Przetargi.pl
Usługi serwisowe pogwarancyjne dla gamma kamery NuclineTM X-RING oraz NuclineTM SPIRIT wraz z dodatkowym wyposażeniem firmy Mediso Ltd.

105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 68200 Żary, ul. Domańskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 707 874 , fax. 684 707 874
  • Data zamieszczenia: 2017-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Domańskiego 2
    68200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 684 707 874, fax. 684 707 874
    REGON: 97032797400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.105szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowe pogwarancyjne dla gamma kamery NuclineTM X-RING oraz NuclineTM SPIRIT wraz z dodatkowym wyposażeniem firmy Mediso Ltd.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi serwisowej pogwarancyjnej dla gamma kamery NuclineTM X-RING oraz NuclineTM SPIRIT wraz z dodatkowym wyposażeniem firmy Mediso Ltd. wyszczególnionej w załączniku nr 6. 2. Przeglądy serwisowe sprzętu odbywać sie będą cztery razy w ciągu roku, w terminie dogodnym, ustalonym wcześniej z Zamawiającym. 3. W zakres czynności serwisowych urządzenia wchodzi: a) przeprowadzenie rutynowych czynności konserwacyjnych i regulacyjnych, zgodnie z zaleceniami producenta (karta konserwacji – załącznik nr 7 i 8), b) przeprowadzenie testów mechanicznych i elektronicznych, c) przeprowadzenie testów izotopowych (energii, liniowości, jednorodności) oraz ładowanie macierzy korekcyjnych, d) naprawa wykrytych uszkodzeń, e) usunięcie nieprawidłowości działania urządzenia (regulacja), f) zainstalowanie na stacji do opracowywania badań oprogramowania antywirusowego z licencją i kodem aktywacyjnym na czas trwania umowy, g) przeszkolenie nowych pracowników w zakresie obsługi urządzenia i istniejącego oprogramowania do opracowywania badań. 4. W przypadku awarii, Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć naprawę w ciągu zadeklarowanej liczby godzin od potwierdzenia otrzymania pisemnego potwierdzenia (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). O ile nie zajdą okoliczności nadzwyczajne, ukończenie naprawy winno nastąpić w ciągu 48 godzin od terminu rozpoczęcia. 5. Usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego będące przedmiotem zamówienia mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające kwalifikacje do konserwacji, napraw określonego sprzętu medycznego, posiadające kwalifikacje do dozoru nad eksploatacją urządzeń, przeszkolone w zakresie przeglądów urządzeń. 6. Naprawy sprzętu medycznego będą realizowane w oparciu o pisemne zlecenie Zamawiającego, które zostanie poprzedzone szczegółową kalkulacją przygotowaną przez Wykonawcę. 7. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania w czasie przeglądów i napraw wyłącznie fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych. W przypadku braku możliwości zamontowania oryginalnych części wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on zobowiązany do poinformowania o zaistniałym fakcie Zamawiającego. 8. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wpisu do Paszportu Technicznego dla danego urządzenia oraz potwierdzenia wykonania prac w karcie pracy. 9. Czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia będą dokonywane zgodnie z przyjętymi przez strony ustaleniami w siedzibie Zamawiającego. Uwaga! 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. 3. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. 4. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – Załącznik nr 1 2) Oświadczenia – Załącznik nr 2, 3 3) Formularz asortymentowo-cenowy – Załączniki nr 6 4) W przypadku wykonawców występujących wspólnie – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale V SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach