Przetargi.pl
Usługi przeprowadzki

Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 76
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 46 47 427 , fax. 81 46 47 427
  • Data zamieszczenia: 2013-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie
    ul. Krakowskie Przedmieście 76 76
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 46 47 427, fax. 81 46 47 427
    REGON: 06071231400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-zachod.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przeprowadzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzki części wyposażenia i zasobów akt (zwanych dalej także mieniem) wybranych komórek organizacyjnych Sądu do budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie. 2. Zakres wykonywanej usługi obejmuje przede wszystkim: pakowanie, przeniesienie, przewiezienie, rozładowanie i rozpakowanie (przeprowadzkę) niektórych składników mienia ruchomego oraz akt bieżących i archiwalnych, z budynków Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie, znajdujących się na terenie miasta Lublin (ul. Krakowskie Przedmieście 78, Konrada Wallenroda 4d, Boczna Lubomelskiej 13) do budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie. 3. Usługą przeprowadzki objęte są przede wszystkim: akta bieżące i archiwalne, sprzęt komputerowy, niszczarki, kserokopiarki, sprzęt biurowy, biurka, szafy, nadstawki na szafy, fotele, krzesła. 4. Usługa objęta przedmiotem zamówienia będzie realizowana w dwóch etapach, maksymalnie przez okres 25 kolejnych dni kalendarzowych, z czego na przewóz przeznacza się maksymalnie 15 dni roboczych dla Zamawiającego. Rozpoczęcie świadczenia usługi nastąpi na wniosek Zamawiającego. 5. Usługa będzie wykonywana jednocześnie przez trzy ekipy (dwie ekipy będą realizowały pierwszy etap przeprowadzki, jedna ekipa będzie realizowała drugi etap przeprowadzki) 6. Rozpoczęcie przewozu mienia w obu etapach nastąpi w tym samym dniu. 7. Godziny wykonywania usługi - standardowo od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu świadczenia usługi oraz pracę w soboty i niedziele w celu wywiązania się z terminu wyznaczonego na realizację pierwszego etapu przeprowadzki. 8. Pierwszy etap obejmuje wykonanie usługi przeprowadzki 5100 metrów bieżących zasobu akt sądowych, z czego 2600 m.b. z archiwum budynku położonego w Lublinie przy ul. Konrada Wallenroda 4d i 2500 m.b. z archiwum budynku położonego w Lublinie przy ul. Boczna Lubomelskiej 13, do budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie. 9. Drugi etap obejmuje wykonanie usługi przeprowadzki: wyposażenia, materiałów biurowych, zasobów akt, druków, itp. wybranych jednostek organizacyjnych Sądu, pomiędzy budynkami zlokalizowanymi w Lublinie. Usługą przeprowadzki objęte będą przede wszystkim: meble (biurka, szafy aktowe, nadstawki do szaf, fotele obrotowe, krzesła), sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy oraz akta bieżące. Mienie przewożone będzie do lokalizacji, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Na wykonanie usług objętych drugim etapem przeznacza się maksymalnie 120 godzin
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie zł: trzy tysiące 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy przesłać na adres Zamawiającego (w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem wadium do sprawy ZP-2401-9/13) albo złożyć w kasie Sądu - pok. nr 17 (ul. Krakowskie Przedmieście 78, Lublin) (uwaga: dokumentu wadialnego nie powinno się spinać z dokumentami stanowiącymi ofertę). Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczeń w formie oryginału. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwić Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji/poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia/odwołania/bezskuteczności ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem wadium przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 6. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podpisem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, przyrzeczenie zapłaty pełnej kwoty wadium w przypadku jego utraty przez Wykonawcę w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin obowiązywania gwarancji (poręczenia) nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wyznaczonego termiu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin-zachod.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach