Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie ogłasza przetarg
- Adres: 23-100 Bychawa, ul. Antoniego Budnego 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5661393 w. 28 , fax. 081 5660256
- Data zamieszczenia: 2016-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie
ul. Antoniego Budnego 5 5
23-100 Bychawa, woj. lubelskie
tel. 081 5661393 w. 28, fax. 081 5660256
REGON: 00016771100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi renowacji rowów na terenie działania RDW w Lublinie z/s w Bychawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje oczyszczenie dna i skarp utwardzonego rowu odwadniającego przy drodze wojewódzkiej Nr 747 Chodel - Konopnica oraz pogłębienie i oczyszczenie z namułu rowu odwodniającego wraz ze ścinką poboczy przy drodze wojewódzkiej Nr 836 Bychawa - Kol. Kębłów. 2. Dokładny zakres określa przedmiar prac oraz kosztorys ofertowy. 3. Pogłębienie i oczyszczenie z namułu rowu odwadniającego oraz ścinkę poboczy należy wykonać w zakresie i ilościach zgodnych z kosztorysem ofertowym, przedmiarem robót oraz specyfikacjami technicznymi: - D - M - 00.00.00 Wymagania ogólne, - D - 06.03.01 Ścinanie i uzupełnianie poboczy, - D - 06.04.01 Rowy. 4. Urobek pochodzący z oczyszczenia i renowacji rowów oraz ścinki poboczy Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 5. Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony następujący sprzęt: koparka podsiębierna, dowolny środek transportu do przewozu urobku. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji powyższego zamówienia. 8. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100 tys. zł. na jedno zdarzenie. 9. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia. 10. W przypadku niewykonania obowiązku, o którym mowa w ust. 9, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie usługi przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony w warunkach wykonania zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w w/w warunkach. Wielkość lub zakres zamówienia: 15 864,84 zł netto. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452622120
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 400,00 zł, (słownie złotych: czterysta 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w PKO Bank Polski SA nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odwodnienie drogi gminnej nr 110379L w m Sitaniec Kolonia.
Dodano: 2016-05-23 - Renowacja rowów przydrożnych wraz ze ścinką poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Hrubieszowie
Dodano: 2015-09-29 - Wykonanie renowacji rowów odwadniających przy drogach wojewódzkich Nr 809, 836, 842, 848
Dodano: 2015-09-28 - Renowacja rowów przydrożnych i oczyszczanie przepustów oraz wykonanie ścinki poboczy w ciągu dróg wojewódzkich na terenie RDW Puławy
Dodano: 2015-09-17 - Likwidacja skutków powodzi - pogłębienie i oczyszczenie z namułu rowu odwadniającego oraz ścinka poboczy przy drogach wojewódzkich: Zadanie nr 1 - dr Nr 747 Zadanie nr 2 - dr Nr 835, 836
Dodano: 2014-10-15 - Likwidacja skutków powodzi - pogłębienie i oczyszczenie z namułu rowu odwadniającego przy drogach wojewódzkich: Zadanie nr 1 - dr. Nr 834, 835, 848, Zadanie nr 2 - dr. Nr 747,830,834
Dodano: 2014-07-11 - Wykonanie renowacji rowu odwadniającego przy drogach wojewódzkich Nr 747, 827, 835
Dodano: 2014-05-22 - Wykonanie usługi polegającej na renowacji rowów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Zamość
Dodano: 2013-09-16 - Wykonanie renowacji rowów odwadniających przy drogach wojewódzkich Nr 809 Lublin - Krasienin, Nr 835 Lublin - Biłgoraj
Dodano: 2012-09-18 - Wykonanie renowacji rowów odwadniających przy drogach wojewódzkich Nr 747 Chodel - Konopnica, Nr 833 Chodel - Kraśnik, Nr 835 Lublin - Biłgoraj
Dodano: 2012-05-22