Przetargi.pl
Usługi przeprowadzenia kursów języka angielskiego

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Gdańska 147
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 378 13 19 , fax. 52 378 13 13
  • Data zamieszczenia: 2014-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gdańska 147 147
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 378 13 19, fax. 52 378 13 13
    REGON: 34126041200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przeprowadzenia kursów języka angielskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kursów języka angielskiego, dla żołnierzy zawodowych jednostek wojskowych Sił Powietrznych, zgodnych z: Porozumieniem standaryzacyjnym STANAG 6001 oraz ustaleniami zawartymi w Decyzji Nr 501/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 29 grudnia 2010 r. w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w resorcie Obrony Narodowej - Dziennik Urzędowy Ministra Obrony Narodowej z 2010 r., Nr 24, poz. 344. 2. Celem kursów jest doskonalenie znajomości języka angielskiego na wymaganym poziomie oraz systematyczne doskonalenie znajomości frazeologii specjalistycznej (wojskowej, technicznej i specjalistycznej terminologii angielskiej) niezbędnej na zajmowanym stanowisku, a ponadto ułatwienie żołnierzom uzupełnienia brakujących sprawności językowych (SPJ) na wybranym poziomie. 3. Organizatorem kursów i miejscem ich realizacji jest Jednostka Wojskowa 4385, m. Osówiec (5 km od Bydgoszczy). 4. Wykaz kursów: 1) Kurs uzupełniający na poziomie 3. (dobrym) - jedna grupa szkoleniowa w okresie realizacji zamówienia (240 godzin zajęć dydaktycznych w grupie); 2) Kurs uzupełniający na poziomie 1. (podstawowym) - jedna grupa szkoleniowa w okresie realizacji zamówienia (240 godzin zajęć dydaktycznych w grupie); 3) Kurs doskonalący na poziomie 2. (dostatecznym) lub 3. (dobrym - jedna grupa szkoleniowa w okresie realizacji zamówienia (120 godzin dydaktycznych w grupie). 5. Zajęcia dydaktyczne prowadzone będą w grupach szkoleniowych liczących do 12 uczestników szkolenia każda, od poniedziałku do piątku, w godzinach: 07.45 - 13.15 (14.10), tj. sześć (siedem) godzin zajęć dydaktycznych, bez świąt i dni określonych jako ustawowo wolne od pracy (w szczególnych sytuacjach w innych ter- minach uzgodnionych przez Zamawiającego i Wykonawcę). 6. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV: 80580000 - 3 (Oferowanie kursów językowych). 7. Wymagania stawiane Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Niezależnie od rodzaju i poziomu kursu, zajęcia prowadzone będą jednocześnie z nie więcej niż jedną grupą szkoleniową. Razem dla wszystkich kursów, w okresie realizacji zamówienia, przewiduje się 600 godzin zajęć dydaktycznych; 2) Materiały dydaktyczne, które po zakończeniu kursu przechodzą na własność uczestników szkolenia, do prowadzenia zajęć (tj. podręczniki, nagrania audio - video, ćwiczenia, kserokopie, itp.), zapewnia Wykonawca. Ponadto Wykonawca wprowadzi do programu każdego kursu komponent e-learningowy (jako forma pracy domowej), polegający na możliwości / obowiązku samodzielnego wykonania przez każdego uczestnika kursu zadań zleconych przez lektora do samodzielnego wykonania, zgodnie z pro-gramem kursu dla danej grupy; 3) Lektorzy wyznaczeni przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć: a) podlegać będą nadzorowi i ocenie osoby funkcyjnej wskazanej przez Zamawiającego (kierownikowi kursów). W przypadku negatywnej oceny lektora prowadzącego zajęcia Wykonawca, na wniosek Zamawiającego, zobowiązany jest niezwłocznie dokonać jego zamiany na innego o kwalifikacjach takich samych (lub wyższych), jakie posiada lektor zastępowany. Lektor zastępujący musi uzyskać akceptację Zamawiającego, b) zobowiązani są do egzekwowania od uczestników szkolenia: systematycznego i aktywnego uczestnictwa w prowadzonych przez nich zajęciach, odrabiania prac domowych i innych ćwiczeń, zlecanych przez lektorów do wykonania, oraz do prowadzenia bieżącej dokumentacji ewidencji szkolenia (dziennika lekcyjnego), odzwierciedlającej: zrealizowany program nauczania, osiągane wyniki i obecność uczestników szkolenia na zajęciach, a także przeprowadzone kontrole zajęć - dla każdej grupy. Dziennik przedstawiają do wglądu kierownikowi kursów. Dziennik będzie stanowił podstawę do rozliczenia godzin szkolenia; 4) Wykonawca musi wyznaczyć: a) kompetentnego koordynatora odpowiedzialnego za bieżący nadzór nad realizacją procesu dydaktycznego we wszystkich grupach (funkcję tę może wypełniać jeden z lektorów wskazany do realizacji zamówienia), b) kierowników merytorycznych odpowiedzialnych za bieżące planowanie, koordynację i realizację procesu dydaktycznego w grupach szkoleniowych na poszczególnych poziomach nauczania; 5) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać (na podstawie wyników spraw-dzianów - bieżących i okresowych) comiesięczną ocenę postępów nauczania uczestników szkolenia oraz ocenę pracy lektorów, przez metodyka szkoły, posiadającego odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje w zakresie prowadzenia nauczania języka angielskiego (funkcję tę może wypełniać jeden z lektorów wskazany do realizacji zamówienia), którą przedstawi Zamawiającemu, poprzez kierownika kursów, do 10. dnia miesiąca następnego, za miesiąc poprzedni. 8. Zamawiający zobowiązuje się, w oparciu o sporządzany przez Wykonawcę miesięczny raport o przebiegu szkolenia oraz opinie na temat oceny postępów uczestników szkolenia, do podejmowania decyzji o dalszym ich uczestnictwie w kursie. 9. Wykonawca ma obowiązek wnioskować do Zamawiającego o wykluczenie uczestnika szkolenia z kursu i niedopuszczenie do egzaminu końcowego, w przypadku, gdy ten nie spełnia wymogów programu, po trzykrotnym nie zaliczeniu przez niego testów sprawdzających lub długotrwałej nieobecności na zajęciach ponad 80 godzin zajęć dydaktycznych (niezależnie od przyczyn). 10. Zajęcia prowadzone będą zgodnie z: 1) Opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego, szczegółowym programem kursu, dla każdej grupy szkoleniowej, opracowanym na podstawie Ramowego programu nauczania języka angielskiego w Siłach Zbrojnych RP edycja trzecia /poziomy 1 - 3/, wg STANAG 6001, wprowadzonego Decyzją nr 28 Dyrektora Departamentu Nauki i Szkolnictwa Wojskowego MON z dniem 5 listopada 2009 r., zawierającego podział na pojedyncze tematy, zagadnienia oraz planowany przydział godzin zajęć do poszczególnych zagadnień, wskazówki organizacyjno - metodyczne, itp.). Programy powinny uwzględniać treści kształcenia niezbędne do uzupełnienia brakujących SPJ. We wstępie do szczegółowych programów kursów należy określić nazwę dokumentu normatywnego, na podstawie którego zostały opracowane; 2) Opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego - Imiennym obciążeniem dydaktycznym lektorów; 3) Opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego (dla każdej grupy szkoleniowej): harmonogramem kursu, diagramem szkolenia, tygodniowym/miesięcznym planem zajęć. Za opracowanie i prowadzenie ww. dokumentów nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie. 11. Wszystkie dokumenty planistyczne i ewidencyjne szkolenia oraz wskazanie osób do konsultowania spraw merytorycznych i koordynowania współpracy oraz kontroli przebiegu realizacji umowy oraz kierowników merytorycznych poszczególnych grup szkoleniowych i przydział lektorów do poszczególnych grup i poziomów nauczania, opracowane przez Wykonawcę, zatwierdza Zamawiający. Ww. dokumenty planistyczne Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem każdego kursu. Jako kurs rozumie się przeprowadzenie szkolenia językowego z jedną grupą szkoleniową. Pod pojęciem godzina zajęć dydaktycznych należy rozumieć 45 minut zegarowych. 12. O każdej zmianie planu zajęć lub innych zmianach organizacyjnych związanych z prowadzeniem zajęć Wykonawca musi poinformować Zamawiającego nie później niż 1 dzień przed wprowadzeniem tych zmian i uzyskać jego akceptację. 13. W przypadku absencji lektora prowadzącego zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest zorganizować zastępstwo - po uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego, przedstawiając jednocześnie przyczynę absencji, np. zaświadczenie lekarskie. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1) Hospitacji zajęć w dowolnie przez siebie wybranych terminach i w dowolnych ramach czasowych; 2) Do kontroli dzienników ewidencji szkolenia i realizacji programów, w każdym momencie trwania szkolenia. 15. Organizator kursu zabezpieczy w swojej siedzibie (miejscu prowadzenia kursu) odpowiednie pomieszczenia przystosowane do prowadzenia zajęć i wyposażone w niezbędne środki dydaktyczne (telewizor, odtwarzacz DVD-VCR, radio-magnetofon, tablica, itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805800003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00.100) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego - 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy - NBP O.O BYDGOSZCZ 61 1010 1078 0106 2113 9120 0000 z dopiskiem wadium na: Usługę przeprowadzania kursów języka angielskiego sprawa nr 1-ZP-U-SZKOL-2014 Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału do głównego księgowego Zamawiającego w bud. nr 108 (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 14:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą. 9. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w części VIII SIWZ w pkt. 10 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wykształcenie i doświadczenie zawodowe lektorów
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach