Przetargi.pl
Usługi Public Relations w zakresie kreowania pozytywnego wizerunku miasta w mediach ogólnopolskich i on-line

Urząd Miasta Szczecin ogłasza przetarg

  • Adres: 70-456 Szczecin, pl. Armii Krajowej 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4245102 , fax. 91 4245104
  • Data zamieszczenia: 2012-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Szczecin
    pl. Armii Krajowej 1 1
    70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4245102, fax. 91 4245104
    REGON: 00059982400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi Public Relations w zakresie kreowania pozytywnego wizerunku miasta w mediach ogólnopolskich i on-line
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest zaplanowanie i wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego działań z zakresu public relations skierowanych do mediów ogólnopolskich, spełniające następujące wymogi: 1. Etap 1: Działania przygotowawcze. 2. Etap 2: Wdrożenie planu. 3. Etap 3: Ocena i wnioski
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794160003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena koncepcji działań PR-zgodność z potrzebami Zamawiającego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną