Przetargi.pl
Usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego w sezonie 2009/2010, świadczone samochodami, ciągnikami, piaskarkami, rozsiewaczami i pługami w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Zamawiającego lub Wykonawcy i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego, z podziałem na 6 odrębnych zadań

Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku ogłasza przetarg

  • Adres: 14-400 Pasłęk, ul. Dworcowa 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
    ul. Dworcowa 6 6
    14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-elblag.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego w sezonie 2009/2010, świadczone samochodami, ciągnikami, piaskarkami, rozsiewaczami i pługami w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Zamawiającego lub Wykonawcy i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego, z podziałem na 6 odrębnych zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego w sezonie 2009/2010 świadczone samochodami, ciągnikami, piaskarkami, rozsiewaczami i pługami na w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Zamawiającego lub Wykonawcy i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego, z podziałem na 6 odrębnych zadań: Zadanie 1 Teren działania - drogi powiatowe gmin Markusy i Rychliki o długości 46,9 km wg wykazu z załącznika nr 6. 1. Samochód ciężarowy o ład. 6-12 ton wraz z piaskarką i pługiem wykonawcy - szt. 1, 2. Ładowarka od pojemności min. 0,25 m3 wykonawcy - szt. 1. Ilość zamawianych godzin pracy wg załącznika nr 2a. Zadanie 2 Teren działania - drogi powiatowe gmin Gronowo Elbląskie i Markusy o długości 68,4 km wg wykazu z załącznika nr 6. 1. Samochód ciężarowy o ład. 6-12 ton wraz z piaskarką i pługiem wykonawcy - szt. 1, 2. Ładowarka od pojemności min. 0,25 m3 wykonawcy - szt. 1. Ilość zamawianych godzin pracy wg załącznika nr 2b. Zadanie 3 Teren działania - drogi powiatowe gmin Milejewo, Młynary i Tolkmicko o dł. 70,9 km wg wykazu z załącznika nr 6 1. Samochód ciężarowy o ład. 8-12 ton wykonawcy - szt. 1, piaskarka P-3 i pług średni użyczone przez zamawiającego, 2. Samochód ciężarowy o ład. 12-16 ton wykonawcy - szt. 1, pług średni dwustronny użyczony przez zamawiającego, 3. Ładowarka o pojemności min. 0,25 m3 wykonawcy - szt. 1, 4. Spycharka gąsienicowa typu DT wykonawcy - szt. 1. Ilość zamawianych godzin pracy wg załącznika nr 2c. Zadanie 4 Teren działania - drogi powiatowe gminy Elbląg o długości 16,9 km wg wykazu z załącznika nr 6. 1. Samochód ciężarowy 6-12 ton wraz z piaskarką i pługiem wykonawcy lub ciągnik rolniczy wraz z rozsiewaczem rolniczym i pługiem wykonawcy - szt. 1. 2. Ładowarka od pojemności min. 0,25 m3 wykonawcy - szt. 1. Ilość zamawianych godzin pracy wg załącznika nr 2d. Zadanie 5 Teren działania - drogi powiatowe i ulice miasta Tolkmicko o długości 18,4 km wg wykazu z załącznika nr 6. 1. ciągnik rolniczy wraz z rozsiewaczem rolniczym i pługiem wykonawcy - szt. 1, 2. Ładowarka o pojemności min. 0,25 m3 wykonawcy - szt. 1 Ilość zamawianych godzin pracy wg załącznika nr 2e. Zadanie 6 Teren działania - drogi powiatowe gminy Godkowo i Pasłęk o długości 51,0 km wg wykazu z załącznika nr 6. 1. samochód ciężarowy o ład. 6-12 ton wykonawcy - szt. 1, piaskarka P-1 i pług lekki użyczone przez zamawiającego, 2. Ładowarka o pojemności min. 0,25 m3 wykonawcy - szt. 1, 3. Spycharka gąsienicowa typu DT wykonawcy - szt. 1. Ilość zamawianych godzin pracy wg załącznika nr 2f. Zamówienie obejmuje: - zamontowaniu osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego lub Wykonawcy na dostarczone nośniki Wykonawcy, - odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na nawierzchniach dróg zgodnie z ustalonymi standardami ZUD, - magazynowaniu piasku i mieszanek piasku z solą przygotowanych przez Zamawiającego, - zapewnieniu dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług, - demontaż i konserwację osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem ich na plac magazynowania zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu elbląskiego w sezonie zimowym 2009/2010
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium dla żadnego zadania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: a) posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajm, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu zapewniających właściwą realizację zadań ( na każde zadanie z osobna). b) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk na każde zadanie: - kierowca - operator: 1 osoba z doświadczeniem min. 3 lat, prawem jazdy stosownej kategorii lub stosownymi uprawnieniami. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia publicznego z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust.1 i 2. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: A. Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków wg ZASADY SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. B. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w VI ust. 1 pkt 1, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty , o których mowa w VI ust. 2 . Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 pzp. C. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, zgodnie z art. 24 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada: 1) uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca załączy do oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ, 2) niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca załączy do oferty: a) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7 wraz z dowodami rejestracyjnymi pojazdów (nośników) i dokumentami obowiązkowego ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów (nośników) / sprzętu - zgodnie z przyjętymi zasadami (kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność) b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 8, 3) w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca załączy do oferty: a) kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-elblag.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach