Przetargi.pl
Usługi rozliczania projektu i zarządzania projektem pn. „Modernizacja Zespołu Budynków Panoramy Racławickiej – etap III” w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura I Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury

Muzeum Narodowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-153 Wrocław, Pl. Powstańców Warszawy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3435643, 3433308, , fax. 713 725 159
  • Data zamieszczenia: 2018-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe we Wrocławiu
    Pl. Powstańców Warszawy 5
    50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3435643, 3433308, , fax. 713 725 159
    REGON: 27846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnwr.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi rozliczania projektu i zarządzania projektem pn. „Modernizacja Zespołu Budynków Panoramy Racławickiej – etap III” w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura I Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi rozliczania projektu i zarządzania projektem pn. "Modernizacja Zespołu Budynków Panoramy Racławickiej – etap III" (dalej „Projekt”) polegające na zarządzaniu projektem oraz świadczeniu kompleksowych usług doradztwa finansowego w obszarze rozliczania dofinansowania ze środków UE. 2. Zakres usług zarządzania Projektem niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia i rozliczenia Projektu to: 1) zarządzanie zadaniem rozliczania dofinansowania, zarządzanie zespołem projektowym, 2) weryfikacja zgodności realizacji Projektu z Umową o dofinansowanie, 3) wspomaganie zespołu pracowników Muzeum odpowiedzialnego za realizację i wdrożenie projektu w aspekcie przestrzegania wytycznych związanych z unijnym dofinansowaniem, pomoc w stosowaniu wytycznych, 4) nadzorowanie postępu finansowego (zgodności postępu ponoszenia wydatków z wnioskiem o dofinansowanie Projektu), finansowej części wniosków o płatność, harmonogramami finansowania, zapotrzebowaniem na środki, 5) weryfikacja postępu rzeczowego Projektu (zgodności realizowanych działań z umową o dofinansowanie, wnioskiem o dofinansowanie) – weryfikacja wykonanych prac, usług, nadzór nad harmonogramem postępowań, rzeczowa część wniosków o płatność, harmonogramy rzeczowe, 6) bieżące przestrzeganie Wytycznych (w szczególności wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków) i przeprowadzanie analizy zmian w Wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków POIiŚ; przekazywanie Zamawiającemu informacji o zmianach i konsekwencjach z nimi związanych dla realizowanego Projektu; 7) sporządzanie wymaganych dokumentów związanych z informacjami o zmianach w Projekcie do instytucji finansujących oraz projektów aneksów do Umowy o dofinansowanie wraz z załącznikami, 8) nadzór nad zgodnością działań podejmowanych w związku z realizacją Projektu z zapisami Umowy o dofinansowanie Projektu, 9) weryfikacja przekazywanych przez Zamawiającego materiałów przygotowywanych przez zespół projektowy pod kątem ich zgodności z Umową o dofinansowanie, wytycznymi krajowymi i europejskimi w zakresie rozliczania dofinansowania, 10) weryfikacja kwalifikowalności wydatków w Projekcie i przekazywanie wyników weryfikacji Zamawiającemu, 11) bieżące konsultowanie i opiniowanie na żądanie Zamawiającego wszelkich zagadnień dot. Projektu, w tym w szczególności dotyczących ewentualnych zmian w Projekcie, prac dodatkowych, zamówień, wskaźników produktu i rezultatu a związanych z prawidłowym rozliczaniem dofinansowania pod kątem ich zgodności z Wytycznymi, 12) obsługa na podstawie Pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego systemu SL 2014-2020 w zakresie związanym z realizacją Zamówienia, 13) przygotowanie wniosków o zaliczkę, konsultowanie rozliczania płatności zaliczkowych, 14) rozliczanie dotacji zgodnie z wymogami instytucji współfinansujących oraz monitorowanie postępu realizacji projektu i przygotowanie wniosków o płatności, w tym w szczególności w zakresie części finansowej i sprawozdawczej wniosków (sprawozdania okresowe, roczne, końcowe), zgodnie z Wytycznymi w zakresie sprawozdawczości POIiŚ wydanymi przez MRR, innymi wymogami POIiŚ oraz zgodnie z harmonogramem projektu, 15) przygotowanie i aktualizowanie Harmonogramu realizacji projektu, Planu finansowania projektu, Planu wystąpień o środki dotacji rozwojowej oraz innych harmonogramów wymaganych przez instytucje finansujące wynikające z wprowadzanych w projekcie zmian i przedstawianie ich Zamawiającemu jako projekty dokumentów, 16) przygotowanie projektów korespondencji w zakresie rozliczania projektu z instytucjami odpowiedzialnymi za wdrażanie i monitorowanie, 17) bieżące konsultowanie spraw projektu z instytucjami finansującymi, w tym przygotowanie projektów wyjaśnień i informacji przez nie wymaganych, 18) udział w spotkaniach (oraz merytoryczne wsparcie Zamawiającego) dotyczących przedmiotu zamówienia inicjowanych przez Zamawiającego, Instytucje odpowiedzialne za przyznanie i rozliczanie dofinansowania lub Wykonawcę, 19) konsultowanie zgodności realizowanych działań w zakresie informacji i promocji z zapisami Umowy o dofinansowanie projektu oraz wytycznymi krajowymi i europejskimi, 20) opracowania ekspertyz, opinii i analiz wynikających z zakresu niniejszego zamówienia, tj. niezbędnych do właściwego rozliczenia dofinansowania, 21) udział w kontrolach i audytach w zakresie prawidłowości realizacji Projektu dokonywanych przez uprawnione podmioty w jego trakcie, w szczególności w zakresie analizy informacji pokontrolnych, wniosków i zarzutów stawianych Zamawiającemu przez organy kontroli oraz w zakresie formułowania odpowiedzi na te informacje, wnioski i zarzuty, 22) bieżąca aktualizacja analizy finansowej i ekonomicznej Projektu wynikająca ze zmieniających się uwarunkowań zewnętrznych finansowania projektu oraz kosztów związanych z realizacją inwestycji w zakresie wymaganym przez Zamawiającego lub instytucje finansujące niezbędnym do właściwego rozliczenia dofinansowania, 23) bieżąca aktualizacja Studium Wykonalności projektu, wniosku o dofinansowanie i załączników wynikająca ze zmieniających się uwarunkowań zewnętrznych finansowania projektu oraz kosztów związanych z realizacją inwestycji w zakresie wymaganym przez instytucje finansujące niezbędnym do właściwego rozliczenia dofinansowania, 24) stała współpraca z Zamawiającym wyznaczonych osób ze strony Wykonawcy w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SIWZ. 4. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, co najmniej jedna z osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji czynności w ramach zamówienia będzie dostępna i wykonywała czynności na miejscu w siedzibie Zamawiającego nie mniej niż 16 godzin miesięcznie, w czasie ustalonym z Zamawiającym. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej współpracy z Zamawiającym, polegającej m. in. na kontaktach bezpośrednich (pisemnie, telefonicznie, mailowo, osobiście w siedzibie Zamawiającego lub miejscu realizacji projektu). Przedstawiciel Wykonawcy powinien być dyspozycyjny na każde wezwanie Zamawiającego – pełnomocnika ds. projektu. Wszelkie czynności podjęte przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu umowy będą wykonywane w sposób zapewniający zachowanie zgodności dokonywanych rozliczeń dofinansowania z postanowieniami Umowy o dofinansowanie oraz mającymi zastosowanie w tym zakresie aktualnymi na dzień podejmowania przez Wykonawcę czynności wytycznymi krajowymi i europejskimi. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności określone w ust. 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku niżej wymienionych formach (w zależności od wyboru dokonanego przez Wykonawcę): 1) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 75 1050 1575 1000 0022 0436 8597; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.), zwanej dalej PARP. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (data i godzina) określonym w Rozdziale XII ust. 2. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą oraz w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy. 5. Za wadium wniesione w terminie uważa się: 1) dla wadium wnoszonego w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 PARP - złożenie w sekretariacie Zamawiającego Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, przed upływem terminu składania ofert (05.02.2018 r., do godz. 12:00); 2) dla wadium wnoszonego w pieniądzu – datę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (05.02.2018 r., do godz. 12:00). 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Wadium w formie innej niż pieniądz należy składać w siedzibie Zamawiającego (adres wskazany w Rozdziale I SIWZ – Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław), w sekretariacie, od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 15:00, z dopiskiem na kopercie i w dokumentach dla formy innej niż pieniądz: „Wadium w postępowaniu na Usługi rozliczania projektu i zarządzania projektem pn. „Modernizacja Zespołu Budynków Panoramy Racławickiej – etap III” w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura I Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Nr postępowania 2/2018” 8. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 PARP musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej. 9. Ww. gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 10. Przedłużenia ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, w sytuacjach określonych w ustawie, należy dokonywać w sposób określony w ust. 8.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; - pełnomocnictwo (jeśli wymagane); - dowód wniesienia wadium – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium, a w przypadku innej formy niż pieniężna – oryginał dokumentu złożyć zgodnie z zapisami części IX SIWZ w oddzielnej kopercie, a jego kopię załączyć do oferty. - Formularz „Doświadczenie Kierownika Projektu”, przygotowany wg wzoru załącznika nr 6A SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach