Przetargi.pl
Usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego

Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, Czapliniecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 63 58 236, 44 63 58 208 , fax. 44 63 58 208
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
    Czapliniecka 123
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 44 63 58 236, 44 63 58 208, fax. 44 63 58 208
    REGON: 00030650300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-belchatow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usług przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego znajdującego się w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50421000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 3. Opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia: 1) Zakres rzeczowy czynności przeglądowo-konserwacyjnych aparatury i sprzętu medycznego: • ogólne sprawdzenie prawidłowości działania aparatury i sprzętu medycznego, • sprawdzenie stanu instalacji elektrycznej, zabezpieczeń przed porażeniem, kontrola skuteczności izolacji elektrycznej (jeśli dotyczy określonej aparatury lub sprzętu medycznego), • kontrola sprawności zaworów, zaworów bezpieczeństwa (jeśli dotyczy określonej aparatury lub sprzętu medycznego), • ustawienie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów określonej aparatury lub sprzętu medycznego, • legalizacja (jeśli dotyczy określonej aparatury lub sprzętu medycznego), • kalibracja (jeśli dotyczy określonej aparatury lub sprzętu medycznego), • aktualizacja oprogramowania (jeśli dotyczy określonej aparatury lub sprzętu medycznego), • przeprogramowywanie zegara systemowego z czasu letniego na zimowy i odwrotnie (jeśli dotyczy określonej aparatury lub sprzętu medycznego), • wymiana materiałów eksploatacyjnych, m.in. takich jak: filtry wody, uszczelki, zawory, elektrody, zużyte akumulatory, baterie, głowice, bezpieczniki, żarówki, promienniki bakteriobójcze, oraz innych elementów zużywalnych na skutek normalnej eksploatacji aparatury lub sprzętu medycznego, • czyszczenie elementów aparatury i sprzętu medycznego, • wykonywanie testów bezpieczeństwa, • przygotowanie urządzenia lub sprzętu medycznego do odbioru - jeżeli wykonane czynności przeglądowo konserwacyjne będą musiały być zakończone uzyskaniem zgody na użytkowanie aparatury lub sprzętu medycznego (np. Urząd Dozoru Technicznego, WSSE, PSSE) przed ponownym użytkowaniem urządzenia bądź sprzętu medycznego. 2) Wykonywanie działań naprawczych. 4. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 67 części (Zadania nr 1-67), zgodnie z opisem zamieszczonym w Rozdz. XVIII SIWZ. 5. Częstotliwość przeglądów określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane jako wymagania Zamawiającego oraz obowiązki Wykonawcy regulują postanowienia wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 3a do SIWZ 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Osoba(-y) bezpośrednio odpowiedzialna(-e) za wykonywanie przeglądów i napraw sprzętu medycznego, musi(-ą) być zatrudniona(-e) przez wykonawcę, podwykonawcę lub osoby wspólnie ubiegające się o zamówienie na umowę o pracę przez cały okres wykonywania zamówienia. W przypadków, gdy przedmiot zamówienia będzie wykonywany samodzielnie przez osobę prowadzącą jednoosobową działalność, niezatrudniającą do realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia żadnej dodatkowej osoby Wykonawcę takiego nie dotyczą wymagania określone w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli sposobu zatrudnienia osoby/osób wykonującej/wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, poprzez żądanie okazania stosownych dokumentów (np. umowy o pracę). Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia wykonawcy. Na każde żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia danej osoby na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe regulacje dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, a także uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcji z tym związanych, zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3a do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. - wzór druku oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach