Przetargi.pl
Usługi reklamowe

Teatr Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-077 Warszawa, Plac Teatralny 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6920609, 022 6920772 , fax. 022 6920741
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Narodowy
    Plac Teatralny 3 3
    00-077 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6920609, 022 6920772, fax. 022 6920741
    REGON: 01305573170000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.narodowy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi reklamowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie na antenie ogólnopolskiej lub ponadregionalnej rozgłośni radiowej kampanii spotowej (w oparciu o spoty o długości 15 sekund), promującej Teatr Narodowy i organizowane w Teatrze premiery, spektakle oraz wydarzenia teatralne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) Są właścicielami ogólnopolskiej lub ponadregionalnej rozgłośni radiowej, w której emitowane są serwisy informacyjne i tematyczne poświęcone kulturze. Średnia słuchalność ogólnopolskiej lub ponadregionalnej rozgłośni radiowej wśród osób z wykształceniem wyższym nie może być mniejsza niż 50%, a średni poziom słuchalności w Warszawie nie może być mniejszy niż 20%. 3) Są w stanie zapewnić w ramach oferowanej kampanii reklamowej na antenie rozgłośni ogólnopolskiej lub ponadregionalnej przynajmniej sześć spotów dziennie o długości 15 sekund w okresie najlepszej słuchalności radiowej. 4) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia oferenta wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na zasadzie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówien publicznych. 2) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie, że wykonawca jest właścicielem ogólnopolskiej lub ponadregionalnej rozgłośni radiowej i dysponuje na jej antenie ramówką reklamową, która stanowi przedmiot zamówienia, 5) aktualne (z ostatnich sześciu miesięcy) i wiarygodne badania rynkowe, przedstawiające średni poziom słuchalności wśród osób z wyższym wykształceniem oraz średni poziom słuchalności w Warszawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: rozliczenie barterowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.narodowy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach