Przetargi.pl
USŁUGI SERWISOWANIA DRUKAREK ORAZ KSEROKOPIAREK

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 25-414 Kielce, ul. Warszawska 430
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3490900
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny
    ul. Warszawska 430 430
    25-414 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3490900
    REGON: 01061308300122
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zespolfok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI SERWISOWANIA DRUKAREK ORAZ KSEROKOPIAREK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pogwarancyjnych drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych. 2.Minimalny zakres obowiązków wykonawcy w ramach wykonania usługi serwisowej określa Załącznik Nr 3 do Umowy. 3.Materiały eksploatacyjne niezbędne do serwisowania sprzętu dostarcza wykonawca. 4.Wykonawca do serwisowania używać będzie wyłącznie nowych Materiałów eksploatacyjnych rekomendowanych przez producenta sprzętu nie mogą to być materiały eksploatacyjne już wcześniej używane. 5.Na wykonawcy spoczywać będzie obowiązek odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych i ich utylizacji. 6.Zamawiający zapłaci wyłącznie za faktycznie zużyte materiały eksploatacyjne i faktycznie wykonaną usługę. 7.Usługa będzie przeprowadzana na każde wezwanie Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy. 8.W przypadku, gdy wykonanie usługi serwisowej nie jest możliwie w siedzibie ARiMR, usługa świadczona będzie w siedzibie wykonawcy, który poniesie koszty transportu sprzętu oraz pełne ryzyko związane z niebezpieczeństwem jego utraty albo uszkodzenia do chwili dokonania jego odbioru (Załącznik 5 do wzoru Umowy) przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Na czas wykonania usługi serwisowej wykonawca dostarczy Zamawiającemu sprzęt zastępczy. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu materiałów eksploatacyjnych i wykonania usługi. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie. 10.W przypadku wykonania usługi serwisowej wykonawca wystawi fakturę za usługę zawierającą oddzielnie koszty zużytych materiałów i wymienionych części oraz koszt robocizny lub usługi serwisowej. Do ceny zakupionych części u autoryzowanych dostawców lub producentów wykonawca ma prawo doliczyć do 5% jej wartości (koszt uzyskania). Do faktury wykonawca ma obowiązek dołączyć kserokopię faktury zakupu wymienionych części. 11.Szczegóły przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301240004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: pracochłonnosc
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną