Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2002055 , fax. 032 2002060
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 19 19
40-038 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2002055, fax. 032 2002060
REGON: 27020829200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi przeglądu i konserwacji kotłowni olejowej dla Komendy Miejskiej Policji w Bielsku-Białej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługi przeglądu i konserwacji kotłowni olejowej 2 razy do roku dla Komendy Miejskiej Policji w Bielsku-Białej w obiekcie Komisariatu Policji ul. Komorowicka 235 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505311007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy PZP z późn. zm., a w szczególności nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w punkcie 1, 2 SIWZ zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia* osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.katowice.policja.kwp.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Eksploatacja kotłowni węglowej opalanej eko-groszkiem w budynku Szkoły Podstawowej nr 34 w Chorzowie przy ul. Kaliny 55
Dodano: 2016-07-06 - Eksploatacja kotłowni węglowej opalanej eko-groszkiem w budynku Szkoły Podstawowej nr 34 w Chorzowie przy ul. Kaliny 55
Dodano: 2016-05-27 - Obsługa i serwis stacji wymienników ciepła oraz gazowych kotłowni centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej obsługujących budynki będące własnością Gminy Chorzów - podzielone na 9 części
Dodano: 2016-05-19 - Eksploatacja dwóch kotłowni węglowych opalanych eko-groszkiem w budynkach: 1. Szkoły Podstawowej nr 12 w Chorzowie przy ul. Skrajnej 2, 2. Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie przy ul. Ratuszowej 20
Dodano: 2015-07-10 - Eksploatacja dwóch kotłowni węglowych opalanych eko-groszkiem w budynkach: 1. Szkoły Podstawowej nr 12 w Chorzowie przy ul. Skrajnej 2, 2. Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie przy ul. Ratuszowej 20
Dodano: 2015-06-23 - Eksploatacja kotłowni węglowej opalanej eko-groszkiem w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 w Chorzowie przy ul. Stefana Batorego 37
Dodano: 2014-08-05 - Obsługa i serwis gazowych kotłowni centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej obsługujących budynki będące własnością Gminy Chorzów - zamówienie podzielone na 3 części
Dodano: 2014-08-05 - Obsługa i serwis stacji wymienników ciepła oraz gazowych kotłowni centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej obsługujących budynki będące własnością Gminy Chorzów - zamówienie podzielone na 12 części
Dodano: 2014-07-04 - Eksploatacja kotłowni węglowej opalanej eko-groszkiem w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 w Chorzowie przy ul. Stefana Batorego 37
Dodano: 2014-06-24 - Przegląd techniczny urządzeń gazowych w lokalach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Przegląd techniczny urządzeń gazowych w lokalach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku - ADM I Zadanie nr 2 - Przegląd techniczny urządzeń gazowych w lokalach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku- ADM II
Dodano: 2014-04-24