Przetargi.pl
Usługi: psychologa, pedagoga, psychiatry, pielęgniarki, dietetyka, opiekunki środowiskowej dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu

Centrum Usług Społecznych ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, Tadeusza Kościuszki 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 798-422-413
  • Data zamieszczenia: 2024-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Społecznych
    Tadeusza Kościuszki 12
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 798-422-413
    REGON: 091442862
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mgopssolec.rbip.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi: psychologa, pedagoga, psychiatry, pielęgniarki, dietetyka, opiekunki środowiskowej dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1 zamówienia – Usługi psychologa1. Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone przez psychologa na rzecz uczestników projektów - osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) wsparcie psychologa na zajęciach indywidualnych dla opiekunów faktycznych - łącznie dla 30 osób, 5 lub 10 osób rocznie po 3 godziny dla każdej osoby; w okresie realizacji zamówienia planuje się 90 godzin usług; wsparcie psychologa ma na celu przeanalizowanie oraz porozmawianie na temat problemów, z którymi na co dzień się spotykają w związku z byciem opiekunem osoby zależnej, zadbanie o własne zdrowie psychiczne i zachowanie równowagi w codziennym życiu; realizacja usług odbywać się będzie w miejscu zamieszkania opiekunów faktycznych lub w sali szkoleniowej w siedzibie Zamawiającego;2) wsparcie psychologa dla mieszkańca mieszkania treningowego w wymiarze 4 godzin miesięcznie przez 30 miesięcy, łącznie w okresie realizacji zamówienia planuje się 120 godzin; wsparcie psychologa ma na celu przeanalizowanie oraz porozmawianie na temat problemów, z którymi na co dzień się spotyka uczestnik projektu oraz zadbanie o własne zdrowie psychiczne i zachowanie równowagi w codziennym życiu, likwidacje barier w codziennym funkcjonowaniu, przełamanie lęków i barier w kontaktach z otoczeniem oraz zlikwidowanie negatywnych wzorców zachowań oraz tendencji autodestrukcyjnych; realizacja usług odbywać się będzie w mieszkaniu treningowym zlokalizowanym na terenie Solca Kujawskiego;3) wsparcie psychologa w ramach interwencji kryzysowej w wymiarze 3 godzin tygodniowo, tj. 12 godzin miesięcznie przez 32 miesiące, łącznie w okresie realizacji zamówienia planuje się 384 godziny, wsparcie psychologa ma na celu nawiązanie wspierającej relacji oraz zapewnienie bezpieczeństwa osobie mającej problem ze stabilnością w życiu, postawienie wstępnej diagnozy, wspólnie z osobą opracowanie planu w celu wyjścia z kryzysu i dalszego działania; realizacja usług odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego.3. Łącznie w okresie realizacji zamówienia planuje się 594 godziny usług świadczonych przez psychologa.Część nr 2 zamówienia - Usługi pedagoga1. Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone przez pedagoga na rzecz uczestników projektów - osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wsparcie pedagoga w wymiarze 2 godzin tygodniowo, tj. 8 godzin miesięcznie przez 32 miesiące.3. Łącznie w okresie realizacji zamówienia planuje się 256 godzin usług świadczonych przez pedagoga.4. Usługi pedagoga mają na celu wsparcie dla osób zgłaszających się o pomoc, przede wszystkim w załagodzeniu kryzysu w rodzinie, rozmową z rodzicami i dziećmi, pomoc w realizacji ścieżki dydaktycznej, kierowanie do psychologa lub psychiatry osób, które będą potrzebowały wsparcia bardziej specjalistycznego.5. Realizacja usług odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego.Część nr 3 zamówienia - Usługi psychiatry1. Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone przez psychiatrę na rzecz uczestników projektów - osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wsparcie psychiatry w wymiarze 8 godzin miesięcznie przez 32 miesiące.3. Łącznie w okresie realizacji zamówienia planuje się 256 godzin usług świadczonych przez psychiatrę.4. Usługi psychiatry mają na celu określenie stanu psychicznego osoby, aby w razie potrzeby zastosować środki profilaktyczne, które zapobiegną pogorszeniu się stanu zdrowia psychicznego, a w przypadku zauważenia potrzeby pomoc w formie instytucjonalnej – skierowanie do placówki wsparcia.5. Realizacja usług odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego.Część nr 4 zamówienia - Usługi pielęgniarki1. Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone przez psychiatrę na rzecz uczestników projektów - osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.5. Przedmiot zamówienia obejmuje wsparcie opiekunów faktycznych poprzez organizację indywidualnych spotkań z pielęgniarką łącznie dla 30 osób, 5 lub 10 osób rocznie po 2 godziny dla każdej osoby.2. Łącznie w okresie realizacji zamówienia planuje się 60 godzin usług świadczonych przez pielęgniarkę.3. Usługi pielęgniarki mają na celu pomoc w uzyskaniu wiedzy jak prawidłowo pielęgnować osoby, którymi na co dzień się zajmują opiekunowie faktyczni, zaprezentowanie jak w prawidłowy sposób zmienić opatrunki, czy też jak pielęgnować osoby w bezpieczny dla nich sposób aby zapobiec odleżynom, infekcjom, itp., a także przekazanie wiedzy na temat dostępnych środków higienicznych i dezynfekcyjnych oraz zasad ich stosowania.4. Realizacja usług odbywać się będzie w miejscu zamieszkania opiekunów faktycznych.Część nr 5 zamówienia – Usługi dietetyka1. Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone przez dietetyka na rzecz uczestników projektów - osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) wsparcie dietetyka na zajęciach indywidualnych dla opiekunów faktycznych - łącznie dla 30 osób, 5 lub 10 osób rocznie po 2 godziny dla każdej osoby; w okresie realizacji zamówienia planuje się 60 godzin usług; wsparcie dietetyka ma na celu przekazanie wiedzy na temat ustalania prawidłowej diety, przygotowywania zdrowych posiłków dla siebie i osób, którymi się na co dzień opiekują - dostosowanych do możliwości finansowych i umiejętności opiekuna; realizacja usług odbywać się będzie w miejscu zamieszkania opiekunów faktycznych;2) wsparcie dietetyka na zajęciach indywidualnych dla mieszkańca mieszkania treningowego raz na 2 tygodnie po 2 godziny, tj. 4 godziny miesięcznie dla każdego mieszkańca, łącznie w okresie realizacji zamówienia planuje się 120 godzin usług; wsparcie psychologa ma na celu poinformowanie w jaki sposób prawidłowo bilansować dietę aby była zdrowa, pomoc w sporządzaniu podstawowej listy produktów do przygotowania posiłków oraz pomoc w wyrobieniu zdrowych nawyków żywieniowych; realizacja usług odbywać się będzie w mieszkaniu treningowym zlokalizowanym na terenie Solca Kujawskiego.3. Łącznie w okresie realizacji zamówienia planuje się 180 godzin usług świadczonych przez dietetyka.Część nr 6 zamówienia – Usługi opiekunki środowiskowej1. Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone przez opiekunkę środowiskową (opiekuna środowiskowego) na rzecz uczestników projektów - osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wsparcie opiekunki środowiskowej na zajęciach indywidualnych dla opiekunów faktycznych - łącznie dla 30 osób, 5 lub 10 osób rocznie po 3 godziny dla każdej osoby.3. Łącznie w okresie realizacji zamówienia planuje się 90 godzin usług świadczonych przez opiekunkę środowiskową.4. Usługi opiekunki środowiskowej mają na celu pomoc – wskazanie opiekunom faktycznym jak prawidłowo zajmować się na co dzień osobą zależną, np. jak prawidłowo podnieść lub ułożyć osobę, jak ją umyć, przebrać , itp., a także wskazanie technik obracania osoby, zmiany środków ochrony osobiste, jak i organizacji pracy nad osobą chorą.5. Realizacja usług odbywać się będzie w miejscu zamieszkania opiekunów faktycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli:a) w części nr 1 zamówienia – do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje co najmniej jedną osobę posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu psychologa oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w zawodzie psychologa;b) w części nr 2 zamówienia - do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje co najmniej jedną osobę posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe pedagogiczne oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w zawodzie pedagoga;c) w części nr 3 zamówienia - do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje co najmniej jedną osobę posiadającą prawo wykonywania zawodu lekarza psychiatry lub lekarza w trakcie specjalizacji z psychiatrii;d) w części nr 4 zamówienia - do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje co najmniej jedną osobę posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w zawodzie pielęgniarki;e) w części nr 5 zamówienia - do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje co najmniej jedną osobę posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu dietetyka oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w zawodzie dietetyka;f) w części nr 6 zamówienia - do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje co najmniej jedną osobę, która odbyła minimum 80-godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usług opiekuńczych, w tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej oraz posiada oraz co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych;w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału, o którym mowa w pkt 4, musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach