Przetargi.pl
Usługi rekrutacji uczniów i rodziców oraz realizacji zadań w projektach „Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Grajewskim” UDA-RPPD.07.02.01-20-0063/19 „Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Kolneńskim” UDA-RPPD.07.02.01-20-0065/19 „Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Łomżyńskim” UDA-RPPD.07.02.01-20-0066/19 „Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Zambrowskim” UDA-RPPD.07.02.01-20-0069/19 „Profilaktyka wad postawy dzieci w Mieście Łomża” UDA-RPPD.07.02.01-20-0067/19

Łomżyńskie Forum Samorządowe ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, Szosa Zambrowska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. +48(86)2156795, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łomżyńskie Forum Samorządowe
    Szosa Zambrowska 1/27
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. +48(86)2156795, , fax. -
    REGON: 36359413600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lfs.lomza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi rekrutacji uczniów i rodziców oraz realizacji zadań w projektach „Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Grajewskim” UDA-RPPD.07.02.01-20-0063/19 „Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Kolneńskim” UDA-RPPD.07.02.01-20-0065/19 „Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Łomżyńskim” UDA-RPPD.07.02.01-20-0066/19 „Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Zambrowskim” UDA-RPPD.07.02.01-20-0069/19 „Profilaktyka wad postawy dzieci w Mieście Łomża” UDA-RPPD.07.02.01-20-0067/19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie jest podzielone na dwa zadania. Zadanie 1: - rekrutacja i realizacja zajęć edukacyjnych dla rodziców dzieci w wieku 5-6 lat (grupy około 12 osobowe x 2 godziny), - rekrutacja i realizacja zajęć edukacyjnych połączonych z zajęciami ruchowymi uczniów kl. I szkoły podstawowej (liczebność klas maksymalnie 20 osób x 20 sesji po 1 godzinie), - rekrutacja i realizacja zajęć edukacyjnych uczniów kl. IV i VI szkoły podstawowej (liczebność klas maksymalnie 20 osób x 5 sesji po 45 minut). Zadanie 2: - zapewnienie udziału lekarzy mających uprawnienia do wystawiania skierowań na rehabilitację, - realizacja zajęć rehabilitacyjnych przy zastosowaniu Specyficznych Metod Fizjoterapeutycznych (10 sesji x 30 minut na osobę), - realizacja zajęć korekcyjno- kompensacyjnych (10 sesji x 60 minut na osobę), - realizacja zajęć korekcyjno- kompensacyjnych na basenie (4 sesje x 60 minut, w grupach po około 10 osób). Realizacja zamówienia będzie skierowana do uczniów i rodziców placówek oświatowych z terenu: Powiatu Grajewskiego, Powiatu Kolneńskiego, Powiatu Łomżyńskiego, Powiatu Zambrowskiego, Miasta Łomża.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312500-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: Pieniądzu - wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. Gwarancjach bankowych. Gwarancjach ubezpieczeniowych. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer43 8757 0001 0005 7017 2000 0010 z dopiskiem: Wadium „Postępowanie nr ŁFS.Wady postawy.2020” ”. Oryginał wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie, a kopię wpiąć do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie, bez konieczności dołączania jakichkolwiek dokumentów na wypadek gdyby Wykonawca: W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o który mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej,Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Przedkładana gwarancja musi wskazywać, jakiego postępowania dotyczy, określić wykonawcę, beneficjenta gwarancji oraz gwaranta, kwotę gwarancji i termin jej ważności. W przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w treści dokumentu winna znaleźć się informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy. Brak którejkolwiek z wymaganych adnotacji w treści dokumentu wadialnego będzie skutkować odrzuceniem oferty. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda we wskazanym terminie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3) Nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy, którzy złożyli oferty zobowiązani są do złożenia Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną