Przetargi.pl
Usługi rehabilitacyjne dla mieszkańców miasta Milanówka

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 022 7248039
  • Data zamieszczenia: 2013-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45 45
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 022 7248039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi rehabilitacyjne dla mieszkańców miasta Milanówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie rehabilitacji leczniczej oraz konsultacji specjalistów (lekarza i fizjoterapeuty) dla mieszkańców miasta Milanówka. W zakres usług objętych zamówieniem wchodzą zabiegi fizykoterapii, masażu, kinezyterapii oraz konsultacje specjalistów. Usługi w zakresie konsultacji specjalistów będą świadczyć lekarz i fizjoterapeuta. Wykonawca w ciągu miesiąca może wykonać maksymalną ilość zabiegów z danego rodzaju: 1) fizykoterapia - 975 2) masaż - 26 3) kinezyterapia - 1752 4) poradnia rehabilitacyjna - 70 Szczegółowy zakres usług z podanym czasem trwania pojedynczego zabiegu jak i przewidywaną liczbą zabiegów w okresie miesiąca przedstawia tabela Wykaz zabiegów - załącznik nr 1. Prawo do korzystania z usług objętych przedmiotowym zamówieniem przysługuje wyłącznie osobom zameldowanym na pobyt stały na terenie miasta Milanówka. Zamawiający posiada lokal, w którym Wykonawca będzie świadczył usługi rehabilitacyjne dla mieszkańców miasta. Lokal, którym dysponuje Zamawiający przystosowany jest do świadczenia specjalistycznych usług rehabilitacyjnych oraz jest częściowo wyposażony w sprzęt rehabilitacyjny - załącznik nr 2, umożliwiający prawidłowe przeprowadzenie części zabiegów wymaganych przez Zamawiającego. Lokal spełnia wymagania bhp, sanitarne oraz ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca musi zapewnić pozostały sprzęt wymagany do prawidłowego wykonania zabiegów wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia przedmiotowych usług w wydzierżawionym od Zamawiającego lokalu, znajdującym się przy ulicy Warszawskiej. Wykonawca obowiązany będzie do zawarcia z Zamawiającym umowy dzierżawy lokalu najpóźniej w dniu rozpoczęcia świadczenia przedmiotowych usług. Wykonawca zobowiązany będzie również wydzierżawić od Zamawiającego sprzęt, którym dysponuje Zamawiający, w tym celu między Stronami zostanie zawarta umowa dzierżawy sprzętu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia świadczenia usług rehabilitacyjnych. Umowy dzierżawy zostaną zawarte na okres trwania umowy na realizację przedmiotowego zamówienia. Wykonawca na podstawie tych umów będzie uiszczał miesięczne opłaty za dzierżawę lokalu i sprzętu. Wysokość opłaty za dzierżawę lokalu wynosi 1.250,00 zł miesięcznie. W kwotę dzierżawy nie są wliczone opłaty licznikowe za media takie jak: energia elektryczna, woda z kanalizacją, wywóz nieczystości stałych oraz ogrzewanie. Te opłaty Wykonawca będzie ponosił osobno na podstawie odrębnych umów. Natomiast wywóz nieczystości stałych Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie. Czynsz dzierżawny lokalu będzie podlegał rocznej waloryzacji od roku 2015 o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług za rok ubiegły, ogłaszany przez Prezesa GUS, ze skutkiem od dnia 1-go stycznia. Za dzierżawę sprzętu Wykonawca będzie ponosił miesięczne opłaty w wysokości 175,00 zł. Wykonawca w związku z realizacją zamówienia ponosi pełną odpowiedzialności za sprzęt rehabilitacyjny znajdujący się w lokalu, w tym odpowiada za jego serwis, naprawy uszkodzenia, utratę lub zniszczenia. Wszelkie koszty naprawy i serwisu sprzętu udostępnionego Wykonawcy przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. Wykonawca zapewni pacjentom dostęp do specjalistów, tj. lekarza i fizjoterapeuty w miejscu wykonywania zabiegów w godzinach rannych jak również popołudniowych. Specjaliści będą przyjmowali pacjentów na podstawie skierowań wystawionych przez lekarzy pierwszego kontaktu lub lekarzy specjalistów. Specjaliści będą wyznaczali odpowiedni zestaw zabiegów zgodnie z potrzebami wynikającymi ze schorzeń każdego pacjenta. Osoby, które posiadają już skierowanie na określone zabiegi rehabilitacyjne podpisane przez uprawnionego do tego lekarza specjalistę, mogą zgłosić się do kierownika punktu rehabilitacyjnego w celu ustalenia terminu wykonania zabiegów bez uprzedniej konsultacji z lekarzem specjalistą, którego usługi zapewnia Wykonawca. Specjalistyczne usługi rehabilitacyjne będą świadczone przez pracowników Wykonawcy - rehabilitantów od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 - 18:00. Wykonawca w ramach zawartej umowy zobowiązany będzie do prowadzenia rejestru pacjentów zawierającego dane osobowe przyjmowanych pacjentów (imię, nazwisko, nr Pesel oraz adres zamieszkania), liczbę i rodzaj wykonywanych zabiegów. Wykonawca dla każdego pacjenta zobowiązany będzie do założenia indywidualnej karty pacjenta, w której specjaliści będą zapisywali datę wizyty oraz rodzaj zaleconych zabiegów i ich liczbę. Ponadto Wykonawca założy kartę zabiegową indywidualnie dla każdego pacjenta. W karcie zabiegowej muszą znajdować się informację o przeprowadzonych zabiegach, ich terminach i czasie trwania zabiegu. Pacjent po każdej wizycie w gabinecie poświadcza własnym podpisem wykonany zabieg. Wykonawca przechowuje karty pacjentów i karty zabiegów jak i inne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia przez okres 5 lat po zakończeniu realizacji umowy. Wszelkie dokumenty oraz informacje związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu na każde żądanie bez podania przyczyny. W ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni możliwość kontaktu telefonicznego z personelem odpowiedzialnym za zabiegi rehabilitacyjne. Podając numer telefonu jak i numer faxu do informacji Zamawiającego jak i mieszkańców miasta Milanówka. Rozliczenie za wykonane usługi rehabilitacyjne nastąpi po upływie każdego miesiąca po wystawieniu przez Wykonawcę faktury VAT. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1)listę imienną przyjętych świadczeniobiorców w danym okresie rozliczeniowym wraz z zestawieniem świadczonych usług zawierającym liczbę i wartości wg cen jednostkowych podanych w cenniku usług, 2)oświadczenie, iż osoby przedstawione na ww. liście korzystały wyłącznie z usług rehabilitacyjnych opłaconych ze środków finansowych otrzymanych od gminy w ramach zawartej umowy. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia podane liczby wykonywanych zabiegów w ciągu miesiąca mogą ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu w zależności od potrzeb. Zamawiający nie gwarantuje wykonania zabiegów rehabilitacyjnych w zakładanej ilości. Zwiększenie liczby zabiegów rehabilitacyjnych może mieć miejsce tylko w przypadku zmniejszenia ilości innych zabiegów wymienionych w wykazie zabiegów. Jednakże ogólna wartość wykonanych zabiegów nie może przekroczyć kwoty zawartej umowy. Zmniejszenie ogólnej liczby zabiegów w trakcie realizacji umowy nie uprawnia Wykonawcy do odszkodowania. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wykonywana do czasu obowiązywania umowy lub do wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na to zamówienie. Od 2015 r. ceny jednostkowe zabiegów przedstawione przez Wykonawcę w złożonej ofercie będą podlegały urealnieniu na podstawie wskaźnika wzrostu cen towarów i usług za rok ubiegły, ogłaszany przez Prezesa GUS, ze skutkiem od dnia 1-go stycznia danego roku, w przypadku gdy wskaźnik przekroczy 5%. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami norm obowiązujących przy realizacji usług rehabilitacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do użycia materiałów i sprzętu posiadającego odpowiednie atesty, normy branżowe oraz na żądanie Zamawiającego okazania w stosunku do wskazanych materiałów certyfikatów bezpieczeństwa lub deklaracji zgodności z Polską Normą. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego (nie później niż w ciągu trzech dni roboczych) pisemnego informowania Zamawiającego o zmianach personalnych osób uczestniczących w realizacji przedmiotowego zamówienia, które posiadają uprawnienia do realizacji zamówienia i które to osoby Wykonawca wskazał w ofercie w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 15.000,00 PLN. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 19.12.2013 roku do godziny 12:15. Wadium może być wniesione przelewem na konto bankowe Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej Filia Milanówek numer rachunku 62 9291 0001 0086 8336 2000 0050 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Usługi rehabilitacyjne dla mieszkańców miasta Milanówka lub w formach wymienionych w art. 46 ust.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907). Wadium wnoszone przelewem do Banku Spółdzielczego w Białej Rawskiej musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, a potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginały dokumentów należy załączyć do oferty lub zdeponować w kasie Urzędu Miasta w Milanówku ul. Kościuszki 45, a ich poświadczone kopie dołączyć do oferty. Zaleca się aby dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty został złożony w oddzielnej kopercie. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach