Przetargi.pl
Usługi remontowe polegające na pracach malarskich i antykorozyjnych przy instalacji produkcyjnej ścierniwa

Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Złotoryjska 89
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8505500 , fax. 076 8505501
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica
    ul. Złotoryjska 89 89
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8505500, fax. 076 8505501
    REGON: 00002754200033
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JBR

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi remontowe polegające na pracach malarskich i antykorozyjnych przy instalacji produkcyjnej ścierniwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pracach malarskich i antykorozyjnych przy instalacji produkcyjnej ścierniwa składającej się z: suszarni obrotowej, przenośników taśmowych, zbiorników magazynowych, przesiewaczy, wentylatorów i konstrukcji pomocniczych. Usługi będą świadczone w Zakładzie Materiałów Ściernych; ul. Żukowicka 1; 67-231 Żukowice (teren Huty Miedzi Głogów II). Prace będą polegały na usuwaniu starych powłok malarskich, przygotowaniu powierzchni, nanoszeniu farb i powłok antykorozyjnych według pisemnie określonej technologii lub dokumentacji. Materiały podstawowe takie jak: ścierniwo do piaskarki, farby, emalie i rozpuszczalniki, dostarcza Zamawiający. Wykonawca zapewnia odpowiednie materiały pomocnicze, tj. pędzle, paliwo do sprężarki oraz sprzęt niezbędny do wykonania zleconych prac. Wszystkie materiały używane przy realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa ITB bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terenie Rzeczpospolitej i powszechnego stosowania w budownictwie. Wykonawca ma obowiązek przekazania ich zamawiającemu, na jego wyraźne żądanie. Osoby wykonujące roboty powinny posiadać uprawnienia wymagane do wykonania zleconych prac (prace na wysokości ponad 5 m). Każda osoba, która będzie wykonywać prace, powinna być przeszkolona w zakresie bhp oraz posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalające na prowadzenie prac remontowych. Odpowiedzialność za bezpieczeństwo pracowników oraz niezbędne środki ochrony osobistej, tj. rękawice, okulary ochronne, hełmy ochronne z dopływem świeżego powietrza i obuwie ponosi Wykonawca. W gestii Zamawiającego pozostaje zapewnienie zaplecza socjalnego dla ekipy remontowej na terenie działki Zamawiającego. Wykonawca będzie stosować się do przepisów obowiązujących na terenie Huty Miedzi Głogów II. Wykonawca zapewni ciągły nadzór nad wykonywaniem prac przez uprawnioną osobę. Zakres robót oraz termin ich realizacji będą zlecane według potrzeb w formie pisemnej. Rozliczenie prac będzie odbywać się w oparciu o kosztorys powykonawczy. Wykonawca winien wykonać robotę z należytą starannością i oddać do użytku zgodnie z przepisami technicznymi i normami państwowymi lub wspólnotowymi, a także zasadami współczesnej wiedzy technicznej w ramach uzgodnionej ceny, a więc zgodnie z warunkami zawartej umowy. 4.2. Wymagania Zamawiającego: 1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował: a)co najmniej jednym środkiem transportu osób; b)dwoma lub trzema osobami wykonującymi powierzone prace; c)sprzętem potrzebnym do realizacji prac, np. sprężarka spalinowa, piaskarka, rusztowania itp. 2) Udzielamy gwarancji na wykonywane prace zgodnie z pisemnym zleceniem. 4.3. Warunki płatności: Płatność na podstawie faktury VAT w terminie 30 dni od daty wystawienia, w formie polecenia przelewu na rachunek Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są dysponować: a)co najmniej jednym środkiem transportu osób; b)dwoma lub trzema osobami wykonującymi powierzone prace; c)sprzętem potrzebnym do realizacji prac, np. sprężarka spalinowa, piaskarka, rusztowania itp. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena jedn. maszynogodziny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach