Przetargi.pl
„Usługi przeglądów okresowych, bieżących napraw samochodów, serwisu, ustawienia geometrii kół oraz innych napraw dla pojazdów służbowych będących w użytkowaniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie”.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 914 411 200, , fax. 914 411 300
  • Data zamieszczenia: 2020-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 914 411 200, , fax. 914 411 300
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecin.wody.gov.pl /
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługi przeglądów okresowych, bieżących napraw samochodów, serwisu, ustawienia geometrii kół oraz innych napraw dla pojazdów służbowych będących w użytkowaniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest są usługi przeglądów okresowych, bieżących napraw samochodów, serwisu, ustawiania geometrii kół oraz innych napraw dla pojazdów służbowych będących w użytkowaniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 5 o SIWZ na które składa się: - opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części (1-3) - formularz asortymentowo-cenowy z podziałem na części (1-3) – załącznik nr 5a do SIWZ 2. W części 1. zamówienie będzie wykonywane na zlecenie Zamawiającego i obejmować będzie głównie czynności związane z przeprowadzeniem przeglądów okresowych gwarancyjnych do 15 tys. km oraz do 30 tys. km. Zakres przedmiotu zamówienia dla części 1. obejmuje: a)Czynności wykonywane zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu, w tym: - diagnostykę komputerową oraz kontrolę stanu technicznego pojazdu, jego poszczególnych zespołów, podzespołów i mechanizmów mających wpływ na bezpieczeństwo podczas jego eksploatacji, b) wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia, c) demontażu zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikających z serwisu oraz ich utylizacja, d) montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikający z przeprowadzonego serwisu, e) inne naprawy których nie można zaplanować. 3. W części 2. i 3. zamówienie będzie wykonywane na zlecenie Zamawiającego i w każdym zadaniu (części) głównie obejmuje świadczenie usług kompleksowej obsługi i naprawy pojazdów połączonej z dostawą niezbędnych części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych w zakresie jak niżej: a. przeglądy okresowe, b. naprawy wynikające z przeglądów, c. bieżące naprawy powstałe w wyniku awarii, d. ustawienie geometrii kół, e. inne naprawy których nie można zaplanować. 4. Całkowity koszt przeglądu okresowego powinien zawierać koszty wykonania usługi oraz koszt użytych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych przewidzianych w danym przeglądzie okresowym pojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ, 2) Formularz asortymentowo-cenowy zgodny w treści z Załącznikiem Nr 5a do SIWZ. 10.2.1 dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;10.2.2 pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik; 10.2.3 dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (o ile jest wymagane wadium); 10.2.4 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 10.2.5 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; 10.2.6 dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ) 11.1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 11.2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.11.3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą w formie określonej w pkt 9.3.8 SIWZ. 11.4 W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SIWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SIWZ. 11.5 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 2 i Załącznikiem nr 3 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 11.6 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1-10.3.2 SIWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach