Przetargi.pl
Usługi przygotowania i przeprowadzenia weryfikacji zgodności danych we wnioskach o powierzenie grantu

Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Włocławska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6210421 w. 23, 25
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Włocławska 167
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6210421 w. 23, 25
    REGON: 87030004000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarr.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przygotowania i przeprowadzenia weryfikacji zgodności danych we wnioskach o powierzenie grantu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usługi przygotowania i przeprowadzenia weryfikacji zgodności danych we wniosku o powierzenie grantu Wnioskodawcy/Grantobiorcy ze stanem faktycznym. Na przedmiot zamówienia składa się: 1) Przeprowadzenie przez Wykonawcę 650 weryfikacji merytorycznych w oparciu o dokumenty źródłowe Wnioskodawców/Grantobiorców, w ramach 1 i 2 Schematu wsparcia projektu grantowego, przed lub po podpisaniu umowy o powierzenie grantu, jednak nie później niż przed dokonaniem pierwszej płatności na rzecz Grantobiorcy, 2) Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji związanej z każdą przeprowadzoną weryfikacją tj. zawierającej wszystkie wymagane dokumenty i informacje zapewniające pełną ścieżkę audytu, 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, jednorazowo lub wielokrotnie poprzez zlecenie Wykonawcy do przeprowadzenia dodatkowych weryfikacji w maksymalnej ilości 650 weryfikacji. Wykonanie prawa opcji nastąpi poprzez pisemne oświadczenie woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji. 3. Prawo Opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach niniejszego zamówienia. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu nieskierowania takiego żądania do Wykonawcy, a Wykonawcy z tytułu nie skorzystania z Prawa Opcji przez Zamawiającego nie przysługuje żadne roszczenie. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki do SIWZ: - Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia, - Załącznik nr 2 – Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79210000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia złożone przez podmiot, na zdolności lub sytuację którego powołuje się Wykonawca, jeśli dotyczy, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, jeśli dotyczy, 4. Pełnomocnictwo osoby(osób) składających ofertę, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych z ofertą, 5. Wykaz osób w celu oceny oferty w kryterium „Doświadczenie członków zespołów weryfikujących”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach