Muzeum Historii Żydów Polskich ogłasza przetarg
- Adres: 00157 Warszawa, ul. Anielewicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 224 710 300 , fax. 224 710 398
- Data zamieszczenia: 2018-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Żydów Polskich
ul. Anielewicza 6
00157 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 224 710 300, fax. 224 710 398
REGON: 14031376200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi reklamowe w pięciu zadaniach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są Usługi reklamowe – w pięciu zadaniach. 2. Zamawiający wskazuje, iż w skład przedmiotu zamówienia wchodzą cztery części (zadań). Zadanie nr 1. Forma nr 1: Reklamy w gazecie ogólnopolskiej w dodatku kulturalnym wydawanym osobnym grzbietem ukazującym się w Warszawie minimum trzy razy w miesiącu. Średni nakład dodatku za 2017 rok na terenie Warszawy minimum 63 tys. egz. Format: 148,4x362,3 mm Ilość emisji w ciągu roku: 5 Ilość nośników w emisji: 1 Forma nr 2: Reklamy w gazecie ogólnopolskiej w dodatku warszawskim wydawanym osobnym grzbietem ukazującym się w Warszawie minimum sześć razy w tygodniu. Średni nakład za 2017 rok na terenie Warszawy minimum 45 tys. egz. Format: 250 x 179,4 mm Ilość emisji w ciągu roku: 5 Ilość nośników w emisji: 1 Zadanie Nr 2: Forma nr 3: Billboardy na stacjach warszawskiego metra. Koszt z drukiem. Wybór lokalizacji i terminu emisji przez Zamawiającego z min. 15 przedstawionych propozycji. Ilość nośników: 6 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji w ciągu roku: 2 Zadanie nr 3: Forma nr 4: Citylighty na przystankach komunikacji miejskiej w Warszawie. Wybór lokalizacji i terminu emisji przez Zamawiającego z min. 60 przedstawionych propozycji. Koszt z drukiem. Kampanie: 1. Ilość nośników: 43 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji w ciągu roku: 1 2. Ilość nośników: 45 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji w ciągu roku: 1 3. Ilość nośników: 26 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji w ciągu roku: 1 4. Ilość nośników: 29 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji w ciągu roku: 1 5. Ilość nośników: 18 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji w ciągu roku: 1 6. Ilość nośników: 1 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji w trakcie trwania umowy: 11 Forma nr 5: Citylighty na nośnikach typu meble miejskie w Warszawie. Wybór lokalizacji i terminu emisji przez Zamawiającego z min. 20 przedstawionych propozycji. Koszt z drukiem. Kampanie: 1. Ilość nośników: 3 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji w ciągu roku: 2 2. Ilość nośników: 11 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji w ciągu roku: 1 3. Ilość nośników: 9 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji w ciągu roku: 1 4. Ilość nośników: 7 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji w ciągu roku: 1 Zadanie Nr 4: Forma nr 6: Nośnik typu Citylight naścienny w Warszawie. Koszt z drukiem. Kampanie: 1. Ilość nośników: 8 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji w ciągu roku: 1 2. Ilość nośników: 11 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji w ciągu roku: 2 3. Ilość nośników: 12 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji w ciągu roku: 1 Zadanie numer 5 Forma nr 7: Wynajem niepodświetlanych słupów reklamowych w Warszawie typu Traffic. Koszt z drukiem wraz z montażem i demontażem. Wyklejanie materiałów reklamowych na słupach 3 plakatami o wym. 140x200 cm każdy. Wykonywanie doklejek w przypadku zaklejania materiałów reklamowych Zamawiającego przez tzw. dzikie zalepianie. Ilość nośników: 20 Czas trwania: 2 tygodnie Ilość emisji w ciągu roku: 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie, produkcja i emisja artykułów o tematyce warszawskiej
Dodano: 2024-07-12 - „Prowadzenie internetowych kampanii reklamowych dotyczących działalności programowej Zamawiającego w środowiskach reklamowych Meta (Facebook, Instagram), Google (wyszukiwarka, YouTube, GDN) i TikTok”
Dodano: 2024-07-11 - Usługa zamieszczenia reklamy na rowerach miejskich w Warszawie w ramach kampanii pn. „Odpocznij na Mazowszu”
Dodano: 2024-06-07 - Usługa zamieszczenia reklamy na rowerach miejskich w Warszawie w ramach kampanii pn. „Odpocznij na Mazowszu”
Dodano: 2024-05-22 - „Realizacje działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 4 części”
Dodano: 2024-04-09 - „Realizacje działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 4 części”
Dodano: 2024-03-01 - Promocja miasta przez sport
Dodano: 2024-02-15 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Pucharów w Tenisie Stołowym Mężczyzn
Dodano: 2024-01-10 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w zawodach regionalnych i ogólnopolskich turniejach tenisa stołowego
Dodano: 2024-01-10 - Kompleksowe przeprowadzenie kampanii wizerunkowej w mediach branżowych, skierowanych do grupy międzynarodowych organizatorów spotkań i wydarzeń, pod roboczym hasłem „Poland. More than you expected”.
Dodano: 2023-12-21