Przetargi.pl
Usługi realizacji szkoleń dla uczniów Usługi realizowane są w ramach projektu: „Młodzi – zawodowo kompetentni na rynku pracy” WND-RPPD.03.03.01-20-0209/18 – części I-VI zamówienia

Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr ogłasza przetarg

  • Adres: 15-441 Białystok, Spółdzielcza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 653 77 00 , fax. (085) 732 95 05
  • Data zamieszczenia: 2020-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr
    Spółdzielcza 8
    15-441 Białystok, woj. podlaskie
    tel. (085) 653 77 00, fax. (085) 732 95 05
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bfkk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot z Art. 3 ust.1 pkt 3 Prawo Zamówień Publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi realizacji szkoleń dla uczniów Usługi realizowane są w ramach projektu: „Młodzi – zawodowo kompetentni na rynku pracy” WND-RPPD.03.03.01-20-0209/18 – części I-VI zamówienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Sejnach w ramach projektu „Młodzi – zawodowo kompetentni na rynku pracy”, UDA-RPPD.03.03.01-20-0209/18-00, który jest realizowany przez Białostocką Fundacją Kształcenia Kadr w partnerstwie z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi, przy udziale Realizatora – Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Sejnach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.3 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki. I część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczniów w zakresie Kurs Barmana; II część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczniów w zakresie Kurs Baristy; III część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczniów w zakresie Kurs Carvingu; IV część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczniów w zakresie Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej (rozszerzony); V część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia dla uczniów w zakresie szkolenia Kurs płetwonurka (in. Podstawowy stopień nurkowy CMAS P1 lub Open Water Diver czyli OWD); VI część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczniów w zakresie szkolenia Kurs pływania z elementami ratownictwa wodnego (in. Kurs ratownika wodnego);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80210000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1) dla I części zamówienia w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta zł), 2) dla II części zamówienia w wysokości 400,00 zł (słownie: czterysta zł), 3) dla III części zamówienia w wysokości 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt zł), 4) dla IV części zamówienia w wysokości 100,00 zł (słownie: sto zł), 5) dla V części zamówienia w wysokości 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt zł), 6) dla VI części zamówienia w wysokości 600,00 zł (słownie: sześćset zł), 10.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 28 1240 5211 1111 0010 8397 8776 prowadzony przez Bank Pekao S.A. W tytule przelewu należy wskazać: „Wadium – znak postępowania 28/KUR/MZK/RPOWP/2020 część …… zamówienia”. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 10.6. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 10.2 ppkt 2-5 SIWZ, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego. 10.7. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 10.8. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 10.9. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 10.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), 2) program szkoleń, zawierający opis co najmniej elementów wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), 4) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ), 5) zobowiązanie innego podmiotu (Załącznik nr 7 do SIWZ) – w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, 6) pełnomocnictwo (w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii) – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Pzp. Pełnomocnictwo powinno być udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach