Przetargi.pl
„Usługi realizacji szkoleń specjalistycznych dla uczniów i szkoleń zawodowych dla nauczycieli w ramach projektu „Młodzi- zawodowo kompetentni na rynku pracy - 2 edycja” cz. I- II”

BIAŁOSTOCKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA KADR ogłasza przetarg

  • Adres: 15-441 Białystok, ul. Spółdzielcza 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856537700
  • Data zamieszczenia: 2023-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: BIAŁOSTOCKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA KADR
    ul. Spółdzielcza 8
    15-441 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 856537700
    REGON: 050503972
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bfkk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługi realizacji szkoleń specjalistycznych dla uczniów i szkoleń zawodowych dla nauczycieli w ramach projektu „Młodzi- zawodowo kompetentni na rynku pracy - 2 edycja” cz. I- II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I część zamówienia – Kurs Ratownictwo Weterynaryjne• Grupa docelowa: uczniowie z Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sejnach• Miejsce realizacji: Sejny.• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 października 2023r.• Liczba uczestników: od 4 do 6 osób • Wymiar godzin: szkolenie w wymiarze co najmniej 32 godzin szkoleniowych . Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.• Minimalny program szkolenia: Podstawy anatomii psa i kota, budowa anatomiczna zwierząt, metody poskramiania i zasady transportu rannych zwierząt, podstawowe badanie kliniczne zwierząt (pomiar temperatury, tętna i liczby oddechów, ocena błon śluzowych), omówienie poszczególnych wskaźników diagnostycznych, pokaz badania i ćwiczenie uczestników, omówienie wyposażenia apteczki pierwszej pomocy dla zwierząt, omówienie schematu resuscytacji krążeniowo-oddechowej u psa oraz ćwiczenia uczestników na fantomie, Manewr Heimlicha, postępowanie w przypadku bólu zwierzęcia, przedstawienie możliwości zastosowania leków z apteczki domowej, omówienie leków o działaniu toksycznym, których podanie może grozić śmiercią zwierzęcia,ćwiczenie reanimacji zwierząt na fantomie i zakładanie opatrunków na modelach, postępowanie w przypadku udaru cieplnego i hipotermii, mówienie zasad prewencji weterynaryjnej, pierwsza pomoc przedweterynaryjna w razie odmrożeń lub oparzeń, postępowanie w przypadku nagłych zaburzeń żołądkowo-jelitowych, postępowanie w zatruciach, postępowanie w przypadku urazów i złamań, metody unieruchamiana złamań i zasady, zakładania opatrunków u zwierząt, ćwiczenia na modelach,II część zamówienia - Kurs Tokarz- obsługa tokarek konwencjonalnych• Grupa docelowa: nauczyciel Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sejnach• Miejsce realizacji: Sejny lub inna miejscowość wskazana przez wykonawcę• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 października 2023r• Liczba uczestników: na szkoleniu 1 osoba• Wymiar godzin: szkolenie w wymiarze min. 45 godzin szkoleniowych.• Minimalny program szkolenia: zasady bhp oraz ppoż podczas obsługi obrabiarek, rysunek techniczny maszynowy, podstawy obróbki skrawaniem, narzędzia skrawające, ćwiczenia praktyczne na tokarce, ćwiczenia praktyczne- toczenie• Istnieje możliwość dołączenia kursantów do grupy innych uczestników realizujących kurs o tej samej tematyce.• Egzamin i certyfikaty/ zaświadczenia: Po zdanym egzaminie uczestnik otrzymuje stosowne certyfikaty/ zaświadczenia ukończenia kursu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80510000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a. Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy w ramach I zamówienia, będzie brał pod uwagę:i. doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje usługę lub usługi polegające na przeszkoleniu co najmniej łącznie 3 osób z zakresu kursu/szkolenia z danej części;ii. przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje usługę lub usługi polegające na przeszkoleniu co najmniej łącznie 10 osób z zakresu kursu/szkolenia z danej części;b. Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy w ramach II zamówienia, będzie brał pod uwagę:i. doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje usługę lub usługi polegające na przeszkoleniu co najmniej 1 osoby z zakresu kursu/szkolenia z danej części;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach