Przetargi.pl
Usługi przeprowadzki części wyposażenia i zasobów akt wybranych komórek organizacyjnych Sądu Okręgowego w Lublinie do budynków przy ul. Krakowskie Przedmieście 78 oraz ul. Konrada Wallenroda 4d w Lublinie.

Sąd Okręgowy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-076 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 43
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4601008 , fax. 81 4601008
  • Data zamieszczenia: 2014-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Lublinie
    ul. Krakowskie Przedmieście 43 43
    20-076 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4601008, fax. 81 4601008
    REGON: 00032295600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: lublin.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przeprowadzki części wyposażenia i zasobów akt wybranych komórek organizacyjnych Sądu Okręgowego w Lublinie do budynków przy ul. Krakowskie Przedmieście 78 oraz ul. Konrada Wallenroda 4d w Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzki części wyposażenia i zasobów akt (zwanych dalej także mieniem) wybranych komórek organizacyjnych Sądu do budynków przy ul. Krakowskie Przedmieście 78 oraz ul. Konrada Wallenroda 4d w Lublinie. 1) Zakres wykonywanej usługi obejmuje przede wszystkim: pakowanie, przeniesienie, przewiezienie, rozładowanie i rozpakowanie (przeprowadzkę) niektórych składników mienia ruchomego oraz akt bieżących i archiwalnych, z budynków Sądu znajdującego się na terenie miasta Lublin (ul. Krakowskie Przedmieście 43 blok A i B) do budynków przy ul. Krakowskie Przedmieście 78 i ul. Konrada Wallenroda 4d w Lublinie. 2) Usługą przeprowadzki objęte są przede wszystkim: akta bieżące i archiwalne, sprzęt komputerowy, niszczarki, kserokopiarki, sprzęt biurowy, biurka, szafy, nadstawki na szafy, fotele, krzesła. 3) Usługa objęta przedmiotem zamówienia będzie realizowana w dwóch częściach, część I - maksymalnie przez okres 15 kolejnych dni roboczych, część II , maksymalnie 15 dni roboczych. Godziny wykonywania usługi - standardowo od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: Część I 2000 zł. (słownie: dwa tysiące) przed upływem terminu składania ofert . Część II 2000 zł. (słownie: dwa tysiące) przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lublin.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach