Przetargi.pl
Usługi rozbudowy, konserwacji i konsultacje w zakresie eksploatacji systemu KRH

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala ogłasza przetarg

  • Adres: 00-608 Warszawa, Al. Niepodległości 190
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5926420, 5926590 , fax. 022 5926663
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
    Al. Niepodległości 190 190
    00-608 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5926420, 5926590, fax. 022 5926663
    REGON: 01251326200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi rozbudowy, konserwacji i konsultacje w zakresie eksploatacji systemu KRH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie rozbudowy, konserwacji oraz konsultacje w zakresie eksploatacji systemu KRH. 2. Ogólny opis systemu KRH 2.1 Podstawowymi funkcjami systemu KRH są: a. obsługa wniosków o rehabilitację rolników: - rejestracja wniosku - wprowadzanie danych osobowych i podstawowych danych inicjujących proces obsługi wniosku, - obsługa wniosku, wszystkie operacje i zdarzenia związane z przyznaniem świadczenia - m.in. weryfikacja i kwalifikacja wniosku, - uzgodnienia dotyczące skierowania na rehabilitację, informacja o rehabilitacji leczniczej, - informacja o aktualnym stanie wniosku dla użytkowników systemu, - możliwość przeglądania i korekty wprowadzonych danych, - możliwość wyszukiwania wszystkich wniosków danej osoby, - rehabilitacja wielokrotna; b. rejestracja i zarządzanie pulą skierowań przydzielanych przez Centralę; c. rejestracja i zarządzanie turnusami w zakładach rehabilitacji leczniczej (dalej: CRR); d. prowadzenie Słownika Kodów Statystycznych Chorób, przypisywanie chorób do zdefiniowanych grup i podgrup chorobowych; e. centralny przydział limitów skierowań przypadających na dany oddział - Centrala KRUS przydziela określoną liczbę skierowań do wykorzystania przez poszczególne oddziały regionalne w poszczególnych ośrodkach CRR; f. prowadzenie Rejestru Zakładów Rehabilitacji; g. prowadzenie Rejestru Placówek i Oddziałów KRUS; h. generowanie raportów z możliwością ich samodzielnego tworzenia przez użytkownika, między innymi takich jak: - raport okresowy, - raporty wykorzystanych skierowań w podziale na oddziały, Centralę, zakłady rehabilitacji oraz grupy chorobowe, - raporty wniosków o rehabilitację w podziale na oddziały i Centralę KRUS, wszystkie raporty są powiązane z sobą i raportem okresowym; i. administrowanie aplikacją, w tym: dodawanie lub usuwanie użytkowników oraz nadawanie indywidualnych uprawnień użytkownikom systemu KRH; j. system posiada profil centralnego administratora; k. system posiada wewnętrzną komunikację z administratorem oraz pomiędzy użytkownikami; l. system posiada rejestr aktywności użytkowników zarządzany poprzez administratora; m. system posiada mechanizmy eksportu danych w technologii xml co umożliwia import danych do innych systemów; n. system posiada możliwość eksportu danych w formacie xls co umożliwia analizę danych w pakietach biurowych; o. system posiada mechanizmy kontroli poprawności danych oraz umożliwia generowanie raportów opisujących stan obsługi wniosków; p. system umożliwia pobieranie przez CRR informacji (online), o osobach skierowanych na rehabilitację medyczną przez KRUS, przed rozpoczęciem każdego z turnusów, tj. umożliwienia rejestrację kart informacyjnych oraz kart układu ruchu pacjentów z każdego z turnusów w CRR; q. system umożliwia rejestrację oceny wyników rehabilitacji pacjentów na każdym turnusie w CRR; r. system generuje raport o ilości pacjentów KRUS i pacjentów komercyjnych przebywających we wskazanym dniu w obiektach CRR; s. system generuje raport o liczbie: niedojazdów, wyjazdów losowych, wcześniejszych wyjazdów zdrowotnych i dyscyplinarnych dotyczących pacjentów CRR, dostęp do raportów jest możliwy zarówno przez Centralę KRUS Oddziały Regionalne jak i CRR; t. system generuje sprawozdania dotyczące nieprawidłowych skierowań na turnusy w CRR, dostęp do sprawozdań, posiada Centrala KRUS oraz CRR; u. system posiada mechanizm poprawiający jakość wydruku i możliwość skalowania generowanych raportów; v. system posiada moduł obsługi rehabilitacji dzieci rolników. Obsługa dzieci rolników realizowana jest w oddziałach KRUS oraz CRR; w. system posiada możliwość komunikacji pomiędzy oddziałami KRUS a CRR dodatkowo posiada wbudowany mechanizm automatycznego potwierdzania obecności na turnusie bez konieczności wysyłania potwierdzeń indywidualnych. 2.2 Zamawiający, jest właścicielem autorskich praw majątkowych do systemu KRH. Pełna dokumentacja systemu KRH zostanie przekazana wykonawcy w dniu podpisania umowy. 2.3 Topologia systemu. System KRH został zaprojektowany jako applet Java. Służy on przede wszystkim do obsługi wniosków rolników i dzieci rolników kierowanych na rehabilitacje leczniczą za pośrednictwem KRUS. System dedykowany jest do obsługi około 30000 dokumentów rocznie przez około 180 pracowników Biura Rehabilitacji zarówno w Centrali jak i w Oddziałach regionalnych. System KRH posadowiony jest w 16 Oddziałach Regionalnych KRUS i w Centrali KRUS posiada możliwość zmiany struktury organizacyjnej z poziomu uprawnionego użytkownika. 2.4 Wielkość systemu. Obecnie system KRH eksploatowany przez 174 użytkowników, a w następnych okresach przewidujemy zwiększenie liczby użytkowników do 200, obsługuje około 30000 wniosków i skierowań rocznie. Dodatkowo przewidywana jest dalsza rozbudowa modułu Centrów Rehabilitacji Rolników CRR. 2.5 W chwili obecnej na system składają się: - interfejs użytkownika - około 180 ekranów, - 1500 funkcji w 120 klasach, - około 170 raportów, - struktura bazy danych złożona z 40 tabel i 30 perspektyw, - około 66.000 linii kodu po stronie aplikacji, - około 3.800 linii po stronie bazy danych jako procedury składowane na serwerze. 2.6 Technologia System KRH zastał zbudowany w trójwarstwowej technologii intranetowej. Dla każdego użytkownika uruchamiany jest osobny aplet, który łączy się z serwerem aplikacji, ustanawia połączenie z serwerem bazy danych tworząc osobną sesję. Wszystkie dane przechowywane są w bazie danych Oracle 10g. Aplikacje klienckie uruchamiane są z serwera WWW Oracle 10g Application Server. Komunikacja odbywa się za pośrednictwem sieci rozległej WAN, poprzez przeglądarkę internetową. Do budowy aplikacji KRH użyto następujących komponentów: - Oracle 10g Server - serwer bazy danych, - Oracle 10g Application Server - Serwer aplikacji, - maszyna wirtualna Javy w wersji 6.0 update 5, - przeglądarka internetowa Internet Explorer (version 6.0) lub nowsza. - Oracle JDeveloper 10g - środowisko budowy aplikacji Na część oprogramowania znajdującego się po stronie klienta usługi składa się: - maszyna wirtualna Java w wersji 5.0 update 4 lub nowszej oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer (version 6.0) lub nowsza. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz postanowienia wzoru umowy - Rozdział IV SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722620009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp tj.: 1. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Pzp (warunki te potwierdzą dokumentami wymienionymi w SIWZ Rozdział I pkt 5.1, 5.2 i 5.3 lub 5.4, 5.5), 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej jedno zamówienie polegające łącznie na : - budowie systemów w oparciu o serwer baz danych ORACLE 10g, - budowie systemów w oparciu o ORACLE 10g Application Server, - programowaniu systemów informatycznych w oparciu o środowisko i język JAVA, - projektowaniu aplikacji wysokiej dostępności o wartości co najmniej 150.000,- zł brutto (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w SIWZ Rozdział I pkt 5.6), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek ten potwierdzą oświadczeniem wymienionym w SIWZ Rozdział I pkt 5.1). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w pkt 5 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1 oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy - Pzp zgodnie załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 4.1 nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości tak w celu likwidacji jego majątku, jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 5 jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w pkt 4 stosuje się odpowiednio, 6 wykaz zrealizowanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług - co najmniej jednej usługi polegającej łącznie na: - budowie systemów w oparciu o serwer baz danych ORACLE 10g, - budowie systemów w oparciu o ORACLE 10g Application Server, - programowaniu systemów informatycznych w oparciu o środowisko i język JAVA, - projektowaniu aplikacji wysokiej dostępności, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 7 w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 8 wypełniony formularz oferty według wzoru określonego w SIWZ, Rozdział II - Formularz Oferty, 9 oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, 10 oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp (SIWZ, Rozdział II, pkt 11 - formularz oferty - składane tylko w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3 / 4, 5 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę a pozostałe mogą być złożone łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena roboczogodziny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach