Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku ogłasza przetarg
- Adres: 05-070 Sulejówek, Aleja Piłsudskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 842 04 25, , fax. 22 842 04 25
- Data zamieszczenia: 2020-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Aleja Piłsudskiego 29
05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie
tel. 22 842 04 25, , fax. 22 842 04 25
REGON: 14177328200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumpilsudski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi serwisowe instalacji sanitarnej w obiektach Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej instalacji sanitarnej w budynku Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku. W zakres części pierwszej zamówienia wchodzi usługa serwisowa systemu wentylacji mechanicznej, klap pożarowych, klap odcinających. W zakres drugiej części zamówienia wchodzi usługa serwisowa instalacji klimatyzacji, urządzeń pracujących na instalacji c.o., c.t, wl. W zakres trzeciej części zamówienia wchodzi usługa serwisowa instalacji wod.-kan. W zakres czwartej części zamówienia wchodzi usługa serwisowa systemu gaszenia pożarów przy użyciu mgły wodnej. W zakres piątej części zamówienia wchodzi usługa serwisowa maszynowni grzewczo-chłodniczej z układem pomp ciepła - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - w części pierwszej 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych); - w części drugiej 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych); - w części trzeciej 200,00 zł (słownie: dwieście złotych); - w części czwartej 500,00 zł (słownie: pięćset złotych); - w części piątej 500,00 zł (słownie: pięćset złotych); 2. Wadium należy wnieść, według wyboru Wykonawcy, w jednej z następujących form: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego o numerze: 63 1130 1017 0020 1472 3320 0005, 2) poręczeniach bankowych, 3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych lub 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać świadectwo kwalifikacji do obrotu substancjami szkodliwymi w oparciu o Ustawę z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz.U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1263) oraz zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie programów kursów, przeprowadzania egzaminów oraz wzoru świadectwa kwalifikacji w zakresie substancji kontrolowanych z dnia 16 sierpnia 2004 r. (Dz.U. nr 195, poz. 2009 z 2004 r.) lub stosowny certyfikat dla personelu zgodnie z Ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2158 z późn. zm.). Z uwagi na fakt, iż ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową już nie obowiązuje, ale wydane na jej podstawie świadectwa kwalifikacji pozostają w mocy, Zamawiający dopuszcza wykazanie się w/w świadectwem. Zamawiający dopuszcza również zamiennie wykazanie się dysponowaniem co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat wydany zgodnie z Ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia dot. grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi serwisu urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na obiektach MOSiR w Radomiu Sp. z o.o. – 2024/2025
Dodano: 2024-06-13 - Bieżąca konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKiA Oddział w Warszawie
Dodano: 2024-05-13 - Naprawa agregatów chłodniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie
Dodano: 2024-05-09 - Wykonywanie przeglądów i usługi hot-line systemów klimatyzacji precyzyjnej zainstalowanych w budynkach Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45, ul. Sandomierskiej 12 i ul. Niecałej 2
Dodano: 2024-05-07 - Świadczenie usługi okresowych przeglądów konserwacyjno-serwisowych instalacji klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w jednostkach IAS w roku 2024
Dodano: 2024-04-23 - Usługa przeglądów urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynku ITC corocznie w okresie 36 miesięcy dla Instytutu Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
Dodano: 2024-03-21 - Serwis techniczny obiektów Muzeum Warszawy w zakresie klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2023-12-05 - Usługi w zakresie przeglądów okresowych, konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji branży sanitarnej w budynkach Transportowego Dozoru Technicznego
Dodano: 2023-11-23 - Wykonywanie prac konserwacyjno-serwisowych urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych (przeglądów konserwacyjno-serwisowych urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych) zainstalowanych w obiektach KPRP
Dodano: 2023-11-13 - Usługi przeglądów, konserwacji i napraw instalacji klimatyzacyjno-wentylacyjnej w siedzibie Oddziału Okręgowego NBP w Lublinie.
Dodano: 2023-10-24