Przetargi.pl
Usługi przygotowania i wykonania badań dozorowych w obecności Inspektora WDT, legalizacji, wzorcowania oraz napraw, regeneracji i konserwacji sprzętu , urządzeń służby MPS na rzecz 41. BLSz.

41. Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, Brygady Pościgowej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261517818
  • Data zamieszczenia: 2023-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
    Brygady Pościgowej 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 261517818
    REGON: 061456920
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przygotowania i wykonania badań dozorowych w obecności Inspektora WDT, legalizacji, wzorcowania oraz napraw, regeneracji i konserwacji sprzętu , urządzeń służby MPS na rzecz 41. BLSz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 obejmuje: przygotowanie i wykonanie badań dozorowych w zakresie rewizji zewnętrznej i wewnętrznej cystern paliwowych, przewodów elastycznych, rewizji wewnętrznej filtrów oraz kontroli przyrządów pomiarowych (legalizacja, wzorcowanie).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w :-załączniku nr 1 do SWZ tj.: formularzu ofertowym, -załączniku nr 1a do SWZ, tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 i 2,-załączniku nr 1b do SWZ, tj. „Harmonogram wykonywania usług przygotowania i wykonania badań dozorowych dla Zadania 1 i 2”, -załączniku Nr 5a do SWZ, tj. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dla Zadania 1,Zadanie 2 obejmuje: przygotowanie i wykonanie badań dozorowych w zakresie rewizji zewnętrznej, pomiaru skuteczności ochrony katodowej, konfiguracji sond i czujników, konserwacji kolumn dystrybucyjnych oraz legalizacji przyrządów pomiarowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz :-załączniku nr 1 do SWZ tj.: formularzu ofertowym, -załączniku nr 1a do SWZ, tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 i 2,-załączniku nr 1b do SWZ, tj. „Harmonogram wykonywania usług przygotowania i wykonania badań dozorowych dla Zadania 1 i 2”, -załączniku Nr 5b do SWZ, tj. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dla Zadania 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50510000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki na podstawie art. 112 ustawy Pzp dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Dotyczy Zadania 1 i 2:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli udowodni, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia (wytwarzania, napraw i modernizacji urządzeń technicznych przeznaczonych do Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej) – tzn. posiada:• obowiązującą decyzję wydaną przez Szefa Wojskowego dozoru technicznego na podstawie art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz.U. 2022r. poz. 1514) oraz art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2022r. poz. 2000 t.j. z dnia 27.09.2022r.) uprawniającą do wykonywania badań urządzeń technicznych przeznaczonych dla Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej.Zamawiający informuje, że podwykonawca, który będzie brał udział w realizacji zamówienia powinien posiadać stosowne uprawnienia i zezwolenia określone powyżej, jeżeli realizacja powierzonej mu części zamówienia wymaga zgodnie z przepisami prawa posiadania takich uprawnień.Wybrany Wykonawca/Podwykonawca jest zobowiązany posiadać dokumenty wskazane powyżej przez cały okres trwania umowy oraz okazywać je Zamawiającemu na każde jego wezwanie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:ZADANIE 1:Warunek zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (tj. zakończył) lub wykonuje co najmniej:- jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem przygotowanie i wykonanie badań dozorowych w zakresie rewizji zewnętrznej i wewnętrznej cystern paliwowych, przewodów elastycznych, rewizji wewnętrznej filtrów oraz kontroli przyrządów pomiarowych (legalizacja, wzorcowanie) o wartości zamówienia (Umowy) nie mniejszej niż – 40 000,00 zł. wartości brutto w jednostkach organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej, wraz z podaniem wartości usług, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego usługi były wykonywane. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.Jedna usługa oznacza wykonaną na podstawie jednej umowy (Zamawiający wymaga wykazania się wykonaniem jednej usługi – wykonanej na podstawie 1 umowy – obejmując zakresem przygotowanie i wykonanie badań dozorowych w zakresie rewizji zewnętrznej i wewnętrznej cystern paliwowych, przewodów elastycznych, rewizji wewnętrznej filtrów oraz kontroli przyrządów pomiarowych (legalizacja, wzorcowanie) i wartością wskazaną powyżej.ZADANIE 2:Warunek zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (tj. zakończył) lub wykonuje co najmniej:- jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem przygotowanie i wykonanie badań dozorowych w zakresie rewizji zewnętrznej, pomiaru skuteczności ochrony katodowej, konfiguracji sond i czujników, konserwacji kolumn dystrybucyjnych oraz legalizacji przyrządów pomiarowych. o wartości zamówienia (Umowy) nie mniejszej niż – 25 000,00 zł. wartości brutto w jednostkach organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej, wraz z podaniem wartości usług, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego usługi były wykonywane. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.Jedna usługa oznacza wykonaną na podstawie jednej umowy (Zamawiający wymaga wykazania się wykonaniem jednej usługi – wykonanej na podstawie 1 umowy – obejmując zakresem przygotowanie i wykonanie badań dozorowych w zakresie rewizji zewnętrznej, pomiaru skuteczności ochrony katodowej, konfiguracji sond i czujników, konserwacji kolumn dystrybucyjnych oraz legalizacji przyrządów pomiarowych i wartością wskazaną powyżej.Szczegółowy opis warunków opisano w Rozdziale 5 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną