Komenda Główna Policji ogłasza przetarg
- Adres: 02-642 Warszawa, ul. Puławska 148/150
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6012044, 601 59 75 , fax. 022 6011857
- Data zamieszczenia: 2009-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Główna Policji
ul. Puławska 148/150
02-642 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6012044, 601 59 75, fax. 022 6011857
REGON: 01213749700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Komenda Główna Policji
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi serwisowe obejmujące przegląd techniczny, konserwację i kalibrację: aparatury firmy Applied Biosystems i pipet firmy Eppendorf - sprawa nr 104/Cut/09/KD/FZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1: Usługi serwisowe obejmujące przegląd techniczny, konserwację i kalibrację aparatury firmy Applied Biosystems: - czterech sztuk sekwenatorów ABI Prism 3100xl, - jednej sztuki aparatury 7500 Real-Time PCR System., Zadanie 2: Usługi serwisowe obejmujące konserwację i kalibrację pipet firmy Eppendorf: - stu dwudziestu siedmiu sztuk jednokanałowych pipet automatycznych, - ośmiu sztuk dwunastokanałowych pipet automatycznych, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym posiadają: - certyfikat/certyfikaty wystawiony przez producenta dla podmiotu, poświadczający/e ukończenie specjalistycznego przeszkolenia w zakresie obsługi serwisowej aparatury wyszczególnionej w opisie przedmiotu zamówienia, i/lub innego dokumentu wystawionego przez producenta, uprawniającego Wykonawcę do świadczenia usług serwisowych objętych przedmiotem zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 ustawy Pzp oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 4. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w ust. 1, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.), w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zalecana treść oświadczenia została określona w załączniku nr 3 do SIWZ - w przypadku Wykonawców samodzielnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub o treści określonej w załącznikach nr 3a i 3b - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jest zobowiązany do przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Ponadto Wykonawca musi złożyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy b) certyfikatów/certyfikatu wystawionych przez producenta dla podmiotu, poświadczających/ego ukończenie specjalistycznego przeszkolenia w zakresie obsługi serwisowej aparatury wyszczególnionej w opisie przedmiotu zamówienia, i/lub innego dokumentu wystawionego przez producenta, uprawniającego Wykonawcę do świadczenia usług serwisowych objętych przedmiotem zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przegląd techniczny systemu do sekwencjonowania nowej generacji HiSeq2500 oraz stacji cBot do automatycznego nakładania bibliotek wraz z gwarancją do 19.11.2016 r.
Dodano: 2015-12-01 - Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu symulatora - komory niskich ciśnień Wawelska w gotowości do badań
Dodano: 2015-11-16 - Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu symulatora - komory niskich ciśnień Wawelska w gotowości do badań
Dodano: 2015-09-28 - Modernizacja oraz naprawa stanowiska do epitaksji z wiązek molekularnych
Dodano: 2015-06-17 - Przegląd techniczny systemu do sekwencjonowania nowej generacji HiSeq2500, automatycznej stacji cBot Illumina oraz MiSeq firmy Illumina wraz z 12 miesięczna gwarancją.
Dodano: 2014-11-07 - Instalacja aparatury MBE wraz z jej przeniesieniem - numer postępowania WF-37-44/14
Dodano: 2014-06-16 - Świadczenie usług w zakresie przeglądu, konserwacji oraz kalibracji i wzorcowania aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej wykorzystywanej do prowadzenia badań w Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji
Dodano: 2014-03-05 - Przegląd techniczny systemu do sekwencjonowania nowej generacji MiSeq firmy Illumina wraz z 12 miesięczna gwarancją.
Dodano: 2014-01-17 - Świadczenie usług w zakresie przeglądu, konserwacji oraz kalibracji i wzorcowania aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej wykorzystywanej do prowadzenia badań w Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji
Dodano: 2013-11-06 - Przegląd techniczny systemu do sekwencjonowania nowej generacji HiSeq2500 i stacji cBot firmu Illumina
Dodano: 2013-10-14