A2.0, Simens, i Alcoquant 6020 służących do badania (pomiaru) zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 60-844 Poznań, ul. Jana Kochanowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8412743 , fax. 61 8412744
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Jana Kochanowskiego 2a
    60-844 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8412743, fax. 61 8412744
    REGON: 630703410
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl//

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowe urządzeń Alcosensor, Alkometr A2.0, Simens, i Alcoquant 6020 służących do badania (pomiaru) zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych urządzeń Alcosensor, Alkometr A2.0, Simens, i Alcoquant 6020 służących do badania (pomiaru) zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu, będących na stanie KWP w Poznaniu i jednostek jej podległych, w zakresie: przeglądów technicznych, adiustacji, wzorcowania; ewentualnych napraw urządzeń i osprzętu (drukarki, ładowarki, okablowanie) wraz z użytymi do napraw częściami. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: 1) część nr 1 - Alkosensor, 2) część nr 2 - Alkometr A2.0, Simens, 3) część nr 3 - Alcoquant 6020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50411000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępując do udziału w niniejszym postępowaniu jest zobowiązany złożyć nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert, dokumenty i oświadczenia określone w pkt. IV.1 - IV. 5. 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy: 1) ofertę podpisuje inna osoba niż wykonawca, 2) ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, które winno być złożone w formie oryginału. 4. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca, inny podmiot na którego zasoby wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub podwykonawca nie będący innym podmiotem, nie podlegają wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału. 5. Jeżeli w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca polega na zasobach innego podmiotu, zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. V.6.1, o treści określonej w załączniku nr 4 do SIWZ, które winno być złożone w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach