Przetargi.pl
Usługi remontowe w zakresie prac ślusarsko-spawalniczych i konstrukcyjnych

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-030 Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4411200 , fax. 091 4411300
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
    ul. Tama Pomorzańska 13A 13A
    70-030 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4411200, fax. 091 4411300
    REGON: 81193272400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi remontowe w zakresie prac ślusarsko-spawalniczych i konstrukcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi remontowe w zakresie prac ślusarsko-spawalniczych i konstrukcyjnych, oznaczone kodem CPV 98395000-8, polegające między innymi na: 1)przedremontowym przygotowaniu jednostek pływających (np. oczyszczeniu, szlifowaniu, wyznaczeniu punktów pomiarowych i pomiarach grubości na poszyciu kadłuba i dennikach), 2)naprawie i regeneracji wałów napędowych, śrub napędowych, układów sterowania, zbiorników (np. balastowych, wody pitnej, paliwowych, zęzowych, fekaliów), 3)naprawie kadłubów, nadbudówek i poszyć jednostek pływających, 4)wykonaniu uszczelek kolektorów, tulei metalowo-gumowych, 5)naprawie i sprawdzeniu szczelności układu wydechowego, drzwi, włazów, 6)przeróbkach instalacji (np. wodnej, gazowej, paliwowej, zęzowej, balastowej, p-poż.), 7)przeprowadzaniu prób dla nowo wykonanych urządzeń (np. kotwicznych) i instalacji (np. gazowej, hydraulicznej), 8)wykonaniu i montażu wsporników (pod nagrzewnice, pod echosondy przenośne i inne urządzenia), 9)piaskowaniu, malowaniu, 10)montażu i demontażu naprawianego sprzętu, 11)wystawianiu orzeczeń technicznych, 12)wykonaniu prac remontowych wynikających z bieżącej eksploatacji mienia w budynkach Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie, 13)Wykonaniu prac ślusarsko-spawalniczych na przejściach żeglownych administrowanych przez Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie. 2.Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie ze zgłaszanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem. Zapotrzebowanie będzie zgłaszane Wykonawcy faxem lub telefonicznie; Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić przyjęcie zgłoszenia zapotrzebowania. 3.Po przyjęciu zgłoszenia zapotrzebowania na wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca przystąpi do ich wykonania w terminie 48 godzin liczonych od zgłoszenia. 4.Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z przepisami BHP, p-poż. i PRS. 5.Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów Wykonawcy. 6.Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na jednostkach pływających, w Nadzorach Wodnych (Szczecin, Widuchowa, Gozdowice, Słubice), na przejściach żeglownych administrowanych przez Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie i w jego siedzibie. 7.Wykonawca przy wykonywania przedmiotu zamówienia oraz przy usuwania jego ewentualnych wad, będzie przestrzegał szczegółowych zaleceń Zamawiającego. 8.Wykonanie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia zostanie przez niego udokumentowane protokołami z wykonanych prac lub stosownymi wpisami w paszportach technicznych urządzeń bądź w innej dokumentacji prowadzonej przez Zamawiającego, a także innymi dokumentami wymaganymi przepisami prawa. Udokumentowanie przez Wykonawcę wykonania przedmiotu zamówienia, podlegać będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego; zatwierdzenie będzie równoznaczne z dokonaniem odbioru wykonanych prac przez Zamawiającego. 9.Transport do miejsca wykonania przedmiotu zamówienia zabezpieczy Wykonawca. 10.Wykonawca poniesie koszty ubezpieczenia sprzętu zabieranego do swojej siedziby do czasu jego zwrotu. 11.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 6-miesięcznej gwarancji na wykonane prace. Szczegółowy opis zawarty jest w rozdziale XIV SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983950008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)spełnią warunek dodatkowy określony poniżej: WARUNEK Wykonawca musi wykazać że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej dwie prace podobne do przedmiotu zamówienia - podając ponadto wartości prac, daty i miejsca realizacji oraz podmiot zlecający
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą wymagane poniżej oświadczenia i dokumenty:. 1) Oferta cenowa 2) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Odpowiednie pełnomocnictwa; 5) Dokumenty potwierdzające wykonanie prac np. referencje, protokoły odbioru itp. Szczegółowy opis zawarty jest w rozdziale V SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach