Przetargi.pl
Usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego

Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 97400 Bełchatów, ul. Czapliniecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 358 236 , fax. (0-44) 63 58 208
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II
    ul. Czapliniecka 123
    97400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 446 358 236, fax. (0-44) 63 58 208
    REGON: 30650300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-belchatow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego znajdującego się w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II z siedzibą w Bełchatowie. 2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50421000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 3. Opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia: 1) Czynności przeglądowo - konserwacyjne: - sprawdzenie prawidłowości działania, - sprawdzenie i czyszczenie elementów aparatury i urządzeń, - sprawdzenie instalacji, kontrola sprawności zaworów (jeśli dotyczy określonego sprzętu), - ustawienie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów, - legalizację (jeśli dotyczy określonego sprzętu), - kalibrację (jeśli dotyczy określonego sprzętu), - aktualizację oprogramowania (jeśli dotyczy określonego sprzętu), - zmianę zegara systemowego z czasu letniego na zimowy i odwrotnie (jeśli dotyczy określonego sprzętu), - wymianę materiałów eksploatacyjnych, m.in. takich jak: filtry wody, uszczelki, zawory, elektrody, zużyte akumulatory – baterie, głowice, bezpieczniki, żarówki, promienniki bakteriobójcze, itp., wynikające z normalnego użytkowania sprzętu, - wykonanie testów bezpieczeństwa zgodnie z normą PN-EN 62353, - w przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów Urzędu Dozoru Technicznego:  przygotowanie urządzenia do odbioru, wykonanie czynności w związku z zaleceniami UDT,  uczestnictwo w odbiorach z udziałem UDT. 2) Wykonywanie działań naprawczych pogwarancyjnych. 4. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 75 części (Zadania nr 1-75), zgodnie z opisem zamieszczonym w Rozdz. XVIII SIWZ. 5. Częstotliwość przeglądów określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane jako wymagania Zamawiającego oraz obowiązki Wykonawcy regulują postanowienia wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Osoba(-y) bezpośrednio odpowiedzialna(-e) za wykonywanie przeglądów i napraw sprzętu medycznego, musi(-ą) być zatrudniona(-e) przez wykonawcę, podwykonawcę lub osoby wspólnie ubiegające się o zamówienie na umowę o pracę przez cały okres wykonywania zamówienia. W przypadków, gdy przedmiot zamówienia będzie wykonywany samodzielnie przez osobę prowadzącą jednoosobową działalność, niezatrudniającą do realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia żadnej dodatkowej osoby Wykonawcę takiego nie dotyczą wymagania określone w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli sposobu zatrudnienia osoby/osób wykonującej/wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, poprzez żądanie okazania stosownych dokumentów (np. umowy o pracę). Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia wykonawcy. Na każde żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia danej osoby na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe regulacje dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, a także uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcji z tym związanych, zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach