Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-824 Gdańsk, ul. Podwale Przedmiejskie 30
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3009340, 3009351 , fax. 0-58 3009343
- Data zamieszczenia: 2011-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku
ul. Podwale Przedmiejskie 30 30
80-824 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3009340, 3009351, fax. 0-58 3009343
REGON: 19203519100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.gdansk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi reklamowe i marketingowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi reklamowe i marketingowe, obejmujące stworzenie dwóch 10-sekundowych spotów zawierających animację, reklamujących usługi Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Słupsku oraz wyświetlanie stworzonych spotów reklamowych w okresie: tydzień - każdy spot (łącznie dla dwóch spotów - dwa tygodnie), emisja spotów tydzień po tygodniu bez przerwy, częstotliwość ukazywania się spotów - nie rzadziej niż 100 razy dziennie, co 8 min. w godzinach 9.00 - 19.00; na telebimie o wielkości min. 15 m2 i oglądalności min. 40 tys. osób dziennie, umieszczonym w ruchliwym punkcie miasta Słupsk. Lokalizacja telebimu ma umożliwić dotarcie z informacją do jak największej liczby potencjalnych klientów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.gdansk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 209 000 euro na wykonanie materiałów informacyjno - promocyjnych dla wydarzenia Gdynia E(x)plory Week
Dodano: 2016-07-20 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 209 000 euro na przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2016 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja i realizacja kampanii pn. Rowerowy Maj w Gdyni
Dodano: 2016-01-27 - Przygotowanie i realizacja kampanii pn. Odprowadzam Sam w Gdyni
Dodano: 2016-01-22 - Promocja międzynarodowego konkursu rowerowego European Cycling Challenge 2016 w Gdyni
Dodano: 2016-01-20 - Przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnych w Gdyni, w ramach realizacji projektu unijnego CIVITAS DYN@MO
Dodano: 2015-08-06 - Realizacja akcji pn. Parkingowa (r)ewolucja na al. Jana Pawła II, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego i ul. Orłowskiej w Gdyni
Dodano: 2015-06-17 - Realizacja akcji pn. Parkingowa (r)ewolucja na al. Jana Pawła II, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego i ul. Orłowskiej w Gdyni
Dodano: 2015-05-28 - Promocja międzynarodowego konkursu rowerowego - Europejska Rywalizacja Rowerowa (EUROPEAN CYCLING CHALLENGE)
Dodano: 2015-03-25 - Organizacja i realizacja kampanii pn. Wyścig przez Polskę w 2015 r.
Dodano: 2015-03-03