Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-070 Kraków, ul. Piastowska 32
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 422 06 36 , fax. 12 422 06 36 w. 44
- Data zamieszczenia: 2012-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
ul. Piastowska 32 32
30-070 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 422 06 36, fax. 12 422 06 36 w. 44
REGON: 35161250100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi restauracyjne i hotelarskie wraz z zapewnieniem sali konferencyjnej- na potrzeby realizacji wizyty studyjnej w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I - przetarg nr 5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych, wraz z zapewnieniem sali konferencyjnej - na terenie Dzielnicy I Stare Miasto Miasta Krakowa - na potrzeby realizacji wizyty studyjnej dla 12 osób (6 ekspertów z Włoch (region Lombardia) oraz 6 przedstawicieli ze strony Zamawiającego), zwanych dalej uczestnikami. Usługi hotelarskie obejmują: zapewnienie 6 uczestnikom noclegów ze śniadaniem (w formie bufetu: bufet gorący - 2 dania gorące oraz bufet zimny - wędliny, sery, jajka, dżemy, jogurty naturalne, owocowe, mleko, musli, masło, pieczywo, napoje: kawa (i mleczko do kawy), herbata (i cytryna do herbaty), cukier do kawy i herbaty, woda mineralna, soki owocowe), w pokojach jednoosobowych (każdy z pokoi musi być wyposażony w łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym), w terminie od 12 do 14 grudnia 2012 r. (dwa noclegi);pobyt uczestników rozpocznie się w dniu 12 grudnia 2012 r. o godz. 14:30, a zakończy w dniu 14 grudnia 2012 r. o godz. 11:00. Usługi restauracyjne obejmują: 1. serwis kawowy obejmujący: przerwę kawową dla 12 uczestników w dniach 12 oraz 14 grudnia 2012 r. oraz 2 przerwy kawowe dla 12 uczestników w dniu 13 grudnia 2012 r. (każdorazowo kawa, mleko do kawy, herbata, cukier, woda mineralna gazowana i niegazowana, 2 rodzaje soków owocowych 100%, ciasteczka konferencyjne); .2. obiad dla 12 uczestników w dniach 12-13 grudnia 2012 r. (zestaw dwudaniowy, również z możliwością zamówienia dań wegetariańskich, wraz z napojami, deserem i zestawem surówek); 3. kolacja dla 6 uczestników w dniach 12-13 grudnia 2012 r. (w formie szwedzkiego stołu- danie gorące, pieczywo, owoce, warzywa, ryby, wędliny - 4 rodzaje, sałatki - 2 rodzaje, sery, kawa herbata, soki, woda mineralna). Szczegółowe menu na każdy dzień realizacji zamówienia wymaga akceptacji przedstawiciela Zamawiającego. Realizacja usług restauracyjnych powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem ustalanym na bieżąco z przedstawicielem Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji usług restauracyjnych przestrzegane były następujące zasady: 1) obiad powinien być zorganizowany w innym pomieszczeniu, niż sala konferencyjna; 2) brakujące/wyczerpane składniki serwisu kawowego powinny być na bieżąco uzupełniane, w trakcie trwania przerwy kawowej, 3) na każdą przerwę kawową powinny zostać zapewnione czyste naczynia co najmniej w liczbie odpowiadającej liczbie uczestników. Usługa zapewnienia sali konferencyjnej obejmuje zapewnienie sali dla 12 osób w dniu 12 grudnia 2012 r. w godz. 15-18, w dniu 13 grudnia 2012 w godz. 9-16, w dniu 14 grudnia 2012 w godz. 9-10:30, spełniającej co najmniej następujące wymogi: 1) utrzymanie w czystości, 2) dostęp do światła dziennego oraz możliwość zasłonięcia okien, 3) wyposażenie w sprawną klimatyzację oraz sprawne ogrzewanie, 4) wyposażenie w sprzęt do przeprowadzenia szkoleń: notebook, rzutnik multimedialny oraz ekran do wyświetlania multimediów, flipcharty z kartkami papieru oraz kompletem markerów, dostęp do internetu. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna przebiegać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi oraz miejscom przygotowania i podawania posiłków. Zamawiający wymaga, aby obiekt, w którym zamówienie będzie realizowane: 1) spełniał standard obiektu nie mniejszy niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii 3 gwiazdki (***), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 22, poz. 169), zwanym dalej rozporządzeniem, 2) wszystkie usługi objęte zamówieniem były realizowane w jednym obiekcie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 48. Międzynarodowego Festiwalu Folkloru Ziem Górskich
Dodano: 2016-06-28 - Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych w związku z organizacją konferencji przez Sąd Apelacyjny w Krakowie
Dodano: 2016-06-13 - Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych w związku z organizacją konferencji przez Sąd Apelacyjny w Krakowie.
Dodano: 2016-05-31 - Organizacja międzynarodowej konferencji 16th International Conference on Theoretical Aspects of Catalysis w Zakopanem w terminie od 19 czerwca do 24 czerwca 2016 r., znak sprawy: KAT-271-1/16
Dodano: 2016-01-14 - Organizacja międzynarodowej konferencji Zakopane Conference on Nuclear Physics w Zakopanem, znak sprawy: DZP-271-67/15
Dodano: 2015-11-10 - Zakwaterowanie i wyżywienie studentów Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, odbywających obowiązkowe zajęcia dydaktyczne w Uniwersyteckim Szpitalu Rehabilitacyjno-Ortopedycznym w Zakopanem. Sprawa znak: 141.2711.78.2015
Dodano: 2015-10-30 - Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych w związku z organizacją konferencji przez Sąd Apelacyjny w Krakowie
Dodano: 2015-07-22 - Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 47. Międzynarodowego Festiwalu Folkloru Ziem Górskich
Dodano: 2015-07-07 - Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 47. Międzynarodowego Festiwalu Folkloru Ziem Górskich
Dodano: 2015-06-19 - Organizacja wizyty studyjnej w Paryżu w ramach realizacji projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I
Dodano: 2015-05-29