Przetargi.pl
Usługi serwisowe dla zespołu central telefonicznych

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2016-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowe dla zespołu central telefonicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi serwisu pogwarancyjnego dla zespołu central telefonicznych Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa, należących do Systemu Służb Ratowniczych i Bezpieczeństwa Publicznego, wchodzących w skład Infrastruktury Technicznych Systemów Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego i Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania: Centrali telefonicznej DGT IP_Nova obsługującej wywołania alarmowe numeru 998 Centrali telefonicznej DGT, bazującej na platformie 3450 Millenium, obsługującej wywołania numeru 986 Centrali telefonicznej DGT IP_Nova, obsługującej ruch telefoniczny miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, wraz z towarzyszącymi urządzeniami rejestrującymi rozmowy, telefonami systemowymi, serwerami danych taryfikacyjno-bilingowych oraz stanowiskami komputerowymi AWIZO do obsługi połączeń numerów alarmowych. Usuwanie uszkodzeń Central Telefonicznych DGT, zgłoszonych przez Zamawiającego lub Użytkownika w formie pisemnej lub telefonicznej, realizowane będzie w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych. Serwis świadczony będzie w trybie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez wszystkie dni w roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 2 400,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas usuwania uszkodzeń
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach