Przetargi.pl
Usługi serwisowe instalacji sanitarnej w obiektach Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku

Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku ogłasza przetarg

  • Adres: 05-070 Sulejówek, Aleja Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 842 04 25, , fax. 22 842 04 25
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
    Aleja Piłsudskiego 29
    05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie
    tel. 22 842 04 25, , fax. 22 842 04 25
    REGON: 14177328200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumpilsudski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowe instalacji sanitarnej w obiektach Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej instalacji sanitarnej w budynku Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku. W zakres części pierwszej zamówienia wchodzi usługa serwisowa systemu wentylacji mechanicznej, klap pożarowych, klap odcinających. W zakres drugiej części zamówienia wchodzi usługa serwisowa instalacji klimatyzacji, urządzeń pracujących na instalacji c.o., c.t, wl. W zakres trzeciej części zamówienia wchodzi usługa serwisowa instalacji wod.-kan. W zakres czwartej części zamówienia wchodzi usługa serwisowa systemu gaszenia pożarów przy użyciu mgły wodnej. W zakres piątej części zamówienia wchodzi usługa serwisowa maszynowni grzewczo-chłodniczej z układem pomp ciepła
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - w części pierwszej 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych); - w części drugiej 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych); - w części trzeciej 200,00 zł (słownie: dwieście złotych); - w części czwartej 500,00 zł (słownie: pięćset złotych); - w części piątej 500,00 zł (słownie: pięćset złotych); 2. Wadium należy wnieść, według wyboru Wykonawcy, w jednej z następujących form: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego o numerze: 63 1130 1017 0020 1472 3320 0005, 2) poręczeniach bankowych, 3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych lub 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać świadectwo kwalifikacji do obrotu substancjami szkodliwymi w oparciu o Ustawę z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz.U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1263) oraz zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie programów kursów, przeprowadzania egzaminów oraz wzoru świadectwa kwalifikacji w zakresie substancji kontrolowanych z dnia 16 sierpnia 2004 r. (Dz.U. nr 195, poz. 2009 z 2004 r.) lub stosowny certyfikat dla personelu zgodnie z Ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2158 z późn. zm.). Z uwagi na fakt, iż ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową już nie obowiązuje, ale wydane na jej podstawie świadectwa kwalifikacji pozostają w mocy, Zamawiający dopuszcza wykazanie się w/w świadectwem. Zamawiający dopuszcza również zamiennie wykazanie się dysponowaniem co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat wydany zgodnie z Ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia dot. grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach