Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: Maszyny do pisania
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi przeglądów, konserwacji, napraw, wzorcowania i legalizacji urządzeń, będących na wyposażeniu Komendy Wojewódzkiej Policji Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa serwisowa obejmująca wykonanie wszelkich czynności serwisowych, mających na celu utrzymanie urządzeń będących na wyposażeniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego w pełnej sprawności technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaleceniami producenta, tj.: -przeglądów, wzorcowania, konserwacji i napraw w przypadku części nr 1, nr 2, według typów i ilości wskazanych w załącznikach od 1a do 2.b. -przeglądów i legalizacji w przypadku części nr 3 według typu i ilości wskazanej załączniku nr 3. -przeglądów, legalizacji, konserwacji i napraw w przypadku części nr 4, nr 5, nr 6 wskazanych w załącznikach od 4a do 6b. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców którzy: a) posiadają Certyfikat Akredytacji Polskiego Centrum Akredytacji lub równoważny na świadczenie usług wzorcowania w przypadku asortymentu w częściach 1 - 2 lub wskażą podmiot, który będzie wykonywał usługi wzorcowania podczas trwania umowy b) posiadają Certyfikat akredytacji Polskiego Centrum Akredytacji lub równoważny na świadczenie usług legalizacji w przypadku asortymentu w częściach 3-6 lub wskażą podmiot, który będzie wykonywał usługi legalizacji podczas trwania umowy 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. Certyfikat Akredytacji Polskiego Centrum Akredytacji lub równoważny na świadczenie usług wzorcowania, lub wskazanie podmiotu, który będzie wykonywał usługi wzorcowania podczas trwania umowy 4. Certyfikat Akredytacji Polskiego Centrum Akredytacji lub równoważny na świadczenie usług legalizacji, lub wskazanie podmiotu, który będzie wykonywał usługi wzorcowania podczas trwania umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- świadczenie usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
Dodano: 2016-07-12 - Usługi konserwacyjne i usługi serwisowe sprzętu medycznego, tj. utrzymania w gotowości do pracy aparatu rtg do angiografii Philips ALLURA XPER FD20 wraz z konsolą sterowniczą, oraz systemu UPS do angiografii Eaton/Technika alarmowa, zasilacz UPS 15kV- 9355-15-N, rozdzielnia SZR V1(A), znajdującego się w Pracowni Hemodynamiki i Kardiologii Inwazyjnej .
Dodano: 2016-06-21 - PZOZ.DZP.PN.280.3- 20/2016 PRZEGLĄDY i NAPRAWY 2
Dodano: 2016-06-16 - Usługa serwisu technicznego sprzętu i aparatury medycznej /CYFROWY APARAT RTG / Szpitala Powiatowego w Radomsku
Dodano: 2016-06-06 - Usługa serwisu technicznego sprzętu i aparatury medycznej -IV procedura
Dodano: 2016-05-30 - Świadczenie usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
Dodano: 2016-05-19 - Utrzymanie pomp infuzyjnych w ruchu. Znak sprawy: 23/ZPN/16
Dodano: 2016-05-12 - Utrzymanie pomp infuzyjnych w ruchu. Znak sprawy 19/ZPN/16
Dodano: 2016-04-21 - Usługa serwisu technicznego sprzęty i aparatury medycznej - III procedura
Dodano: 2016-04-20 - Usługa serwisu technicznego sprzętu i aparatury medycznej.
Dodano: 2016-03-24