Przetargi.pl
Usługi serwisowe okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego wynikające z bieżącej eksploatacji w Centrum Reagowania Epidemiologicznego Sił Zbrojnych RP.

Jednostka Wojskowa Nr 6021 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261847581 , fax. 261847577
  • Data zamieszczenia: 2017-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 6021
    Żwirki i Wigury 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261847581, fax. 261847577
    REGON: 146268471
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozgst.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowe okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego wynikające z bieżącej eksploatacji w Centrum Reagowania Epidemiologicznego Sił Zbrojnych RP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia ją: usługi serwisowe okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego wynikające z bieżącej eksploatacji w Centrum Reagowania Epidemiologicznego Sił Zbrojnych RP (CRESZ RP). 2.Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje: części 1 – 30 - przegląd sprzętu dla CRESZ RP. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50400000-9 3.ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach Nr 1 oraz od 1.1. do 1.30 do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. 4.Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodnie z wykazanymi w załącznikach od 1.1. do 1.30 do SIWZ. 5.Miejscem wykonania przedmiotu zamówienia jest: Centrum Reagowania Epidemiologicznego SZ RP, ul. płk. Kazimierza Leskiego 7, 01-485 Warszawa. 6.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)wykonanie okresowego przeglądu stanu technicznego sprzętu zgodnie z ustalonym przez ZAMAWIAJĄCEGO; 2)bieżącą konserwację sprzętu zalecaną przez producenta oraz innych wynikających z przepisów BHP napraw i przeglądów zapewniających sprawną i bezpieczną eksploatację aparatury i sprzętu medycznego, oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211); 3)dokonanie napraw pogwarancyjnych sprzętu; 4)odnotowanie faktu wykonania czynności serwisowych poprzez wpisanie w „dowód urządzenia”; 5)wydawanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń (np. protokoły kasacyjne); 6)czynności przeglądów – konserwacji obejmują w szczególności: a)sprawdzenie prawidłowości działania urządzenia/przyrządu, b)sprawdzenie i czyszczenie elementów aparatury i urządzeń, c)sprawdzenie instalacji, kontrola sprawności zaworów (jeśli dotyczy określonego sprzętu), d)ustawienie (regulacja wymaganych przez producenta parametrów), e)legalizację (jeśli dotyczy określonego sprzętu), f)kalibrację (jeśli dotyczy określonego sprzętu), g)sprawdzenie zgodności pomiaru z aparatem wzorcowym (w przypadku aparatów do mierzenia ciśnienia), h)aktualizację oprogramowania (jeśli dotyczy określonego sprzętu), i)wymianę materiałów eksploatacyjnych, m. in. takich jak: filtry wody, bezpieczniki, uszczelki, zawory, elektrody, żarówki itp., wynikających z normalnego użytkowania urządzeń; 7.Naprawy będą dokonywane zgodnie z przyjętymi przez strony uzgodnieniami w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO lub w siedzibie WYKONAWCY. 8.Usługi przeglądów będą wykonywane w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO. 9.Odbiór przedmiotu umowy nastąpi na podstawie Protokołu odbioru lub Raportu czynności serwisowych sporządzonego w dwóch egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. 10.Naprawa sprzętu lub urządzenia winna bezwzględnie być zgodna z nazwą występującą na fakturze. 11.Data protokołu odbioru lub Raportu czynności serwisowych winna być bezwzględnie zgodna z datą wystawienia faktury. 12.Realizacja usług odbywać się będzie według składanych zgłoszeń przez ZAMAWIAJĄCEGO, pisemnie na wskazany przez WYKONAWCĘ fax lub adres e-mailowy. 13.WYKONAWCA zobowiązuje się w ciągu 2 dni od powiadomienia przez ZAMAWIAJĄCEGO, stawić się do konserwacji sprzętu (w dni robocze od 8.00 do 14.00.). [dotyczy wszystkich części zamówienia] 14.ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO czynności (osoby /min. jedna/ wykonujące pełną obsługę przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw stanowiącą przedmiot zamówienia) w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. WYKONAWCA, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić ZAMAWIAJĄCEMU, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ZAMAWIAJĄCY oceni, czy udostępniane WYKONAWCY przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez WYKONAWCĘ spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. Jeżeli oferta podpisana jest przez Pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach