Przetargi.pl
Usługi przeglądów, konserwacji, napraw, wzorcowania i legalizacji urządzeń, będących na wyposażeniu Komendy Wojewódzkiej Policji Łodzi

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Maszyny do pisania
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przeglądów, konserwacji, napraw, wzorcowania i legalizacji urządzeń, będących na wyposażeniu Komendy Wojewódzkiej Policji Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa serwisowa obejmująca wykonanie wszelkich czynności serwisowych, mających na celu utrzymanie urządzeń będących na wyposażeniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego w pełnej sprawności technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaleceniami producenta, tj.: -przeglądów, wzorcowania, konserwacji i napraw w przypadku części nr 1, nr 2, według typów i ilości wskazanych w załącznikach od 1a do 2.b. -przeglądów i legalizacji w przypadku części nr 3 według typu i ilości wskazanej załączniku nr 3. -przeglądów, legalizacji, konserwacji i napraw w przypadku części nr 4, nr 5, nr 6 wskazanych w załącznikach od 4a do 6b.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców którzy: a) posiadają Certyfikat Akredytacji Polskiego Centrum Akredytacji lub równoważny na świadczenie usług wzorcowania w przypadku asortymentu w częściach 1 - 2 lub wskażą podmiot, który będzie wykonywał usługi wzorcowania podczas trwania umowy b) posiadają Certyfikat akredytacji Polskiego Centrum Akredytacji lub równoważny na świadczenie usług legalizacji w przypadku asortymentu w częściach 3-6 lub wskażą podmiot, który będzie wykonywał usługi legalizacji podczas trwania umowy 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. Certyfikat Akredytacji Polskiego Centrum Akredytacji lub równoważny na świadczenie usług wzorcowania, lub wskazanie podmiotu, który będzie wykonywał usługi wzorcowania podczas trwania umowy 4. Certyfikat Akredytacji Polskiego Centrum Akredytacji lub równoważny na świadczenie usług legalizacji, lub wskazanie podmiotu, który będzie wykonywał usługi wzorcowania podczas trwania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach