Przetargi.pl
Usługi przewozowe uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów zlokalizowanych na terenie Gminy Lidzbark Warmiński w roku szkolnym 2009/2010 na zadania Nr 2, 3,4,6,7,8.

Gmina Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7673274 , fax. 089 7673274
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lidzbark Warmiński
    ul. Krasickiego 1 1
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7673274, fax. 089 7673274
    REGON: 00053822500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przewozowe uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów zlokalizowanych na terenie Gminy Lidzbark Warmiński w roku szkolnym 2009/2010 na zadania Nr 2, 3,4,6,7,8.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi przewozu uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów zlokalizowanych na terenie Gminy Lidzbark Warmiński z uwzględnieniem dowiezienia do szkół i odwiezienia po zajęciach lekcyjnych. Zadanie nr 2 - trasa dzienna 36 km, liczba uczniów 26 (miejscowości objęte dowozem : Budniki, Kotowo, Morawa) dowiezienie uczniów do Zespołu Szkół w Rogożu i odwiezienie po zakończeniu zajęć; Zadanie nr 3 - trasa dzienna 12 km, liczba uczniów 19(miejscowości objęte dowozem : Knipy) dowiezienie uczniów do Zespołu Szkół w Rogóżu i odwiezienie po zakończeniu zajęć; Zadanie nr 4 - trasa dzienna 44 km , liczba uczniów 19(miejscowości objęte dowozem : Medyny, Świętnik) dowiezienie uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kłębowie i odwiezienie po zakończeniu zajęć; Zadanie nr 6 - trasa dzienna 44 km, liczba uczniów 33 (miejscowości objęte dowozem : Łabno, Jarandowo, Kierz, Suryty, Blanki) dowiezienie uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kłębowie i odwiezienie po zakończeniu zajęć; Zadanie nr 7 - trasa dzienna 16 km, liczba uczniów 18 (miejscowości objęte dowozem : Nowosady, Pomorowo) dowiezienie uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kraszewie i Publicznego Gimnazjum w Kraszewie i odwiezienie po zakończeniu zajęć; Zadanie nr 8 - trasa dzienna 20 km, liczba uczniów 30 ( miejscowości objęte dowozem : Sarnowo, Markajmy, Marków, Rogóż kolonia) dowiezienie uczniów do Zespołu Szkół w Rogóżu i odwiezienie po zakończeniu zajęć;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium. Termin wniesienia wadium: do 21.08.2009r. do godz.9:30 . Wadium zostało określone na poszczególne zadania - Zadanie Nr 2 - 350,00 zł Zadanie Nr 3 - 190,00 zł Zadanie Nr 4 - 220,00 zł Zadanie Nr 6 - 340,00 zł Zadanie Nr 7 - 210,00 zł Zadanie Nr 8 - 200,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zadania, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z postępowania wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. 2.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1)jest niezgodna z ustawą, 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt 3, 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6)zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 3.O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy Wykonawcy. 4.Zamawiający stwierdza spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik Nr 7 SIWZ) oraz załączonych do oferty dokumentów. Oferenci zagraniczni powinni przedstawić dokumenty odpowiednie do krajów ich zarejestrowania lub oświadczenie, ze takie dokumenty nie są dostępne. Dokumenty powinny być przetłumaczone na język polski.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem Nr 7 SIWZ. 2)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy złożyć : a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób udzieloną zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007r., Nr 125, poz.874.) 3)W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć : a)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportowych zgodnie z załącznikiem Nr 8 SIWZ wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych oraz ważnymi badaniami diagnostycznymi. b)wykaz osób , zgodnie z załącznikiem Nr 9 SIWZ , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z kserokopiami praw jazdy. 4)W celu potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca składa : polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (np. ważna polisa ubezpieczenia oc danego pojazdu). 5)Dowód wniesienia wadium. Dokumenty o których mowa wyżej powinny być dołączone do oferty i złożone w terminie składania ofert. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane wg formuły : spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalidzbark.com/przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach