Szpital w Szczecinku sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 78-400 Szczecinek, ul. Kościuszki 38
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3726720, 3726721 , fax. 094 3726729, 3730886
- Data zamieszczenia: 2015-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
ul. Kościuszki 38 38
78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3726720, 3726721, fax. 094 3726729, 3730886
REGON: 32052419000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.szczecinek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z o.o
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi serwisowe tomografu komputerowego LightSpeed Ultra - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług serwisowych tomografu komputerowego LightSpeed Ultra - CT LS 8. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia świadczenia usług przez autoryzowany serwis zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679). Na usługi serwisowe - czynności podejmowane w ich ramach, składają się czynności serwisowe konserwacyjne polegające na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych aparatu, zalecanych przez producenta oraz pozostałe czynności serwisowe polegające na usuwaniu wszelkich wad i usterek, które ujawniły się w okresie obowiązywania umowy i są podejmowane w celu przywrócenia aparatu do stanu umożliwiającego używanie go zgodnie z właściwościami i przeznaczeniem. Strony postanawiają, iż usługi serwisowe obejmują swoim zakresem nieodpłatne aktualizacje oprogramowania, zainstalowanego w aparacie, dokonywane zgodnie z zaleceniami producenta aparatu. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zobowiązań przyjętych na podstawie umowy w ten sposób, iż: - Zamawiający w okresie obowiązywania umowy będzie posiadać techniczną możliwość zgłaszania Wykonawcy konieczność podjęcia czynności serwisowych przy użyciu jednego przycisku (uruchomienie opcji zdalnego powiadamiania przez Wykonawcę) z konsoli operatorskiej aparatu oraz wszelkich usterek i awarii, które ujawniły się w okresie obowiązywania umowy, - Zamawiający w okresie obowiązywania umowy będzie posiadać techniczną możliwość zdalnego diagnozowania uszkodzeń, awarii poprzez sieć komputerową, naprawę oprogramowania w sposób polegający na przywróceniu parametrów umożliwiających używanie aparatu zgodnie z właściwościami i przeznaczeniem, - zapewni możliwości generowania raportów dotyczących czynności serwisowych zawierających: czas oraz skuteczność czynności serwisowych (również wykonywanych zdalnie), wymienionych części zamiennych oraz szacunkowy czas sprawności sprzętu po wykonaniu czynności serwisowych, - czynności serwisowe aparatu będą wykonywać osoby wskazane przez Wykonawcę, które posiadają w okresie obowiązywania umowy autoryzację producenta uprawniającą do wykonywania takich czynności, - w ramach wykonywanych czynności serwisowych dokona nieodpłatnej wymiany wszelkich części zamiennych i materiałów zużywalnych łącznie z lampą RTG (model wymieniony w instrukcji obsługi posiadanego tomografu), - części zamienne i materiały zużywalne będą wymieniane na oryginalne, przez co strony rozumieją części i materiały akceptowane przez producenta aparatu (zgodne z fabryczną konfiguracją aparatu oraz zaleceniami instrukcji obsługi). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504212004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 15000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: szybkość usługi - dojazd na miejsce
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.szczecinek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- stałą serwisową obsługę oraz bieżące naprawy sprzętu endoskopowego w SPSK NR 1 PUM OS ZP 47 16
Dodano: 2016-07-08 - Usługa serwisowania angiografu Artis Zee Celling wraz z systemem Syngo X-WP
Dodano: 2016-05-20 - Stała serwisowa obsługa oraz bieżące naprawy sprzętu endoskopowego w SPSK NR 1 PUM OS/ZP/52/15
Dodano: 2015-07-31 - stałą obsługę serwisową oraz bieżące naprawy aparatu INFINIA 3/8 HAWKEYE 4 w Zakładzie Medycyny Nuklearnej SPSK NR 1 PUM OS ZP 03 15
Dodano: 2015-01-22 - stałą serwisową obsługę oraz bieżące naprawy sprzętu endoskopowego w SPSK NR 1 PUM OS ZP 72 14
Dodano: 2014-07-31 - stałą serwisową obsługę oraz bieżące naprawy sprzętu endoskopowego w SPSK NR 1 PUM OS ZP 65 14
Dodano: 2014-07-23 - stałą serwisową obsługę oraz bieżące naprawy rezonansu magnetycznego w SPSK NR 1 PUM OS/ZP/101/13
Dodano: 2013-10-31 - Wykonywanie testów specjalistycznych i przeglądów technicznych aparatury wykorzystywanej w diagnostyce obrazowej w SPZZOZ w Gryficach
Dodano: 2013-10-14 - Wykonywanie testów specjalistycznych i przeglądów technicznych aparatury wykorzystywanej w diagnostyce obrazowej w SPZZOZ w Gryficach
Dodano: 2013-10-01 - WYKONANIE TESTÓW SPECJALISTYCZNYCH URZĄDZEŃ RTG DLA SPZOZ W CHOSZCZNIE
Dodano: 2013-08-23