Przetargi.pl
Usługi przeprowadzki zasobu akt i wyposażenia

Sąd Rejonowy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 76
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 46 47 427 , fax. 81 46 47 427
  • Data zamieszczenia: 2010-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Lublinie
    ul. Krakowskie Przedmieście 76 76
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 46 47 427, fax. 81 46 47 427
    REGON: 00032305100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przeprowadzki zasobu akt i wyposażenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleks czynności wchodzących w skład przeprowadzki. Usługa objęta przedmiotem zamówienia będzie realizowana w dwóch etapach maksymalnie przez okres kolejnych 29 dni kalendarzowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do s.i.w.z. ETAP I obejmuje następujący zakres i przebieg przeprowadzki: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzki zasobu akt sądowych i regałów. 2. Zakres wykonywanej usługi obejmuje: pakowanie, przeniesienie, przewiezienie, rozładowanie i rozpakowanie (przeprowadzkę) akt sądowych oraz regałów (zwanych dalej także mieniem), z trzech budynków Sądu Rejonowego w Lublinie, znajdujących się na terenie miasta Lublin do nowowybudowanego budynku znajdującego się przy ul. Kardynała St. Wyszyńskiego w Świdniku (w chwili obecnej brak numeru administracyjnego). 3. Wykaz przewożonego mienia i dotychczasowa lokalizacja: a) Wydział X - 2000 m bieżących akt - budynek przy ul. Konrada Wallenroda 4d, b) Wydział XI -1400 m bieżących akt i dokumentów - budynek przy ul. Boczna Lubomelskiej 13, c) Wydział XII - 647 m bieżących akt, 18,5 m3 dokumentów, 90 szt. regałów, z tego: - z budynku przy ul. Boczna Lubomelskiej 13 (647 m bieżących akt, 15 m3 dokumentów i 85 szt. regałów o wymiarach szer. 0,85m x gł. 0,6m x wys. 2m.), - z budynku przy ul. Konrada Wallenroda 4d (pozostałą część dokumentów i 5 szt. regałów), d) archiwum główne - 500 m bieżących akt - budynek przy ul. Krakowskie Przedmieście 76. 4. Na przeprowadzenie mienia objętego etapem I zamówienia przeznacza się maksymalnie 15 kolejnych dni kalendarzowych. Szczegółowy harmonogram zostanie przedstawiony wybranemu Wykonawcy najpóźniej przed podpisaniem umowy. ETAP II obejmuje następujący zakres i przebieg przeprowadzki: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzki części wyposażenia i zasobów akt (zwanych dalej także mieniem) wybranych jednostek organizacyjnych Sądu do nowowybudowanego budynku znajdującego się przy ul. Kardynała St. Wyszyńskiego w Świdniku (w chwili obecnej brak numeru administracyjnego). 2. Zakres wykonywanej usługi obejmuje: pakowanie, przeniesienie, przewiezienie, rozładowanie i rozpakowanie (przeprowadzkę) niektórych składników mienia ruchomego i akt bieżących, z budynków Sądu Rejonowego w Lublinie, znajdujących się na terenie miasta Lublin (ul. Krakowskie Przedmieście 76 i 78, Konrada Wallenroda 4d, Boczna Lubomelskiej 13) i z budynku Wydziału Zamiejscowego w Świdniku do nowowybudowanego budynku przy ul. Kardynała St. Wyszyńskiego w Świdniku i z Wydziału Zamiejscowego w Świdniku (ul. Kard. St. Wyszyńskiego 36) do Lublina (budynek przy ul. Krakowskie Przedmieście 78 i/lub budynek przy ul. Konrada Wallenroda 4d). 3. Wykaz mienia objętego usługą przeprowadzki: a) trasa z Lublina do Świdnika oraz ze Świdnika do Świdnika: - akta bieżące 1100 m bieżących (+/- 10%); b) trasa z Lublina do Świdnika: - sprzęt komputerowy: - zestawy komputerowe - 87 kompletów (monitor + komputer + klawiatura + mysz), - drukarki i skanery duże - 40 szt., - drukarki i skanery małe - 15 szt., - serwery - 2 szt., - inny drobny sprzęt biurowy/komputerowy np. UPS, switch - 40 szt.; c) trasa ze Świdnika do Lublina: - sprzęt komputerowy: - zestawy komputerowe - 37 kompletów (monitor + komputer + klawiatura + mysz), - drukarki, skanery, niszczarki itp.- 35 szt., - kserokopiarki - 2 szt.; - inny drobny sprzęt biurowy - 40 szt.; - meble i podobne, w ilościach po około 10 - 20 szt.: biurek, szaf aktowych, nadstawek na szafy, foteli obrotowych, krzeseł; - wyposażenie maksymalnie czterech sal rozpraw. Do wyposażenia Sali rozpraw zalicza się: stół sędziowski, stoły i ławy dla stron, pulpit świadka i fotele sędziowskie; - jeden sejf. Mienie wymienione powyżej, przewożone będzie do lokalizacji, o których mowa w punkcie 2, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 4. Na przeprowadzenie części wyposażenia i zasobów akt wybranych jednostek organizacyjnych Sądu objętych etapem II zamówienia przeznacza się maksymalnie 14 kolejnych dni kalendarzowych. Szczegółowy harmonogram zostanie przedstawiony wybranemu Wykonawcy najpóźniej przed podpisania umowy. Rozpoczęcie etapu II nastąpi po zakończeniu etapu I.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 29 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000.00 zł (słownie zł: trzy tysiące zł 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach