Przetargi.pl
Usługi przeprowadzenia ewaluacji ex-ante pt. Ocena stopnia gotowości potencjalnych beneficjentów działania 10.2 PO IiŚ do realizacji projektów w odniesieniu do stanu przygotowania dokumentacji projektowej oraz możliwości skrócenia terminu przygotowania niezbędnej dokumentacji.

Instytut Nafty i Gazu ogłasza przetarg

  • Adres: 31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4210033 w. 246 , fax. 012 4210050
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Nafty i Gazu
    ul. Lubicz 25A 25A
    31-503 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4210033 w. 246, fax. 012 4210050
    REGON: 00002313600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inig.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przeprowadzenia ewaluacji ex-ante pt. Ocena stopnia gotowości potencjalnych beneficjentów działania 10.2 PO IiŚ do realizacji projektów w odniesieniu do stanu przygotowania dokumentacji projektowej oraz możliwości skrócenia terminu przygotowania niezbędnej dokumentacji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie ewaluacji ex-ante pt. Ocena stopnia gotowości potencjalnych beneficjentów działania 10.2 PO IiŚ do realizacji projektów w odniesieniu do stanu przygotowania dokumentacji projektowej oraz możliwości skrócenia terminu przygotowania niezbędnej dokumentacji o wartości zamówienia powyżej 14 000 eur Celem ewaluacji ex-ante pt. Ocena stopnia gotowości potencjalnych beneficjentów działania 10.2 PO IiŚ do realizacji projektów w odniesieniu do stanu przygotowania dokumentacji projektowej oraz możliwości skrócenia terminu przygotowania niezbędnej dokumentacji, jest uzyskanie pogłębionej wiedzy na temat: a) Oceny zainteresowania potencjalnych beneficjentów aplikowaniem w ramach działania 10.2 PO IiŚ; b) Określenia rodzajów projektów jakie potencjalni beneficjenci zamierzają realizować; c) Oceny stopnia przygotowania do planowanego aplikowania; d) Zebranie opinii odnośnie czasu potrzebnego na skompletowanie poszczególnych elementów dokumentacji projektowej - niezależnie od warunków określonych w programie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki (art.22 Prawa zamówień publicznych): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) posiadają udokumentowane doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch projektów badawczych o charakterze ewaluacyjnym, o wartości co najmniej 50.000 zł netto każda; b) dysponują zespołem doświadczonych i przeszkolonych ankieterów; c) posiadają zdolność do realizacji ewaluacji z wykorzystaniem metod badawczych przedstawionych w Załączniku nr 4 do SIWZ i zaproponowanych w złożonej Zamawiającemu ofercie; d) posiadają zespół minimum dwóch ekspertów legitymujących się odpowiednimi kwalifikacjami odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia, w tym co najmniej jedną z poniżej wymienionych osób: i. lidera, posiadającego udokumentowane, co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zakresie realizacji projektów badawczych. ii. eksperta posiadającego udokumentowane doświadczenie w zakresie realizacji co najmniej 5 ewaluacji. iii. eksperta posiadającego udokumentowaną wiedzę i co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie realizacji projektów badawczych iv. eksperta posiadającego udokumentowane co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie realizacji badań ilościowych oraz prowadzenia pogłębionych analiz statystycznych i interpretacji danych ilościowych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły (spełnia nie spełnia). Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków, wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 3) wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch projektów badawczych o charakterze ewaluacyjnym odpowiadających przedmiotowi zamówienia swoim rodzajem i wartością, tj. o wartości co najmniej 50.000 zł netto każdy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru, który stanowi załącznik nr 3, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich. 4) oświadczenie o posiadaniu zespołu doświadczonych i przeszkolonych ankieterów wraz z opisem metod przyjętych przy prowadzeniu badań, łącznie z metodami kontroli ankieterów i kontroli jakości badań. 5) Wykaz i życiorysy zawodowe osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wskazujące kto jaką rolę będzie pełnił oraz potwierdzające spełnianie postawionych warunków udziału w postępowaniu, przygotowane zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 6 w tym: i. życiorys lidera zespołu ii. życiorys eksperta w zakresie ewaluacji iii. życiorys eksperta w zakresie realizacji projektów infrastrukturalnych, finansowanych ze środków przedakcesyjnych lub funduszy strukturalnych iv. życiorys eksperta w zakresie badań ilościowych W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia życiorysy podpisuje wyznaczony pełnomocnik. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnioną od reprezentowania Wykonawcy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Propozycja techniczna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inig.pl/ZPub/siwz/INIG-SIWZ-DZ-2711-2009-4.pdf
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach