Przetargi.pl
Usługi serwisowe obejmujące przegląd techniczny, konserwację i kalibrację: aparatury firmy Applied Biosystems i pipet firmy Eppendorf - sprawa nr 104/Cut/09/KD/FZ

Komenda Główna Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-642 Warszawa, ul. Puławska 148/150
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6012044, 601 59 75 , fax. 022 6011857
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Główna Policji
    ul. Puławska 148/150
    02-642 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6012044, 601 59 75, fax. 022 6011857
    REGON: 01213749700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Komenda Główna Policji

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowe obejmujące przegląd techniczny, konserwację i kalibrację: aparatury firmy Applied Biosystems i pipet firmy Eppendorf - sprawa nr 104/Cut/09/KD/FZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: Usługi serwisowe obejmujące przegląd techniczny, konserwację i kalibrację aparatury firmy Applied Biosystems: - czterech sztuk sekwenatorów ABI Prism 3100xl, - jednej sztuki aparatury 7500 Real-Time PCR System., Zadanie 2: Usługi serwisowe obejmujące konserwację i kalibrację pipet firmy Eppendorf: - stu dwudziestu siedmiu sztuk jednokanałowych pipet automatycznych, - ośmiu sztuk dwunastokanałowych pipet automatycznych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym posiadają: - certyfikat/certyfikaty wystawiony przez producenta dla podmiotu, poświadczający/e ukończenie specjalistycznego przeszkolenia w zakresie obsługi serwisowej aparatury wyszczególnionej w opisie przedmiotu zamówienia, i/lub innego dokumentu wystawionego przez producenta, uprawniającego Wykonawcę do świadczenia usług serwisowych objętych przedmiotem zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 ustawy Pzp oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 4. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w ust. 1, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.), w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zalecana treść oświadczenia została określona w załączniku nr 3 do SIWZ - w przypadku Wykonawców samodzielnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub o treści określonej w załącznikach nr 3a i 3b - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jest zobowiązany do przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Ponadto Wykonawca musi złożyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy b) certyfikatów/certyfikatu wystawionych przez producenta dla podmiotu, poświadczających/ego ukończenie specjalistycznego przeszkolenia w zakresie obsługi serwisowej aparatury wyszczególnionej w opisie przedmiotu zamówienia, i/lub innego dokumentu wystawionego przez producenta, uprawniającego Wykonawcę do świadczenia usług serwisowych objętych przedmiotem zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach